راستش نمیدونم تهش چی میشه، ولی میدونم که من ورژن آرومم در کنارت رو واقعا دوست دارم.
دیدی گاهی حس میکنی قراره یه اتفاق بدی بیوفته ولی نمیتونی جلوشو بگیری؟ خواستم بگم یکی از بدترین حسهاست.
هدایت شده از صـبـرٰا
فهمیدم بسیاری از حرفها را دیگر هرگز با کسی به نجوا نخواهمگفت. فهمیدم بسیاری چیزها را دیگر تجربه نخواهمکرد. و فهمیدم دنیا دیگر هرگز مثل قبل نخواهدشد. و تمام اینها را پذیرفتم، گرچه درد دارد.
انسان بهتر است به درد عادت کند تا اینکه به امیدی واهی بیاویزد.
هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
"چقدر کوچولویی"، چون هستم. هستم خب وا. نذار بگم چه بزرگ و پیر هستی برو خانه سالمندان.
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
به اندازه تموم کتابایی که هنوز نخوندم همچنان به زندگی احتیاج دارم.
هدایت شده از خورشیدگردون
زندگی هیچ وقت قد و قواره من نشد، حتی وقتی خودم بریدم و دوختم.