تموم میشه این روزها، ولی همهی حرفهایی که میخواستم بهت بزنم ولی نشد، تو درونم باقی میمونن.
اگر کتابها و فیلمها یک خوبی داشته باشند، این است که باعث میشوند برای مدتی همهچیز را فراموش کنی.
هدایت شده از شِیخ .
قربون تک تک اون دختر های دبستانیِ میناب که صبح با کلی ذوق و شوق، لباس مدرسه پوشیدن رفتن مدرسه. اما دیگه برنگشتن :)
قربون دل تک تک مامانهاشون که نمیدونستن این رفتن بدون بازگشته :) حالا عروسکها و لباسها و دفتر مشقها و خوراکیهاشون کنج خونه نبودنشون رو سخت تر میکنه.
خدا میدونه چندتا مامان صبح زود غذا پختن و آماده کردن و این غذا تا همین الان روی گاز مونده. چون دخترکشون از مدرسه برنگشته و با صدای ظریفش نپرسیده: ماماااان امروز ناهار چی داریم؟
جنگ، جنگه. مرگ بر پهلوی و پهلویچی ها. مرگ بر ترامپ و نتانیاهو.