eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52هزار عکس
44.8هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺عزاداری بی‌سابقه در بقیع 🔹تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که عزاداری و سینه‌زنی جمعی از شیعیان در قبرستان بقیع را نشان می‌دهد. 🔹این شبکه‌ها زمان این عزاداری را صبح امروز (پنج شنبه) عنوان کرده‌اند.
بعد از شهادت یاران باوفا، امام حسین علیه‌السلام پیوسته به راست و چپ مى‌‏نگریست و هیچ یک از اصحاب و یاران خود را ندیدند ، فرموند : اى مسلم بن عقیل! اى هانى بن عروة! اى حبیب بن مظاهر! اى زهیر بن قین! اى یزید بن مظاهر! اى یحیى بن کثیر! اى هلال بن نافع! اى ابراهیم بن حُصَین! اى عمیر بن مطاع! اى اسد کلبى! اى عبداللَّه بن عقیل! اى مسلم بن عوسجه! اى داود بن طرمّاح! اى حرّ ریاحى! اى على بن الحسین! اى دلاورمردان خالص! و اى سواران میدان نبرد! چه شده است شما را صدا مى‌‏زنم ولى پاسخم را نمى‌‏دهید؟ و شما را مى‏‌خوانم ولى دیگر سخنم را نمى‌‏شنوید؟شما را مى‏‌خوانم ولى دیگر سخنم را نمى‌‏شنوید؟ آیا به خواب رفته‌‏اید که به بیدارى‌‏تان امیدوار باشم؟ یا از محبّت امامتان دست کشیده‌‏اید که او را یارى نمى‌‏کنید؟.... ولى به خدا سوگند! مرگ، شما را به خاک افکنده، و روزگار خیانت پیشه با شما وفا نکرده، وگرنه هرگز از اجابت دعوتم کوتاهى نمى‌‏کردید، و از یاریم دست نمى‌‏کشیدید،آگاه باشید، ما در فراق شما سوگواریم و به شما ملحق مى‌‏شویم، إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ». منبع (معالی السبطین، ج 2 ص 17)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ مردم یمن در عاشورای حسینی به خیابان‌ها آمدند مردم یمن ضمن حضور گسترده در مراسم بزرگداشت عاشورای حسینی، در بیانیه‌ای تاکید کردند که عشق و دلبستگی آنان به این مکتب، یکی از نشانه‌های ایستادگی در برابر ظالمان و جنایتکاران است.
▪️کربلایی خلیل ایمانی قزوینی : هرکس به هر درجهٔ اعلی و بالایی رسید و حالات خوش معنوی پیدا کرد، در اثر ذکر بر محمد و آل محمد بوده، چون مهمترین و بالاترین ذکر ها است و از آن کامل تر ذکر دیگری نداریم. 📚دایره المعارف صلوات صفحه ۱۹۱ 🏴🖤🏴🖤 💫بر اشک جگر گداز زینب صلوات 🖤بر صبر حماسه ساز زینب صلوات 💫فرمود حسین در نماز یادم کن 🖤بر ذکر شب و نماز زینب صلوات 🏴🏴🏴 📣🔻با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم. @noori82325
⁉️ مدت بیماری امام سجاد(ع) در واقعه عاشورا چقدر طول کشید؟ 🔸بیشتر روایات و نقل های معتبر، بیماری حضرت زین العابدین(ع) را تنها در همان شب و روز عاشورا عنوان می کنند که ممکن است اثر آن تا چند روز بعد از آن نیز باقی بود. 1⃣ امام سجاد(ع): «هنگامی که پدرم نزدیک مغرب در شب عاشورا اصحاب را جمع کرد برای این که آنها را مرخص کند. من نزدیک او شدم تا آنچه را برای آنها می گوید بشنوم و من در آن هنگام مریض بودم. 2⃣ امام سجاد(ع): «من در آن شبی که پدرم در صبحش به شهادت رسید نشسته بودم و عمه ام حضرت زینب(س) نزد من مشغول پرستاری من بود»، در این هنگام پدرم در پنهانی از اصحابش کناره گرفت و نزد او «جُوَین»(یا جون یا حویّ] غلام ابوذر غفاری بود و او شمشیرش را اصلاح می کرد و پدرم اشعاری را می خواند. آن اشعار را دو بار یا سه بار تکرار کرد تا آن که من آن را فهمیدم و آنچه را می خواست، دانستم. پس گریه راه گلویم را بند آورد. اشک هایم را پاک کردم و سکوت کردم. 3⃣ شیخ مفید(م 413ق): «حمید بن مسلم گوید: ... به على بن الحسین(ع) که دارای بیماری سختى بود و روى فرشى افتاده بود، رسیدیم، گروهى از پیادگان همراه شمر سر رسیدند پس به شمر گفتند: آیا این بیمار را نمی کشى؟ من گفتم: سبحان الله آیا افراد کم سن و سال را هم می کشند؟ او نوجوانی است که همین بیمارى او را بس است؟ پس پیوسته آن جا بودم تا آنان را از او دور کردم. 4⃣ محمد بن سعد(م 230ق) در «الطبقات الکبری»: «آن روز(عاشورا) که على بن الحسین همراه پدرش بود، بیست و سه یا بیست و چهار سال داشت و هر کس بگوید که او در آن زمان کوچک بوده و موى بر نیاورده بوده، بی اساس است؛ ولی او آن روز بیمار بود و به همین جهت کشته نشد. 5⃣ در «بلاغات النساء» چنین آمده است: حِذام یا حُذَیم اسدى گفت: سال 61 [هجرى ]، سال شهادت حسین(ع)، به کوفه وارد شدم. زنان کوفه را در آن زمان دیدم که بر سر و صورت خود می زنند و گریبان می درند و دیدم که زین العابدین(ع) با صدایى آهسته و پیکرى نحیف از بیمارى می گوید: «اى کوفیان! شما بر ما می گِریید؟! پس چه کسى جز شما ما را کُشت؟ 6⃣ امام صادق(ع)، از پدرانش چنین گزارش فرمود: «هنگامى که زنان را از کربلا به کوفه وارد کردند، زین العابدین(ع) بدنش نحیف شده و از بیمارى، رنجور بود... آنچه ما درباره مدت بیماری امام سجاد(ع) در منابع روایی یافتیم، همان است که ذکر شد. 👈 حضرت استاد شیخ حسین انصاریان صَلِّ عَلی وَ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ ┈┉┅━❀💌❀━┅┉┈ @Javanmardi_langarudi 🌐 کارشناس احکام و مسائل شرعی حجت الاسلام والمسلمین سید شمس الدین جوانمردی لنگرودی 🌐
👤 توییت استاد رائفی‌_پور ✍ وَقَدْ عَجِبَتْ مِنْ صَبْرِكَ مَلَائِكَةُ السَّمَاوَاتِ براستی که فرشتگان آسمان‌ها از شکیبایی و بردباری‌ات به شگفت آمدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨بر نور دل و دیده زهرا ▪️صلوات ✨بر دخت گرانمایه مولی ▪️صلوات ✨برمظهر صبر و ▪️حلم و ایمان و شرف ✨بر یاورِ حسین زینبِ کبری ▪️صلوات 💫 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ فَرَجَهم 💫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلطنت طلبای اسکل برای شفای مرد نابینا دست فرح رو بوس می‌کنن یه دخیل هم به دماغش میبستید زودتر نتیجه بگیرید
تو زمین خوردی و خوردند زمین اهل حرم شانه خالی مکن از بارِ سفر، همسفرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 ♨️صبح قیامت را شبی است امشب است آن شب! 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام عالی
🚀موشک‌های ایرانی در تظاهرات ضد نتانیاهو در تل‌آویو!
نامه رئیسی به قالیباف شکایت ایران از کره جنوبی رسماً کلید خورد با ارسال لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی ایران و دولت جمهوری کره به داوری از سوی رئیس جمهور به مجلس، شکایت ایران از کره جنوبی درباره پیگیری حقوقی و استرداد مطالبات از بانک‌های این کشور رسماً کلید خورد. طی سال‌های اخیر، اقدامات متعددی برای آزادسازی منابع بلوکه شده حداقل ۷ میلیارد دلاری ایران در کره انجام شده ولی تاکنون به دلیل برخی کارشکنی‌ها، منابع ارزی ایران در کره به حساب بانک های ایرانی واریز نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم عزاداری روز عاشورا در کربلای معلی امروز برابر دهم محرم ۱۴۴۵ در عراق است که طی آن هزاران نفر از عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور در کربلا مراسم روز عاشورا را با شور و اشتیاق برگزار می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺راهپیمایی ۱۰ هزار نفری روز عاشورا در شهر دربند در جنوب روسیه
ادبیات تاسف‌برانگیز نماینده مجلس نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی پ‌ن: تمسخر با الفاظ ارزشی توسط براندازان ایجاد شد که این نماینده نیز به تاسی از براندازان به این موضوع پرداخته است!
هرکس به طریقی به نیزه می‌زند! یکی قرآن ناطق را یکی شهید راه حق را یکی فاطمه (س) را... ولی در نهایت، همه ادامه دهنده راه یزید‌ هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بچه‌ای که ناخواسته شروع می‌کنه به فاش کردن رازهای فرقه‌‌ای که توش فعالیت می‌کنه… بچه‌ای به این سن به این راحتی کشتن و خوردن گوشت و خون انسان براش جا افتاده و جوری ازشون تعریف می‌کنه که انگار سنت همه‌ جایی باشه…
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤بخشی از اظهارات حجت الاسلام حاج میثم علی پناه به سخنان موهن برخی مداحان: ✍️ ما عزاداری میکنیم که چرا از سر حضرت زینب سلام الله علیها معجر بردن!! بعد میگی مرا به لاک سیاه ببخش؟!! این بساط بی حساب و کتاب نیست! قانون داره! برنامه داره! پیام و مطالبه فکری و عملی داره! مثل دیشبی دغدغه یک دختربچه ۶ ساله بعد از آنکه به عمه جانش حضرت زینب صلوة الله علیها رسید این بود که: "عمتي أخِرقةٌ عندكِ أستُرُ بها رأسي؟" (آیا تکه پارچه ای دارید که سرم را با آن بپوشانم؟) دختر ۶ساله ها... بعد به جوون این مملکت یاد بدیم اینطوری دعا کنه که مرا به لاک سیاه اون زن ببخش؟؟؟؟! بمیرم برای غربت اربابم که منِ بی ادبِ استاد ندیده ، میگم نوکرشم!!
🎨 لوح | رهبر انقلاب: پروردگارا! ما را سربازان جهادِ عظیمِ این روزگار که «جهاد تبیین» است، قرار بده. ۱۴۰۱/۰۶/۲۶