eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.7هزار دنبال‌کننده
52هزار عکس
44.8هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥👆من غلط کردم و حسین درست بود! 🔸 توبه امام جماعت مسجد الاقصی پس از یاوه گویی های وهابی گری... ✅ خود را قبل ظهور آماده کنیم...
واقعا باور نکردنی... اوباش آنقدر جری و پررو شده اند که توی کلانتری دست روی مامور بلند می‌کنند... آقای رادان که قلبا دوست دارم میخوام دستای قلم شده این حرومیو ببینم
مدیرعامل شرکت انویدیا که بیستمین فرد ثروتمند جهانه میگه هر روز هفته رو از موقعی که بیدار میشه کار میکنه تا موقعی که میخوابه این شرکت در سال‌های اخیر رشد وحشتناکی داشته و ارزشش به ۲ ترلیون دلار رسیده او گفت : از زمان بیدارشدن تا زمانی که به رختخواب می‌روم کار می‌کنم. هفت روز در هفته. زمانی که کار نمی‌کنم نیز به کار فکر می‌کنم. گاهی اوقات فیلم تماشا می‌کنم، اما چیزی از آن‌ها به‌خاطر نمی‌آورم، زیرا به کارکردن فکر می‌کنم. قابل توجه خواب الودهای گروه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پخش صدای شبکه تلویزیونی معاند در حین پخش زنده یادواره شهدای فسا از شبکه خبر۲ مربوط به کلیپ پخش شده در محل یادواره بوده و موضوع «هک» یا «اشتباه فنی» نبوده است
اهمیت راهبردی و حتی تمدنی جنبش دانشجویان جهان، علیه صهیونیزم و شعار (به فارسی) توسط آنها را وقتی بیشتر درک خواهیم کرد که بدانیم آنها نسل بعدی سیاستمداران دنیا خواهند بود. آینده از آن جبهه و دنیاست و بی‌شک "فلسطین کلید رمزآلود ظهور است".
یکی از فرماندهانی که دل و جسارت حمایت از پرسنل را دارد تا ته خط با نیروهاش می ماند
شبکه خبری ایران: ✅ اسپوتنیک: آنکارا به دنبال اعمال فشارهای فوری بر اسرائیل است ✅ رویای نتانیاهو؛ نیویورک تایمز از طرح نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اداره غزه پرده برداشت ✅ امسال خاموشی نداریم معاون وزیر نیرو ✅ دستگاه اطلاعاتی ایران، اعتراضات دانشجویان در آمریکا را سازماندهی و هدایت می‌کند تحقیقات وال استریت ژورنال
🔷آمریکا با فشار حکومت امارات، دارایی‌های هوایی مستقر در این کشور را جابه‌جا می‌کند. 🔹وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپادهای رزمی و سایر هواپیماهای نظامی در امارات را به قطر منتقل می‌کند! 🔹امارات متحده عربی در ماه فوریه به آمریکا اطلاع داد که دیگر به جنگنده‌ها و پهپادهای آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در شهر ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد، مقامات آمریکایی گفته‌اند که این امر باعث شده تا هواپیماها را جهت اجرای عملیات به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستند.(قطر فعلا مشکلی در این مورد ندارد.) 🔹با افزایش تنش‌های منطقه‌ای، امارات به شدت نگران است به طور علنی مشخص شود که این کشور به عملیات نظامی آمریکا در منطقه کمک می‌کند و درنتیجه ممکن است امارات توسط نیروهای نیابتی ایران در منطقه مورد هدف قرار گیرد، امارات متحده عربی وضع محدودیت‌ها برای عملیات‌های هوایی آمریکا از خاک خودش را "محدودیت‌های محافظت از خود" خوانده است. 🔹مقامات آمریکایی گفته‌اند علاوه بر انتقال دارایی‌های عملیاتی به قطر، آمریکا در حال بررسی اجرای حملات هوایی از جیبوتی آفریقا علیه یمن است. ▪️پ.ن: ناوگروه ناوهواپیمابر دوایت آیزنهاور نیروی دریایی آمریکا پس از ترک دریای سرخ اکنون در مدیترانه حضور‌ دارد و درحال بازگشت به خانه است و فعلا خبری از جایگزین برای آن نیست، با خروج ناوهواپیمابر آیزنهاور، بار اصلی اجرای عملیات‌های هوایی علیه یمن بردوش نیروی هوایی آمریکا زیر نظر سنتکام خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
● طبس، پدافند تاکتیکی ایران • سامانه پدافندهوایی طبس به‌عنوان یک سامانه پدافندی تاکتیکی و متحرک که توسط نیروی هوافضا سپاه توسعه یافته، توانایی درگیری با اهداف هوایی آئرودینامیکی نظیر جنگنده‌ها، پهپادها، موشک‌های کروز و... را دارد. سامانه طبس نخستین‌بار در سال ۱۳۹۲ عملیاتی شد؛ این سامانه با برخورداری از موشک‌های زمین‌به‌هوا طائر-۲ توانایی درگیری با اهداف را تا برد ۹۰ کیلومتر دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹سکوی کواد‌ مینی‌گان(4 بازو) با قابلیت نرخ شلیک عادی 12 الی 16 هزارگلوله در دقیقه و حداکثر نرخ شلیک 24 هزارگلوله دقیقه متعلق به یک شهروند آمریکایی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 در سریال هفت سر اژدها ، فقط گوشه کوچکی از خیانتها و جنایات خاندان هاشمی رفسنجانی به تصویر کشیده شده است، پیشنهاد می گردد این تصاویر مستند و واقعی را مشاهده فرمایید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺طوفان مهیب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد مدیریت بحران: 🔹شب گذشته طوفان مهیبی ‌نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد را در بر گرفت. 🔹 علی‌رغم اینکه تاکنون ‌تلفات جانی‌ نشده است، اما ‌خسارت زیادی به زیرساخت‌ بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و راهسازی وارد شدهو گزارش‌های اولیه حاکی از خسارات فراوان به کشاورزی و باغداری است.
خطر و گناه مذهبی صورتی از بی حجاب بیشتر نباشد قطعا کمتر نیست‼️ امام على ( سلام الله علیه) مى فرماید: پیامبر(صلوات الله علیه و آله ) به ما دستور داد که با گناهکاران با چهره گرفته و درهم کشیده برخورد نماییم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ جدید شریک جرم 👈 اشاره اخیر رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین ✏️ دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، نه تخریب کردند، نه شعارِ تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند، ولی این‌جور دارد با آنها رفتار میشود.
شبکه خبری ایران: ✅ رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا صادرات آلمان به ایران در این ماه ۴۶ درصد و واردات ایتالیا از ایران ۹۶ درصد رشد کرد. ✅ آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید ✅ قطر آماده قبول درخواست آمریکا برای اخراج رهبران حماس است روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از یک منبع گزارش داد ✅ ذوالنور: من نائب رئیس مجلس هستم، اما از دستور کار فردای مجلس بی‌خبرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️سناتور تام کاتن: این دانشجویانی که در سراسر کشور قیام کرده اند یهودستیز، تروریست و مجری فرامین آیت الله خامنه ای هستند. پ‌ن: شیوه حکومت علوی همین بوده نه با جنگ و لشگرکشی بلکه قلب‌ها را فتح میکرده نامه‌ای که چندین سال پیش آقا برای جوانان شما نوشت کار را تمام کرد!
حالا شما هی بگین آدم خودش تصمیم میگیره چی کار کنه، چی کار نکنه!