2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محبوب من🥹
در تاریخ برای بازگشت هیچ معشوقی به اندازهی شما التماس نشده است... :)))
⥏@Munji12⥑
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا ما برای اومدن امام زمان (ع) عجله داریم!؟
⥏@Munji12⥑
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه کشتی بهتر از کشتی امام زمان ؟
⥏@Munji12⥑
Mahmood Karimi - نیک موزیکMahmood Karimi - Khodaya Bebakhsh.mp3
زمان:
حجم:
5.1M
آب به خیمه نرسید؛
فدای سرت . . 💔😭
⥏@Munji12⥑
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مگه دیه قشنگ تر از اینم داریم :) ؟
⥏@Munji12⥑
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید دلت نخواد ولی عزیزم
گریمُ داری در میاری انگار 💔
⥏@Munji12⥑
مُنْجي | Munji🕊
_
خلق را گرچه وفا نیست ولیکن گل من
نه گمان دار که رفتی و فراموش شدی ..
-شهریار
⥏@Munji12⥑
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آره ما دیوونه هستیم بیخیال این زمونه ..!
⥏@Munji12⥑
176.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چطور محبت امام زمان (عج) را بپرورانیم؟
[#استادرائفیپور]
⥏@Munji12⥑
#یک_لقمه_کتاب
#قسمت۱۵
بیایید یک مثال تقرب الهی رو بیشتر توضیح بدیم.
ببینید بچه ها! شما فرض کنید مدیر
مدرسه چهار یا پنج نفر از کلاس شما را انتخاب میکند و میگوید به مدت یک هفته با شخصی که خیلی خیلی او را دوست دارید و یکی از آرزوهای شما دیدن اوست قرار است سفر خصوصی داشته باشید. فرض کنید مثلاً با مقام معظم رهبری یا شهید حاج قاسم سلیمانی یا یک الگوی سینمایی یا ورزشی که واقعاً آرزوی دیدارش را دارید همسفر میشوید، آن هم در یک جمع اندک و خصوصی. خب من از شما سؤال میکنم که در چنین شرایطی که به خاطر ملاقات با آن فرد ذوق مرگ شده ایم و از خوشحالی سر از پا نمیشناسیم آیا کسی حاضر است بپرسد و بگوید در این چند روزی که با حاج قاسم سلیمانی همسفر ،هستیم برنامه غذایی چیست؟ کباب میدهید یا قیمه؟ دوغی که می دهید عالیس است یا دوغ میهن؟ اصلاً دسر و میوه و چای در برنامه های شما دیده شده یا نه؟ مطمئناً این دست از سؤالات برای شما مسخره و مضحک است. آیا به نظر شما کسی ذهنش را مشغول چنین چیزهایی که در شرایط عادی زندگی برایش مهم است میکند یا اینکه اینها را در این سفر حسّاس یک سری مسائل جزئی و فرعی و پیش پا افتاده تلقی میکند و یا حتی ممکن است به آنها فکر نکند؟ خب علت بی اهمیت شمردن این امور در این سفرچیست؟ چرا قیدِ بسیاری از این چیزها را در این سفر میزنید؟ حتماً شما پاسخ خواهید داد چون من عاشق دیدن حاج قاسمم و آرزویم این است چند روزی با او همسفر باشم. یقیناً اصل دیدار و بودن در کنار حاج قاسم سلیمانی برای آدم این قدر مزه دارد که سختی سفر و گرسنگی و تشنگی به هیچ وجه به چشمش نمیآید و بعد از سفر فقط از شیرینی حضور در کنار حاج قاسم تعریف میکند
- بچه ها من فقط یک مثال ساده زدم تا اصل قرب الهی و شیرینی آن را برای شما ملموس کنم و البته تجلّى قُرب الهی و نزدیکی به خدا در بهشت، در همنشینی و دم خور بودن با اهل بیت علیهم السلام است چرا که اهل بیت عليهم السلام نزدیکترین افراد به خدا هستند و همنشینی با آنها در دنیا و آخرت همان قُرب الهی و بزرگترین لذت عالم است.