هدایت شده از خورشیدگردون
این پست رو فقط اونایی که دلتنگ زمستون و سرما هستن فوروارد کنن.
هدایت شده از کنارتم
تو کسی هستی که من رو از چشمهام میخونی، بدون اینکه کلمه ای از دهنم دربیاد.
از اعماق وجودم دلم میخواد برای مامانم کاری بکنم تا بابت همه وقت هایی که میتونست کاری برای خودش بکنه ولی برای من کرد تشکر کرده باشم.
هدایت شده از عَمـار .
من تکلیفم مشخص شد؛ جاموندم.
عمود ۱۴۰۷ وقتی چشمتون افتاد به حرم
حضرت عباس یادم کنید.