ویکئ،نیستمبانوفورنده
بمیرم برات ویکی 💞😭
کاترین برات خاکستر بشه الهی 💞😭
ویکئ،نیستمبانوفورنده
فدات بشم من ناناز تیکه تیکه شم برات
تو اینجا چیکار میکنیی
هدایت شده از Ps𝙮𝙘𝙝otic نسبتا چک
60.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میخوام از کیرول برم حس میکنم دیگه نمیتونم باشم واسم سخته و اینکه دیر به دیر میام و نمیتونم جوابتونو بدم احساس بدی بهم دست میده .
میرم شاید برگردم ولی معلوم نیست اگرم میخواین باهم دوست باشیم پیم بگین اگرم نمیخواین بگین تا دیل نسبت بزنیم
فعلا جوابتونو نمیدم نمیتونم بعدا دوباره میام
اگه میخواین تو دیلیاتون دیس ادم نکنین اگرم میخواین مشکلی نیست ولی بازم اگه نسبت موندیم میتونم باهم موزیک چت بریم و از این کارا بکنیم آره
ویکئ،نیستمبانوفورنده
الهی تیکه تیکه شم براتتتت😭😭😭💞💞💞💞💞💝💝💝💝✨✨✨🛐🛐🛐🎀🎀🎀🎀💗💗💗💗💖💖💖💖💘💘💘💝💝💝💕💕💕💕💞💞💞💞💓💓💓💓💓💞💕💝💘💖💗💗💖💘💝💕💞💓
هدایت شده از سپیدار
درود دختر خوب رفتار بعضیاتون رومخمه همه به خودتون نگیرید اگه میخوای دوست بمونی ریپلای کن اگه نه بدرود
ادرین -
هدایت شده از 𝖠︎𝗎𝗋𝗈𝗋𝖺.نفورکیری
خب یکی بیاد بهم بگه چطور دیلیت اک بزنم.