eitaa logo
مصلی گرام
167 دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
12.7هزار ویدیو
130 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اعلام برائت فرزند دهقان فداکار از پزشکیان حیدرعلی خواجوی: به رای میدهم ترک‌های همیشه انقلابی سرزمینم
هدایت شده از 
پزشکیان این عکس رو توییت کرده بود، پسر ریز‌علی خواجوی فهمیده سریع اومده از طرف خودشو کل خواندانش از پزشکیان اعلام برائت کرده. مردم نمیخوان دوباره روی کار بیاد
هدایت شده از 
🔴 واکنش بازار بورس به وعده گرانی بنزین توسط رئیس ستاد پزشکیان 🔹️پس از آن‌که رییس ستاد پزشکیان از گران کردن قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی گفت، بورس یکپارچه قرمز شد. 🔹پیشتر دولت روحانی نیز با سیاست غلط، سرمایه مردم در بورس را به باد داده بود و حالا با حضور اعضای کابینه روحانی در ستادهای پزشکیان بازار خیلی زود به احتمال حضور مجدد آن‌ها واکنش نشان داد.
هدایت شده از 
👆 واکنش مهدی محمدی ( مشاور دکتر قالیباف )  به سیاه نمایی مشاور پزشکیان . منظور از دست اسرائیل نیفتد اینه که اصلاح طلبان سرمایه اسرائیل در ایران هستند خودشون گفتند
هدایت شده از 
♦️‌شما به کدام سابقه، برنامه و عملکرد رای میدهید؟
هدایت شده از حسن داوری
50.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌جلیلی از زبان دکتر ظهره وند. 🌹از زبان کسی که نزدیکترین فرد به اوست و بیشترین شناخت را ازدیدگاهها، شخصیت، توانمندیها،پاکی وپاکدستی او،ساده زیستی وتنظیم زندگیش با پایین تمرین افراد اجتماع دارد. مطالب ایشان منطقی،علمی، تجربی وبسیار دقیق است . 👌دوستان محبت کنید اول ببینید،خوب خوب گوش کنید و بیشترین تلاش را برای انتشار آن بفرمایید.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جمعیت در میدان امیرچخماق یزد در انتظار سعید جلیلی مردم یزد از ساعتی قبل در میدان اصلی این شهر در انتظار حضور و سخنرانی دکتر سعید جلیلی هستند‌.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمایت ظریف از طالبان! واکنش ظریف به استوری آذری جهرمی که نوشته نخواهیم گذشت ایران به دست طالبان بیفتتد به عقب برنمی‌گردیم نه به دولت سوم روحانی
هدایت شده از 
👆‌برنامه اقتصادی دولت پزشکیان
هدایت شده از 
🔺مریم اشرفی خطاب به پزشکیان: ناموس خود را محجبه به انظار می آورید و برای کسب رای وعده برهنگی می دهید ‌
هدایت شده از 
قاضی زاده هاشمی: اعضای ستاد آقای پزشکیان دارایی های خود را به مردم اعلام کنند سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در اجتماع هواداران سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اسلامشهر: 🔸اینجا محل کسب قدرت نیست، اینجا خادم جمهور انتخاب خواهد شد 🔸یک دهه سفره مردم کوچک شد و 30 درصد دارایی ها و قدرت خرید مردم در دهه 90 کاسته شده است
هدایت شده از 
🔘 بنر جالبی که پشت یک وانت نصب شده : 🔹1 میلیون تومان جایزه نقدی از راننده وانت بگیرید اگر فقط یک مورد فساد در زندگی جناب آقای دکتر سعید جلیلی مطرح کنید..
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این شیرین عقل داماد حسن روحانی در حمایت از پزشکیان میگه...
⭕️اگر در سال ۹۲ جلیلی رئیس جمهور میشد، وضع چگونه میشد؟ دکتر "تریتا پارسی" بنیان‌گذار و رئیس سابق شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک NIAC) در کتاب خود به نام از دست دادن یک دشمن "Losing an Enemy: Obama, Iran, And the Triumph of Diplomacy" بیان می‌کند: یکی از مقامات سابق کاخ سفید به من گفت: "من کاملاً مطمئن هستم که اگر [درسال ۱۳۹۲] انتخاب میشد، احتمالاً ما آمریکایی‌ها در همین وضعیت امروز باقی می‌ماندیم، اگر نمیشدیم ."مقامات آمریکایی مطمئن هستند که اگر روحانی به قدرت نمی‌رسید، ایالات متحده به می‌رفت. یک مدیر ارشد شورای امنیت ملی آمریکا صراحتا به من گفت: "اگر روحانی برنده نمی‌شد، با وجود فشار تحریم ها، ما به می‌افتادیم".
⭕️ طرح وان که قرار است جلیلی اجرا کند'چیست? پرداخت یارانه بنزین حتی به کسانی هم که ماشین ندارند. به تمام مردم کارت وان داده میشه و ماهانه یارانه ی بنزین هر فرد به این کارت واریز می شود وهر کس که ماشین داره با این کارت بنزین میزندو اضافش را هم تو ی سامانه ای که براش ایجاد خواهد شد به پرمصرف ها می فروشد یا با آن قیض برق وگاز خود را پرداخت می کند. این جوری خانواده هایی هم که ماشین ندارند هم به حقشون که استفاده از یارانه ی بنزین هست می رسند واین خودمنبع درآمدی برای آنها خواهد بود 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جریانی از دشمن در داخل کشور خودشان بحران سازی میکنن و خودشان را در زمان انتخابات راه حل بحران نشان می‌دهند و هر بار با همین تاکتیک و ترساندن مردم رأی جمع می‌کنند و اتفاقا خودشان را مردم نشان می‌دهند و اتفاقا بیشترین توهین را به مردم می‌کنند! 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
⭕️ پیامک ارسال شده با نام تجاری پزشکیان! دروغ، تحریف، تهمت،بهتان و رقیب هراسی رو از این جریان بگیرید هیچ چیزی برای عرضه ندارند! تاسف آور تر اینکه این پیامها رو حلقه امنیتی دولت روحانی به نام پزشکیان مینویسند لازم به توضیح نیست که هیچ خطر و تهدید و بلایی برای ایران و ایرانی بزرگتر از روحانی و دار و دسته اش نیست که الان کنترل و اختیار پزشکیان رو بدست گرفتند و هیچ ایده و برنامه ای برای پیروزی در انتخابات جز تخریب دکتر جلیلی ندارند.
⭕️میدونستید این اتوبوس ها حق شما بود که دولت روحانی مانعش شد!؟ شرکت اتوبوس سازی آکیا که در تبریز مستقر بود به دلیل کارشکنی های دولت روحانی به ترکیه فرار کرد! همین الان که دارید این توییت رو میخونید یکی از بزرگترین تولید کنندگان اتوبوسه!
🔴زمان پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات
تسنیم: مناظره اول پزشکیان و جلیلی فرهنگی سیاسی و مناظره دوم اقتصادی است
🔴آزادی ۱۰ زندانی غیرعمد توسط خانواده شهید آل‌هاشم 🔹خانواده شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم با اهدای هزینه‌های مراسم یادبود این شهید والامقام به ستاد دیه آذربایجان شرقی، تعداد ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان را آزاد کردند.
🔴جزئیات ‎مناظره پزشکیان و جلیلی 🔹دبیر ستاد ‎انتخابات صداوسیما:در مناظره‌های دونفره نامزدها روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. این دور از مناظره‌‌ها جدی‌تر برگزار می‌شود. 🔹تلاش ما این است فرصت‌ها کوتاه‌تر و سوالات را مستقیم‌تر کنیم. از نامزدها ۱۰ سوال پرسیده می‌شود.
🔴حاجی‌ها به چه کسی رای دادند؟ 🔹سازمان حج و زیارت جزئیات آرای ۴۶ هزار حاجیِ ایرانی در سرزمین وحی را اعلام کرد: 🔹سعید جلیلی: ۲۴.۸۸۵ رأی 🔸مسعود پزشکیان: ۱۲.۷۵۰ رأی 🔹محمدباقر قالیباف: ۶.۱۴۰ رأی 🔸مصطفی پورمحمدی: ۴۳۱ رأی
🔴دستگیری عناصر تروریستی در ایام انتخابات و ناکامی ضدانقلاب در پروژه ۱۰۰۰ میدان 🔹معاون امنیتی وزیر کشور: تروریست‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند که در زمان برگزاری انتخابات با انجام عملیات‌های تروریستی بتوانند یک فضای ناامنی را در کشور حاکم کنند. 🔹با اشراف اطلاعاتی دستگاهی اطلاعاتی، قبل‌ از شروع انتخابات تعدادی از عوامل تروریستی که به داخل کشور اعزام شده و مهیای عملیات تروریستی بودند توسط سربازان گمنام دستگیر و‌ جریان‌های تروریستی با یک شکست کامل مواجه شدند. 🔹از جمله اقدامات آنها فراخوان‌هایی برای حضور در ۱۰۰۰ میدان که به نام طرفداران یک کاندیدا بود که بدون اطلاع آنها برای جشن پیروزی صورت گرفت که به‌دلیل عدم همراهی مردم با شکست مواجه شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تجمل گرایی مسئولین رو کی راه انداخت؟ 🔹از خطبه تجمل هاشمی رفسنجانی چه میدانید ؟ 🔹وقتی هاشمی رفسنجانی برای اولین بار و رسما تجملات گرایی راه وارد سیستم حکومت و مردم کرد . 🔹هاشمی معتقد بود اگر درصدی هم از قشر پایین جامعه زیر چرخ توسعه له شدند ایرادی ندارد.