𝖬ˊ𝖾 ─core :
دلم میخواد گتو رو به سبک خودم بکشم ایشالا فردا..شایدم نصف شب؟🎀
کمی اسپویل از گتوی مناطق محروم🎀
#sketch
𝖬ˊ𝖾 ─core :
وایییییییییییی ی چقدرررررر نازهزهزهزهزهزهزهز
مرسییی💓💓💓💓برای همون چالش خون آشامیته🎀