eitaa logo
Morfin :)!
310 دنبال‌کننده
627 عکس
552 ویدیو
0 فایل
بســـ♡ــم رب عشــــ♡ــق! بیچــاره عــاشقــے ڪــه شــود مبتــلاے چشــم :) کپی؟! فوروارد قشنگتره :»
مشاهده در ایتا
دانلود
تو نمیدونی که من چه حرف هایی رو نزدم و چه احساساتی رو بروز ندادم و به جاش فقط نقاشی کشیدم.
ینی چی که همش میگن چقدر سختش میکنی یا انقدر سختش نکن، خب لابد برام سخته دیگه.
هدایت شده از . جایِ‌بوسه .
نزدیکی، چون لب‌هایم به من دوری، چون بوسه‌ای که هرگز نمی‌رسد ..
یه روزی ناگهان جوری مثل پدر و مادرت رفتار میکنی که گویی هرگز از آن رفتار متنفر نبودی.
هدایت شده از خیآلِ‌خوش.
«هیچ‌وقت نشد که کنارِ هم لم بدیم و به آسمان‌ خیره شیم، من درخشان‌ترین ستاره رو انتخاب کنم و تو من‌‌و انتخاب کنی، چون من هیچوقت ستاره‌ی درخشان زندگی‌ت نبودم، درواقع، من هیچ‌چیز و هیچ‌‌‌وقتِ تو بودم و تو، همه‌چیز و همیشه‌ی من
نمیدونم، شاید اگر ازت نامه دریافت کنم خوب بشم.
در کنار تو بودن، یکی از سخت ترین کارهاییه که انجام دادم. منم که عاشق کارهای سخت.
باید بگم که تنفر عجیبی دارم نسبت به اطرافیانم پیدا میکنم.
از خودمم متنفرم که وقتایی که دارم از ناراحتیم حرف میزنم، لرزش صدام و اشک تو چشمام باهام لجبازی میکنن و همچی رو خراب میکنن.
زندگی رو اونایی بردن که تو زندگیشون آدم امن دارن.
هدایت شده از . جایِ‌بوسه .
کاش می‌توانستم در نامه‌ای مفصل برایت بنویسم چقدر خسته‌ و کلافه‌ام و مدام اشک می‌ریزم. دیگر از زندگی سیر شده‌ام، دوست دارم خودم را بکشم و در قعر جهنم تنها بمانم ..