eitaa logo
نِما(نهضت مبارزاتی اصفهانیها)🚩خونخواه امامیم
1هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1هزار ویدیو
68 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩🚩🚩 بسم الله القاصم الجبارین امت مبعوث شده و خونخواه امام خامنه ای «ان تقومو لله مثنی و فرادی» 🚩اینک چشم تمام انبیاء و اولیاء و شهدای اسلام و امام شهیدمان به و ما است 💯توجه داشته باشید امام شهیدمان فرمودند: ملت ایران با یزید بیعت نمی کند اما نفرمودند؛ مسئولان با یزید بیعت نمیکند (بلکه فتنه ی مسئولان را پیش بینی کرده بودند که با این مذاکرات شیطانی، محقق هم شد.) ما امت مبعوث باید بنا بر وصیت امام شهیدمان و بیعت با امام سید مجتبی مبنی بر همه متحد و یکصدا فریاد خونخواهی و محکومیت بیعت با یزید سر دهیم 🚩وعده ی ما: امشب در تمام تجمعات و فردا جمعه در تمام مصلی های نماز جمعه کشور با رمز یا قائم آل محمد و پرچم سرخ خونخواهی امام این شعارها را هم می توانید استفاده کنید👇🏼 https://eitaa.com/NEMA14/4576 https://eitaa.com/NEMA14/4606 🔉❌🔉❌فردا جمعه ی سرنوشت ساز امت مبعوث است یا برای سردادن فریاد خونخواهی در نمازجمعه ها تمام تلاشمان و توانمان را قرار میدهیم و دیگران را هم ترغیب می کنیم و همراه می آوریم (و حتی با پوشیدن کفن، آمادگی شهادت درین راه را هم اعلام می کنیم) 💯❌و یا با کوتاهی در حضور به موقع یا فریاد و یا کوتاهی در دعوت سایرین تا ابدالدهر مورد لعنت و نفرین شهدا و آزادگان جهان قرار خواهیم گرفت. مجازات عاملان محتوم است محتوم است 📌پی‌نوشت: حتی اگر یک نفری، امشب و فردا باید بیایی و فریاد خونخواهی سر دهی پس منتظر دیگران نباش هرچند خوب است دیگران را هم همراه کنی. تا اخرین لحظه ی حیات، موظف به مبارزه ایم پس نگویید مسئولان که مذاکره کردند فریادهای ما به چه درد می خورد.!؟ مأیوس کردن کار شیطان است ما موظف به تکلیفیم نه نتیجه از ما حرکت و از خدا برکت خداوند مدبرالامور است نه مسئولان @NEMA14
نِما(نهضت مبارزاتی اصفهانیها)🚩خونخواه امامیم
https://eitaa.com/NEMA14/4612 👆🏻👆🏻🚩🚩🚩 طوفانی حجت الاسلام و المسلمین نقد علی رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیرامون بیانیه امام سید مجتبی خامنه ای درباره ی توافق با امریکا نماینده ای در 📌حتما ببینید و برای دیگران منتشر بفرمایید و حتما ایشان را با پیامهای تشکر خود حمایت بفرمایید👇🏼 +989132349822 @NEMA14
امشب برای سلامتی و طول عمر امام سید مجتبی خامنه‌ای صدقه و توسل فراموش نفرمایید. فردا حتما همه پول جمع کنید و بانی قربانی بشید. قطعا امشب شیاطین از ایشون عصبانی هستن و افکار شوم در سر خواهند داشت.
844.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لبنان دقایقی پیش! صدای بند اول توافق نمی‌ذاره مردم بخوابن! @ali_bitarafan5 آقای قالیباف آقای پزشکیان آقای عراقچی بند اول توافقتون نقض شد مسئولیت کشتار حزب الله مستقیما با شماهاست و وای بر مردمی که هنوز شما را ولایی می دانند آنها هم در ریختن این خونها، سهم دارند مذاکرات_مخالف_اصوله @NEMA14
آنهایی که به ما تهمت افراطی گری زدید آنهایی که به امام تهمت هماهنگی با عاشقان مذاکره را زدید توبه کنید و برای جبران این تهمتها شما هم پرچم سرخ خونخواهی را سر دست بگیرید و به طور گسترده آن را توزیع کنید برای @NEMA14
❌و اما درباره خوارج.... «علی الاصول...» خطبه ي ۱۲۱: فَإِنَّكُمْ عَصَيْتُمُونِي فِي أَوَّلِ الْأَمْرِ، فَلَا رَأْيَ لِمَنْ لَا يُطَاعُ. «شما در آغاز کار از فرمان من سرپیچی کردید، و کسی که فرمانش را نبرند رأی و تدبیرش اثر ندارد.» و در ادامه می‌فرماید: وَ قَدْ كُنْتُ أَمَرْتُكُمْ فِي هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ أَمْرِي، وَ نَخَلْتُ لَكُمْ مَخْزُونَ رَأْيِي، لَوْ كَانَ يُطَاعُ لِقَصِيرٍ أَمْرٌ. «من درباره این قوم (سپاه معاویه) نظر و فرمان خود را به شما گفتم و حاصل رأی و اندیشه خویش را در اختیارتان نهادم؛ اگر از انسان دوراندیش فرمان برده می‌شد، کار به سامان می‌رسید.» سپس وقتی از امام سوال می شود: نَهَيْتَنَا عَنِ الْحُكُومَةِ ثُمَّ أَمَرْتَنَا بِهَا «تو ما را از حکمیت نهی کردی، سپس به آن فرمان دادی.» امام پاسخ می‌دهد: هَذَا جَزَاءُ مَنْ تَرَكَ الْعُقْدَةَ وَ أَخَذَ بِالشُّبْهَه این نتیجه کسی است که راه استوار را رها کند و به امور مشتبه بچسبد. نکته ی مهم این است که در این خطبه امام تصریح می‌کند که ابتدا نظرش ادامه ی جنگ و نپذیرفتن حکمیت بود و آن را به سپاه خود اعلام کرده بود، اما چون بخش بزرگی از سپاه او را وادار کردند، حکمیت پذیرفته شد. بعد همان گروه، پذیرش حکمیت را به خود امام نسبت دادند و امام این تناقض را در این خطبه به آنان یادآوری می‌کند! پ.ن سیاق فرمایش حضرت را دقت بفرمایید... ✍حسن وزیری 🔴 👇 @bidariymelat
توبه و استغفار به‌خاطر تفاوت نظر با رهبری 🔰 ویراست و توئیت 🔸 فایل با کیفیت جهت نصب در مسجد، مدرسه، محل کار و... 🔻 ما را در ویراستی دنبال کنید 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢درمتن‌های آقای پزشکیان، قالیباف وعراقچی هیچ اثری ازپذیرش اشتباه، ندامت، خجالت یا حتی حیا نسبت به اینکه رهبری نسبت به آنها نظری دیگردارد و آنها نظر خودشان را تحمیل کردند،وجود نداشت❗ ✍️ دکترحمیدرضا مقصودی پ ن:مطالبه مردم مبعوث توقف مذاکرات با شیطان است، و برگشتن مسئولین به https://virasty.com/ammar_e_basire/1781871771930244063 💠لیلةالقدرانقلاب‌اسلامی💠
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖊 مطالبه گر اصفهانی: اگر حمایت از دین، از امام، تندوری هست، ما به تندرو بودن خود افتخار می‌کنیم. 📌 امام خامنه‌ای شهید(رحمة الله عليه): 🖊 در جاده، بعضی‌ها تندتر می‌روند؛ بعضی‌ها کندتر می‌روند. 🖊 تند رفتن در صراط مستقیم چیز بدی نیست. 🖊 ((سابقوا الی مغفرة من ربكم)) جلوتر بروید. 🖊 انهایی که می‌گویند تندرو، منظورشان کسانی هستند که در راه انقلاب، مصمم‌تر و پایدارتر هستند. ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ @NEMA14