eitaa logo
مصطفی غفوریان 🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
2.6هزار ویدیو
17 فایل
کانالی متفاوت، 🔴 اخبار به روز 🔵 مذهبی سیاسی اجتماعی اتفاقات و پخش زنده از حرم مطهر پیام ناشناس به مصطفی غفوریان https://harfeto.timefriend.net/17111970076380 تبلیغات ندارم نشر محتوا حتی بدون ذکر منبع از شیر مادر حلالتر.. ارتباط با مدیر @Smostafa
مشاهده در ایتا
دانلود
دیگه حسابش از دست دررفته که تاحالا چقدر دروغ توی پیجش منتشر کرده؛ باهاش برخوردی نمیشه و خودش هم از رو نمی‌ره که عذرخواهی کنه و مطالب بی اساس نذاره. این بار پخش فیلمی از «کشور هند» بجای زندان‌های مخوف کشوری مجهول (که به قرینه اتفاقات اخیر و گواه کامنت های کاربران، منظورش زندان های سوریه مثل صیدنایا است) با یه سرچ ساده در یوتیوب می‌تونید فیلم‌های هندی بیشتری پیدا کنید و بجای زندان‌های اسد منتشر کنید!!!! (تصویر سمت راست) 😐😐😐 کانال https://eitaa.com/MosTafaGhaforean
انتصابات فامیلی دولت پزشکیان بروز شد برادر وزیر ارتباطات، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب شد کانال https://eitaa.com/MosTafaGhaforean
‏در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ واتس‌اپ بستر اصلی مورد استفاده لیدرهای اغتشاشات برای اطلاع‌رسانی و سازماندهی نیروها بود. کانال https://eitaa.com/MosTafaGhaforean
🔻غیرمحرمانه با بزرگان جبهۀ انقلاب 🖊مهدی جمشیدی ۱. فرضیۀ من این است که حاکمیّت و یا دست‌کم بخش عمدۀ آن، دچار مجموعه‌‌ای درهم‌تنیده از سیاست‌های فرساینده و مخرّب شده است که در پی آنها، اکنون وارد مرحلۀ به‌شدّت چالش‌برانگیز و مخاطره‌آفرینی شده‌ایم که لحظه‌به‌لحظه، امکان‌های بازگشت و جبران، بیشتر زوال می‌یابند و شرایط قهری، ما را به محاصره درمی‌آورند. برای اثبات سخنم، به شواهد تجربی و عینی استناد می‌کنم. ۲. در همۀ انتخابات‌ها، دوگانۀ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطرح می‌شود و در نهایت نیز، مشارکت حداکثری، ترجیح داده می‌شود و صالحان در اثر سازوکارهای سکولاریستی، از قدرت بازمی‌ماندند. چندی که می‌گذرد، نارضایتی‌های اجتماعی از منتخبِ متوسط یا ضعیف، سربرمی‌آورد و مشارکت حداکثری، دود می‌شود و به هوا می‌رود. این چرخۀ باطل، دهه‌ها در جریان بوده و انتخابات ریاست‌جمهوریِ اخیر نیز، نمونۀ روشن آن است. این در حالی است که حاکمیّت باید از طریق انتخاب «اصلح»، معضل دیرینۀ «کارآمدی» را علاج می‌کرد و آن‌گاه به‌صورت خودبه‌خود، «مشارکت حداکثری» نیز در دوره‌های بعدی برآورده می‌شد. ۳. از سال آغاز دهۀ نود، جریان تجدّدی تلاش کرد تا از حجاب، بحران بیافریند. در این راستا، گام‌به‌گام پیش آمد و در نهایت در سال نودوشش، چندین زن روسری‌شان را بر سر چوب نهادند و آشکارا، کشف حجاب کردند. در اینجا بود که موج شکل گرفت و اندک‌اندک، کشف حجاب به یک «جریان اجتماعی» تبدیل شد و در نهایت در متن اغتشاش، حالت انفجاری یافت. حاکمیّت نیز در مقابل، منفعل گردید و حجاب را رها کرد و به بهانۀ تقنین، سه سال در وضع تعلیق به‌سربرد؛ قانونی که اکنون دولت لیبرال، به اجرای آن تن در نمی‌دهد و البته مسألۀ این دولت، خودِ «قانونی‌بودن حجاب» است و می‌خواهد از کشف حجاب، عبور کند و برهنگی را به‌عنوان خط قرمز معرفی نماید. از این گذشته، کارگزارانی که در این مدت، سخن از «سازوکار فرهنگی» به میان آوردند، قدمی برنداشتند و نشان دادند کار فرهنگی، اسم رمزی برای تحقّق حجاب اختیاری است. ۴. در زمینۀ فضای مجازی نیز، حاکمیّت با وجود این‌که می‌داند از میانۀ دهۀ هشتاد به این سو، همواره شبکه‌های اجتماعیِ غربی، خاستگاه اصلی تدارک نظری و عملیِ بحران‌ها و تنش‌ها بوده‌اند، اما اینک در مسیر گشودن دوبارۀ آنها حرکت می‌کند. در اغتشاش اخیر، به‌عیان دیدیم که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، ابتدا به تولید و بازتولید «هویّت‌های دگراندیشانه» پرداختند و سپس این هویّت‌های تجدّدی را در مسألۀ حجاب، متمرکز کردند و از ظرفیت آنها، «اغتشاش خیابانی» پدید آوردند. این بدان معنی است که حاکمیّت، به دیگریِ سیاسی و تمدّنی‌اش، مجال و میدان داده تا جامعه‌اش و ذهنیّت فرهنگیِ مردمانش را به‌آسانی، به تصرّف خود درآورد و آن‌گاه بر اساس این بدنۀ اجتماعیِ استحاله‌شده و مخالف، طرح‌های تجدّدیِ خویش را پیش ببرد. فیلترینگ، همۀ برنامۀ حکمرانی نیست، اما در زمانۀ جنگ و نزاع هویّتی، به‌قطع، یکی از اضلاع مواجهه است. اکنون حاکمیّت در مسیر میدان‌دادن به بسترها و سکوهای تجدّدی قرار گرفته و این اقدام را احیای سرمایۀ اجتماعی‌اش می‌داند، درحالی‌که داستان، معکوس است؛ چون نه‌فقط سرمایۀ اجتماعی‌اش، بیشتر دچار زوال هویّتی خواهد شد، بلکه حتی لایه‌ای از جامعه که هوادار سرسخت او هستند، با مشاهدۀ این سیاست‌های لیبرالی، سرخورده و دلزده می‌شوند و همچون گذشته، حاضر به پرداخت هزینه نخواهند شد. ازاین‌رو، حاکمیّت در روزهای دشوارِ پیش رو، تنها خواهد ماند. ۵. به‌نظرم همین سیاست‌های ناصواب و نامعقول برای این‌که حاکمیّت را در شرایط بحرانی و موقعیّت گره‌خوردگی قرار بدهند، کافی هستند. مسأله این است که کنش‌ها و دغدغه‌ها و سازوکارها از وجه «ساختاری»، غلط اندر غلط هستند؛ یعنی «مدار» و «مسیر»، نابجاست و امنیّت ملّی را دچار چالش‌های مهلک خواهد کرد. اینک به‌جای آن‌که در افق «بازسازی انقلابی» حرکت کنیم و فاصله‌ها و زاویه‌ها از اصالت‌های انقلابی را جبران نماییم و به مبنا و منطق امام خمینی بازگردیم، در جهت معکوس آن به حرکت افتاده‌ایم و لیبرالیسم را در همۀ اضلاع و وجوهش، محقّق می‌کنیم. این مسیر، به ناکجاآباد خواهد انجامید و حاکمیّت را چه از درون و چه از بیرون، دچار انسداد خواهد کرد. حاکمیّتی که ذهنیّت و هویّت جامعه‌اش را به‌راحتی در اختیار ساختارهای ارتباطی‌ای قرار بدهد که مخالف‌پرور و معارض‌ساز هستند، روزبه‌روز، نحیف‌تر و محدودتر خواهد شد و جز پوسته‌ای ظاهری از آن باقی نخواهد ماند. این سیاست، هرگز به احیای سرمایۀ اجتماعی نخواهد انجامید، بلکه برعکس، از جامعه، یک قلمرو غیرانقلابی و تجدّدی خواهد ساخت که به‌مثابه ابزار «سکولاریزاسیون حاکمیّتی» عمل خواهد کرد؛ و مگر تاکنون، چنین نبوده است؟! روی سخن من با بزرگان جبهۀ انقلاب است؛ به صحنه بیایید! https://eitaa.com/MosTafaGhaforean
سلام خوبی؟ چخبر؟ هیچی دلار شده 79 هوا نیست، برق نیست، نت نیست، گاز قراره قطع بشه اما خب واتساپ و گوگل پلی رفع فیلتر شد🙁 https://eitaa.com/MosTafaGhaforean
کاریکاتورهای روز کانال#مصطفی_غفوریان https://eitaa.com/MosTafaGhaforean
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای سمیرا زنی که با بد حجابی و آرایش غلیظ باعث به گناه افتادن خیلی از جوانان مجرد شده بود و باعث نابودی خانواده ها و آنچه راوی آثار برزخی سمیرا را مشاهده کرده بود کسانی که به خاطر حجاب زننده و تحریک کننده او و آرایش غلیظ او به گناه افتاده بودن، گناه هان آنان را به پای سمیرا نوشته بودن و جهنمی سوزان برای امثال سمیرا ها آماده است به گفته راوی سمیرا یک زنی بود که برای خیلی از دخترها شده بود الگو، وبرای زنان شوهر دار شده بود رقیب،و برای بعضی از مردها شده بود آرزو و زن خودشون از چشم افتاده بود در این ده اسلاید بخش هایی که خواهید شنید ۱-ماجرای فرشید و بلایی که سرش آمد ۲-شیطانکی که با همسر فرشید صحبت میکرد ۳-گناهانی که به پای سمیرا نوشته می شد ۴-فهمیدن برزخ هرکس ، تنها با یک نگاه ۵-بی حجابی و حق الناس بخش اول کانال https://eitaa.com/MosTafaGhaforean بخش دوم صوت👇 https://eitaa.com/MosTafaGhaforean
📌 پروژه‌ی " تغییر اولویت‌ها " خاطرتون هست در مورد اهمیت "ظریف" یا دیگر اولویت‌های کشور و جهان اسلام، چی نوشتم؟ لطفا دقت بفرمایید: اینکه "واتس‌اپ" و دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام، چقدر برای دشمن کاربرد داره و سالهاست علیه مقاومت فلسطین، حزب‌الله، ایران و سایر اعضای جبهه‌ی مقاومت استفاده میشه؛ بسیار مهمه و باید درموردش مستند اطلاع‌رسانی کرد (چندمورد از مستنداتش رو توی تصاویر بالا میشه دید) اینکه موضوع "حجاب" و قانون تکمیلی "صیانت از عفاف و حجاب" کاملا لازم و "ضروریِ دین" و واجب و مهمه؛ جای خود و باید پیگیری بشه ولی به‌نظرم تعمدا بازیگردانان اطراف دولت، در حال #جنگ_شناختی هستند سؤال: با کدوم دشمن؟ پاسخ: با خودی؛ با مردم ایران! این بازیگردانانِ کاملا حرفه‌ای، با استفاده از تکنیک‌های #سوگیری_تأییدی و #خطای_شناختی و همچنین #مهندسی_اجتماعی در اجرای پروژه‌ای که من اسمش رو میذارم: #تغییر_اولویتها ، دارن تلاش‌شون رو انجام میدن تا حواسمون پرت بشه! از چی؟! از #اولویت‌های_حیاتی از قیمت‌های پروازکرده‌ی اغلب اجناس و خدمات و ارز و طلا از فشار مضاعف به قشر محروم از برخی زمزمه‌های دیپلماسی ذلت و التماسی و حمایت ناقص از جبهه‌ی مقاومت از انتصابات برخی محکومین قضایی از انتصابات اقوام و خویشان سیاسیون در مناصب مختلف از فعال شدن مجدد مکتب گران‌کن از مطالبات اصلی مردم و امام‌خامنه‌ای از... بعیده که این پروژه، وارد فازهای جدیدتری برای مشغول‌سازیِ فکریِ مردم و دورکردن اذهان از اولویت‌های اساسی نشه! 🌹 اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفیقَ الشَّهادَةِ فی سَبیلِک🌹 https://eitaa.com/MosTafaGhaforean