𝖬ˊ𝖾 ─core :
وتیتیتتیتتینصنسنیمیوویویویویوویویویمسمسمسمسمسممسکسکسموسوسوسوسوسوسمیمیمیممیمیمیمیمیمیمیمیمیممی این چرااااااا انقدرررررر شاهکارعهههه😭😭🛐🤏🛐🤏💞🤏🛐🤏💞🤏🛐🤏💞😭🛐🤏🛐😭🛐🛐😭🛐🤏💞😭🛐😭💞🤏🛐🤏💞🤏🛐😭💞🤏🛐😭🛐🤏🛐🤏💞🤏💞🤏🛐😭💞😭🛐🤏💞🤏🛐😭💞😭🛐😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🤏💞😭🛐😭
𝖬ˊ𝖾 ─core :
وتیتیتتیتتینصنسنیمیوویویویویوویویویمسمسمسمسمسممسکسکسموسوسوسوسوسوسمیمیمیممیمیمیمیمیمیمیمیمیممی این چر
فداتشمممممممم مننن😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘💘💘💓💓💓💓💓💓💓💓🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻🤏🏻
𝖬ˊ𝖾 ─core :
فانی بانی [جکس]🎀 #sketch
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ᴰᶦᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍᶦʳˡ
خب به مناسبت تولد میلر و وریتاس ی کادو گزاشتم چون نتونستم برای تولد میلر ی آرت بزنم (تقدیمی نیس و نیاین بگین تقدیمی قبلی ی من کو) خب بیاین پی و عکس اوسی/پرسونا/کرکتر موردعلاقتونو بدید و اگه دلتون خواست توی چنلتون فور کنید و ندارید هم عیب نداره و منم از این مدل اسکچا براتون میزنم و میتونید بیشتر از ی اوسی بفرستید ولی فوقش دوتا
به جان خودتون این ی کادو برای تولد این دوتا آرتیستای گاد و موردعلاقمه و تقدیمی نیست
و ظرفیت هم نامحدوده