eitaa logo
طلوع فکر و اندیشه
644 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
739 ویدیو
22 فایل
ارتباط با نویسنده کانال : @Musa1364 تا بنده نباشی تابنده نباشی مردمی ام ، وابسته به هیچ ارگان دولتی نیستم ، حمایت از کانال : 6063731057889736
مشاهده در ایتا
دانلود
‌🖥 سوریه در رسانه یا سوریه در میدان؟! 🔹یکی از فرماندهان سپاه نقل می‌کرد، از حاج قاسم پرسیدند که اخبار سوریه نگران کننده است و برخی منابع نوشته‌اند فلان شهر هم سقوط کرد... 🔹حاج قاسم گفت ما دو سوریه داریم، سوریه در اخبار و سوریه در میدان! آن‌ها در رسانه پیروز می‌شوند و ما در میدان... 🔸 پی نوشت : رسانه‌ها همواره میدان اصلی جنگ ادراکی بوده‌اند، جایی که تصویرسازی‌ها می‌توانند واقعیت را تحریف کرده و ذهن‌ها را از حقیقت دور کنند. در این میدان، دشمنان با بهره‌گیری از پروپاگاندا و روایت‌های جعلی، تلاش می‌کنند روحیه‌ها را تضعیف کنند و افکار عمومی را به سود خود تغییر دهند. حاج قاسم، با بصیرت ویژه‌ای که داشت، به این مسئله واقف بود و میان «تصویرسازی رسانه‌ای» و «حقیقت میدانی» تمایز قائل می‌شد. او می‌دانست که آنچه در اخبار گفته می‌شود، الزاماً واقعیت نبرد نیست و آنچه تعیین‌کننده است، ایستادگی و مجاهدت در صحنه واقعی میدان است. این نگاه راهبردی حاج قاسم، نه‌تنها یک آموزه نظامی، بلکه درسی بزرگ برای زندگی ماست؛ اینکه نباید با شنیدن اخبار و شایعات دچار اضطراب شویم و باور کنیم که هرچه در رسانه‌ها می‌بینیم، عین حقیقت است. واقعیت در میدان مشخص می‌شود، جایی که تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های خاموش، نتیجه را رقم می‌زند. امروز نیز برای هر نبردی— چه در عرصه سیاست و چه در زندگی روزمره —باید این درس را به خاطر داشته باشیم : حقیقت را باید از میدان جست، نه از هیاهوی رسانه‌ها. ✍ موسی آقایاری 🆔 @Myidea
🔵 حسرت‌هایی که هر روز سنگین‌تر می‌شوند صبح امروز، مثل همیشه، ماشینم با من لج کرد و استارت نزد. ایستادم و به آن خیره شدم، غرق در فکر... چقدر از جیب خالی من می‌خورد، چقدر برایش زحمت کشیدم، اما باز هم سر ناسازگاری دارد. در ذهنم گذشت که شاید وقتش رسیده آن را عوض کنم. اما وقتی قیمت ماشین‌ها را با دخل ناچیزم مقایسه کردم، آهی از ته دل کشیدم و گفتم: بی‌خیال، پیاده هم می‌شود زندگی کرد. اما مگر می‌شود از این همه چرا گذشت؟ چرا قیمت ماشین باید این‌طور باشد؟ چرا خانه‌ها به آرزوی دست‌نیافتنی تبدیل شده‌اند؟ چرا ما، با تمام سختی‌ها، سهممان فقط نگرانی و دویدن است؟ ده‌ها چرا در ذهنم رژه رفت، چراهایی که نه من، نه شما، هیچ‌کدام نمی‌توانیم پاسخشان را بدهیم. دولت و مجلس ، شما باید جواب بدهید. این همه انتظار، این همه امید، این همه نفس‌های به شماره افتاده... تا کی؟! ✍ موسی آقایاری 🆔 @Myidea
🔵 در وصف عاقبت نا بخیران انقلاب اسلامی عاقبت نابخیران انقلاب اسلامی، روایت تلخی از انحراف و سقوط افرادی است که روزی در مسیر حق قدم برمی‌داشتند، اما به واسطه‌ی دنیاطلبی، غفلت یا سوءنیت، از این مسیر نورانی جدا شدند. آنان که ابتدا مدعی همراهی با آرمان‌های الهی انقلاب بودند، اما در آزمون‌های سخت، ایمانشان را به زر، زور و شهوت فروختند، به نمادی از شکست درونی و عاقبتی شوم تبدیل شدند. این افراد، با پشت کردن به خون شهدا و ارزش‌های انقلاب، خود را از رحمت الهی دور کردند. قرآن کریم نیز درباره کسانی که حق را شناختند اما از آن روی برگرداندند، می‌فرماید: فَلَمَّا زَاغُوا أَزَاغَ اللَّهُ قُلُوبَهُمْ (سوره صف: 5)؛ چون منحرف شدند، خدا دل‌هایشان را منحرف کرد. عاقبت آنان نه‌تنها خسران دنیوی، بلکه حسرت ابدی در آخرت است. تاریخ انقلاب اسلامی، مملو از عبرت‌هاست؛ از کسانی که به خاطر مقام و قدرت، دست در دست دشمنان اسلام گذاشتند و عزت خویش را به خواری تبدیل کردند. این افراد، علاوه بر این‌که خود را تباه ساختند، باری سنگین از خیانت را بر دوش کشیدند. عاقبت نابخیر، برای آنان نه‌فقط یک سرنوشت فردی، بلکه هشداری برای همه ماست تا در مسیر حق ثابت‌قدم باشیم و از فتنه‌های دنیا به خدا پناه ببریم. ✅ چه زیبا امام خمینی (ره) هشدار دادند که حفظ انقلاب، سخت‌تر از انقلاب است. کسانی که این حقیقت را فراموش کردند، در دام دنیا و هوای نفس گرفتار شدند و نامشان در تاریخ، به‌عنوان عبرتی تلخ باقی ماند. ✍ موسی آقایاری 🆔 @Myidea
🔵 قانون حجاب : پیوند میان وظایف حکومتی و الزامات اخلاقی جامعه در چارچوب موازین شرعی جناب آیت‌الله هاشمی اصفهانی ؛ قانون حجاب و مسئولیت حکومت در اصلاح جامعه فرمایش گهربار امیرالمؤمنین علی (ع) درباره در منشور حکومتی به مالک اشتر که عبارت : استصلاح اهلها به‌روشنی وظیفه حکومت اسلامی را در اصلاح جامعه بیان می‌کند. اصلاح، تنها به ابعاد اقتصادی یا نظامی محدود نمی‌شود، بلکه فرهنگ و اخلاق مردم را نیز در همه حال در بر می‌گیرد. حجاب، یک واجب شرعی و همچنین ضرورتی اجتماعی است که تأثیر مستقیم بر سلامت اخلاقی و عفت عمومی دارد. بنابراین، حمایت از حجاب با وضع قوانین فرهنگی، گامی در جهت تحقق همین وظیفه الهی است که به جامعه کمک می‌کند تا در مسیر رشد و تعالی گام بردارد و ما نباید در انجام فریضه الهی منتظر ok سازی دشمن باشیم تا قانون وضع کنیم. 🔸 حجاب؛ تکلیف فردی و نیاز اجتماعی ، قرآن کریم در آیات متعددی از جمله سوره نور و احزاب، حجاب را به‌عنوان یک حکم الهی برای حفظ پاکدامنی و سلامت اجتماعی مطرح کرده است. همان‌گونه که حکومت اسلامی وظیفه دارد برای اجرای دیگر فرامین الهی از جمله اقامه نماز یا حفظ حقوق مالی، قوانین لازم را تدوین و اجرا کند، در موضوع حجاب نیز موظف است شرایطی فراهم آورد که از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود. نادیده گرفتن این موضوع، غفلت از رسالت اصلاح‌گری حکومت و مغایر با جامعیت اسلام و سیره امیرالمؤمنین (ع) است. ✅ بنابراین، قانون حجاب نه‌تنها با موازین شرعی تعارض ندارد، بلکه پاسخی به نیازهای اجتماعی و وظیفه حکومت در اصلاح جامعه است. ✍ موسی آقایاری 🆔 @Myidea
🔵 موضوع مناظره : سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در سوریه و آینده منطقه. مجری : خوش‌آمد می‌گویم به آقای موسی آقایاری از ایران و خانم نکا داموندی از بلژیک. موضوع امروز، سیاست‌های ایران در سوریه و پیامدهای آن است. ابتدا از آقای آقایاری دعوت می‌کنم تا نظرشان را مطرح کنند. موسی آقایاری: بسم‌الله الرحمن الرحیم. سیاست جمهوری اسلامی در سوریه، ریشه در یک استراتژی بلندمدت دارد که سوریه را به‌عنوان عمق استراتژیک خود تعریف می‌کند. در دوران بحران سوریه، نیروهایی مانند حزب‌الله لبنان و سپاه قدس نقش مؤثری در حمایت از نظام بشار اسد و در کل جبهه مقاومت ایفا کرده‌اند. این حمایت، نه تنها برای حفظ یک متحد استراتژیک در منطقه، بلکه برای مقابله با گسترش تروریسم تکفیری و حفظ امنیت منطقه‌ای ضروری بود. اما باید توجه داشت که سیاست ایران در سوریه همواره هزینه‌بر بوده است. اکنون با توجه به تغییرات جهانی، جمهوری اسلامی باید میان ادامه این حمایت یا تمرکز بر مسائل داخلی و اقتصادی تصمیم‌گیری کند. به‌نظر من، انتخاب اول، هرچند دشوار، اما ضروری است. چراکه عقب‌نشینی ایران در این عرصه، باعث نفوذ بیشتر دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد شد. نکا داموندی : سپاس از شما، آقای آقایاری. اما اجازه بدهید بگویم که این استدلال شما، توجیه‌گر سیاست‌های ناکارآمدی است که هزینه‌های سنگینی بر دوش ملت ایران گذاشته است. مردم ایران اکنون با مشکلات اقتصادی شدید دست‌وپنجه نرم می‌کنند. چرا باید منابع کشورشان در کشوری دیگر هزینه شود؟ آیا بهتر نیست ایران، به جای دخالت در امور منطقه، به بهبود شرایط داخلی و رضایت مردم خود بپردازد؟ علاوه بر این، حمایت از بشار اسد باعث تشدید بی‌اعتمادی بین‌المللی به ایران شده است. برای مثال، کشورهای اروپایی، از جمله بلژیک، ایران را به‌دلیل همین سیاست‌ها، یک بازیگر نامطمئن می‌دانند. به عقیده من، اگر ایران مسیر توسعه اقتصادی و دیپلماتیک را در پیش گیرد، به سود خود و منطقه خواهد بود. موسی آقایاری: خانم داموندی، متوجه نگرانی شما هستم، اما دیدگاه شما ساده‌سازی مفرط واقعیت‌های منطقه است. جمهوری اسلامی نه برای دخالت، بلکه برای دفاع از امنیت ملی و مقابله با تهدیدات، در سوریه حضور داشته است. اگر ایران وارد عمل نمی‌شد، گروه‌های تروریستی مانند داعش، نه تنها سوریه، بلکه عراق و حتی مرزهای ایران را تهدید می‌کردند. شما می‌فرمایید که ایران به مسائل داخلی بپردازد. این نکته درست است، اما امنیت و ثبات داخلی ایران به‌شدت به وضعیت منطقه بستگی دارد. سوریه، تنها یک میدان جنگ نیست؛ بلکه عرصه‌ای برای مقابله با نفوذ اسرائیل و آمریکا است. عقب‌نشینی از این عرصه، به معنای باز کردن درها برای تهدیدات بیشتر است. نکا داموندی: اما آقای آقایاری، این نگاه صرفاً امنیتی و تقابل‌محور، سیاست‌مداران ایرانی را از درک نیازهای واقعی مردمشان دور کرده است. اگر ایران به جای هزینه‌کردن در سوریه، منابع خود را به سمت توسعه داخلی هدایت می‌کرد، آیا امروز با چنین بحران‌های اقتصادی مواجه بود؟ از سوی دیگر، جهان در حال تغییر است. شما از آمریکا و اسرائیل به‌عنوان دشمنان دائمی یاد می‌کنید، اما آیا بهتر نیست ایران به جای تقابل، به دیپلماسی و تعامل با جامعه بین‌المللی بپردازد؟ کشورهای موفق، نه با جنگ، بلکه با تعامل و توسعه پیشرفت کرده‌اند. موسی آقایاری : خانم داموندی، این سخنان شما نشان می‌دهد که شاید از پیچیدگی‌های منطقه خاورمیانه فاصله دارید. ما با دشمنانی مواجه هستیم که حتی کوچک‌ترین عقب‌نشینی را به‌عنوان نقطه ضعف تلقی می‌کنند. تجربه نشان داده که دیپلماسی بدون قدرت، در این منطقه نتیجه‌ای ندارد. البته من با شما موافقم که باید به مسائل اقتصادی داخلی توجه بیشتری شود. اما این به معنای ترک میدان سوریه نیست. سیاست‌های منطقه‌ای و داخلی مکمل یکدیگرند. حفظ امنیت منطقه‌ای، زمینه‌ساز ثبات داخلی و توسعه اقتصادی خواهد بود. مجری: بحث بسیار داغ و پرباری بود. از هر دو مهمان عزیز برای حضورشان تشکر می‌کنم. نتیجه‌گیری از این مناظره را به مخاطبان واگذار می‌کنیم. ✍ تنظیم و تلخیص متن مناظره توسط خانم نکا داموندی 🆔 @Myidea
🔵 راهبردهای چهارگانه اسلام در برابر دشمنان ، بر اساس آموزه‌های قرآنی و سنت نبوی ، عبارت‌اند از: 1. راهبرد تقویت ایمان و وحدت داخلی: اسلام تأکید زیادی بر تقویت ایمان درونی و انسجام امت اسلامی دارد. آیات قرآنی نظیر « واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا » (آل‌عمران / 103) نشان‌دهنده اهمیت وحدت و پرهیز از تفرقه است. این امر موجب می‌شود دشمنان نتوانند از اختلافات داخلی مسلمانان سوءاستفاده کنند. 2. راهبرد آمادگی نظامی و اقتصادی: قرآن مسلمانان را به تقویت قدرت نظامی و اقتصادی خود توصیه می‌کند: « وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم » (انفال / 60). این آمادگی، جنبه بازدارندگی داشته و از جرئت دشمن برای تهاجم جلوگیری می‌کند. 3. راهبرد تعامل هوشمندانه و دیپلماسی متوازن: اسلام به جای تقابل کورکورانه، تعامل هوشمندانه را توصیه می‌کند. پیامبر اسلام (ص) از ابزار دیپلماسی، مانند ارسال نامه به سران کشورها و انعقاد پیمان‌نامه‌های صلح، بهره می‌برد تا از دشمنان بازدارندگی ایجاد کند و در زمان مناسب، مواضع قاطعانه اتخاذ نماید. 4. راهبرد مقاومت و جهاد در برابر تجاوز: اسلام در برابر تجاوز و تهدید دشمنان، به مقاومت و جهاد مشروع تأکید دارد. آیه « فمن اعتدى علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدى علیکم » (بقره / 194) نشان‌دهنده لزوم پاسخ متقارن و متناسب در برابر دشمنان است، به‌طوری که عزت و کرامت امت اسلامی حفظ شود. ✅ این اصول به مسلمانان کمک می‌کند تا در برابر دشمنان، راهبردی متعادل و حکیمانه اتخاذ کنند. ✍ موسی آقایاری 🆔 @Myidea
پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه مطرح کرد: 🔻راه نجات امت بازگشت به سیره فاطمی لینک خبر: https://mojerasa.ir/khabar/42351/ 📮
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 سیلی ۱۴۰۰ ساله ؛ مظلومیت ادامه‌دار شیعه در دفاع از حق بعد از ۱۴۰۰ سال، سیلی‌ای که بر صورت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها نواخته شد، همچنان بر گونه شیعه تکرار می‌شود. جرم همان است : دفاع از حق و محبت به علی علیه‌السلام. ظالمان همان مسیر را ادامه داده‌اند، فقط نقاب‌ها تغییر کرده است. امروز هر که بر جبهه حق بایستد، سیلی تهمت و فشار را تجربه می‌کند. آیا می‌توان مظلومیت زهرا را باور کرد و در برابر این تاریخ تکرارشونده سکوت نمود؟ حلب، نه فقط یک شهر، بلکه دیواری است که اگر فرو بریزد ، کرمانشاه و تهران و... در معرض خطر خواهند بود . دشمنان اگر از سوریه عبور کنند، هیچ مرزی برای حرص و جنایاتشان نمی‌ماند. آنان که این واقعیت را نمی‌بینند، یا چشمانشان را بسته‌اند یا وجدانشان در خواب عمیقی فرو رفته است. آن‌هایی که می‌گویند جبهه مقاومت به ما ربطی ندارد، مانند کسی هستند که در برابر طوفان تنها در خانه خود را می‌بندد و گمان می‌کند در امان است. دشمن، رحم نمی‌شناسد. وقتی بر همسایه مسلط شد، اولین هدفش خانه تو خواهد بود. خواب اینان، آغاز کابوس همه است. تاریخ پر از جنایات تکفیری‌ها و داعش است. مگر صدای زنان اسیر و کودکان سر بریده‌شده را نشنیدیم؟ مگر خون‌های ریخته‌شده در عراق، سوریه و یمن کافی نبود؟ اگر آنان به این ملت‌ها رحم نکردند، بر ما که محور و پشتیبان جبهه مقاومت هستیم رحم خواهند کرد؟ ✅ مقاومت، تنها دفاع از خاک نیست؛ دفاع از شرف، غیرت و ایمان است. اگر امروز کنار این سنگر نایستیم، فردا بهای سنگین‌تری برای حفظ حق در سرزمین خود خواهیم پرداخت. ✍ موسی آقایاری 🆔 @Myidea
🔵 پشت پرده انتقاد ناپذیری ؛ از زخم‌های روانی تا موانع فرهنگی ▫️ انتقادناپذیری را می‌توان یکی از ویژگی‌های رفتاری دانست که اغلب از دل عوامل روان‌شناختی برمی‌خیزد. افرادی که عزت‌نفس پایینی دارند و خودپنداره‌ای متزلزل در ذهن خود ساخته‌اند، معمولاً انتقاد را نه به‌عنوان فرصتی برای بهتر شدن ، بلکه به‌منزله تهدیدی به ارزش‌های شخصیتی خود می‌نگرند. تجربه‌های ناخوشایند گذشته، مانند مواجهه با انتقادهای توهین‌آمیز یا مخرب، نیز زخم‌هایی در روان انسان بر جای می‌گذارد که پذیرش هر نوع نقدی را دشوار می‌سازد. 🔹 محیط اجتماعی و تربیتی نقش مهمی در شکل‌گیری این رفتار دارد. کودکی که در فضایی تنبیهی رشد یافته یا همواره با تحقیر روبه‌رو بوده، انتقاد را معادل خوارشدگی تلقی می‌کند و به‌طور طبیعی از آن دوری می‌جوید. از سوی دیگر، تربیتی که بر پایه تمجیدهای بی‌حد و مرز بنا شده باشد، این توهم را ایجاد می‌کند که فرد همواره بی‌عیب و نقص است، و همین باور پذیرش هرگونه نقد را ناممکن می‌سازد. 🔸 فرهنگ نیز در این میان نقشی انکارناپذیر ایفا می‌کند. در برخی جوامع، ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی چنان شکل گرفته‌اند که انتقاد به‌عنوان تهدیدی برای حیثیت و جایگاه اجتماعی فرد تلقی می‌شود. این فرهنگ حفظ ظاهر که بر اجتناب از نقد و انتقاد سازنده تأکید دارد، مانع از آن می‌شود که افراد نقد را به چشم ابزاری برای اصلاح و رشد ببینند. افزون بر این، نبود آموزش مهارت‌های گفت‌وگو و نقدپذیری در جامعه، این چرخه را تداوم می‌بخشد. ✍ موسی آقایاری 🆔 @Myidea
🔵 حاکم عادل ؛ چراغ راه امت در طوفان اختلافات اختلاف نظر در مسائل سیاسی، اجتماعی و حتی دینی همواره بخشی از زندگی بشر بوده است. قرآن کریم در چنین شرایطی راهکاری روشن ارائه می‌دهد: فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَالرَّسُولِ (نساء: 59). این آیه مسلمانان را به بازگشت به منابع الهی و پیامبر یا جانشین عادل او دعوت می‌کند. در موضوع بحران سوریه، تحلیل‌های مختلفی ارائه شده است. برخی تحولات را از دریچه رقابت قدرت‌های جهانی می‌نگرند و آن را جنگی برای نفوذ می‌دانند. عده‌ای دیگر مسئله را نبرد حق و باطل یا تقابل جبهه مقاومت با استکبار تحلیل می‌کنند. این اختلاف‌نظرها گاه باعث ابهام و سردرگمی در اتخاذ موضع می‌شود. در چنین مواردی نقش حاکم عادل آشکار می‌شود. در نظام اسلامی، ولی‌فقیه به‌عنوان کسی که علم، تقوا و بصیرت دارد، معیار و مرجع رفع اختلافات است. رهبر معظم انقلاب اسلامی، بارها تأکید کرده‌اند که بحران سوریه صرفاً یک نزاع داخلی یا سیاسی نیست، بلکه میدان اصلی مقابله با نقشه‌های دشمنان اسلام است. ایشان فرمودند: مسئله سوریه، فراتر از مرزهای این کشور است و نتیجه آن بر سرنوشت امت اسلامی تأثیر خواهد گذاشت. در این بحران، ایشان نقشه راهی ارائه کردند که بر اصول اسلامی و منافع بلندمدت مسلمانان استوار بود. حمایت از مردم سوریه و دولت مشروع آن در برابر دخالت‌های خارجی و تروریسم، بخشی از این راهبرد بود. این موضع‌گیری حکیمانه، نقش رهبری عادل را در رفع ابهامات و هدایت جامعه به مسیر درست آشکار می‌سازد. ✅ اختلاف نظرها ممکن است طبیعی باشند، اما آنچه اهمیت دارد این است که برای دستیابی به وحدت و درک حقیقت، به مرجعیت عادلانه و آگاه مراجعه کنیم؛ مرجعی که با نگاه بلندمدت و دینی، مسیر درست را نشان دهد. ✍ موسی آقایاری 🆔 @Myidea
🔵 پایداری آرمان‌های مقاومت در برابر تغییر معادلات سیاسی سوریه تحولات اخیر در سوریه، واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. در این میان، برخی تحلیل‌ها با رویکردی هیجانی، جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان مقاومت را به کم‌کاری متهم می‌کنند. با نگاهی دقیق‌تر می‌توان دریافت که چنین دیدگاه‌هایی از درک عمیق‌تر واقعیت‌های منطقه‌ای و آرمان‌های جبهه مقاومت فاصله دارند. دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) و ارزش‌های مقاومت، هرگز محدود به حفظ یک حکومت یا شخص نبوده است. شهدای مدافع حرم برای حفاظت از مقدسات و مقابله با تهدیدات تروریستی جانفشانی کردند؛ آرمان‌هایی که با تغییر ساختار سیاسی سوریه همچنان پابرجا خواهند ماند. همچنین، مدیریت صحنه پیچیده‌ای مانند سوریه، نیازمند تصمیمات حساب‌شده‌ای بوده که با خواست حاکمیت و مردم آن کشور هماهنگ باشد. ایران به‌عنوان یکی از حامیان مقاومت، با حضور مستشاری و دیپلماتیک خود در این سال‌ها، همواره تلاش کرده است تا بحران‌های منطقه‌ای را به‌گونه‌ای هدایت کند که آرمان‌های اصلی محفوظ بمانند. ادعای تعلل یا ناتوانی فرماندهان مقاومت، نادیده گرفتن تلاش‌های گسترده‌ای است که در این مسیر انجام شده است. سخنان حاج قاسم سلیمانی در تأکید بر فرصت‌های نهفته در بحران‌ها، یادآور این حقیقت است که مقاومت، فراتر از حوادث مقطعی، یک جریان پایدار است. ایمان به نصرت الهی و آمادگی برای پذیرش چالش‌های پیش‌رو، مسیر جبهه مقاومت را روشن‌تر می‌کند. ✍ موسی آقایاری 🆔 @Myidea