eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.7هزار دنبال‌کننده
51.8هزار عکس
44.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 رئیسی: در جایی مذاکره و در جایی موشک می‌تواند مساله را حل کند 🔹دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم: همواره به کشورهای همسایه و ملت‌ها اعلام کرده‌ایم که ایران دوست شماست و این اثبات نیز شده است. 🔹در نشستی که دیروز با مسئولان اقلیم کردستان عراق داشتم آنها معتقد بودند که کاری که حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از اقلیم و برای مقابله با داعش کرد، هیچ زمان از خاطر مردم کردستان عراق نخواهد رفت. 🔹پیام وعده صادق این است که اگر کسی بخواهد در مقابل جمهوری اسلامی بایستد، ما با قدرت و توان کامل در مقابل‌شان خواهیم ایستاد و آنها که بخواهند دوستی کنند ما نیز با آنها دوست خواهیم بود. 🔹در این دولت هیچ زمان میز مذاکره را ترک نکردیم؛ از ابتدای دولت بنای ما این بود که هر زمان فرصت ایجاب کند حرف خود را منطقی و عقلانی بیان کنیم. 🔹آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بارها عهد شکنی کردند. آژانس بیش از ۱۵ بار اعلام کرده که جمهوری اسلامی انحرافی در فعالیت هسته‌ای ندارد و فعالیت هسته‌ای کاملا صلح‌آمیز دارد؛ اما کو گوش شنوا که بفهمد این اعلام آژانس و بازرسان آن است. 🔹فقط مذاکره نیست که می‌تواند مساله را حل کند؛ در جایی که لازم باشد مذاکره و در جایی که لازم باشد موشک هم می‌تواند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 رئیسی: دولت را با کسری بودجه ۴۸۰ همتی تحویل گرفتیم 🔹دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم: باید علل را از بین برد تا تورم کاهش پیدا کند از ابتدای دولت با تورم ۵۹ و ۶۰ درصد مواجه شدیم اولین عامل تورم، کسری بودجه است لذا دولت تلاش کرد کسری بودجه نداشته باشد 🔹در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ سعی کردیم ۴۸۰ همت کسری بودجه را نه با استقراض از بانک ملی یا چاپ پول بلکه با تولید و ایجاد درآمد پشت سر بگذاریم که اتفاق افتاد. 🔹در سال ۱۴۰۱ هم منابع و مصارف ما همخوانی داشت در سال ۱۴۰۲ هم به همین ترتیب؛ از مجلس هم خواستیم که در لوایح بودجه سنواتی، هزینه های دولت را افزایش ندهند چون موجب کسری بودجه و سپس تورم می شود. 🔹عامل دیگر تورم، رشد نقدینگی است؛ وقتی دولت را تحویل گرفتیم هدف گذاری کردیم تا رشد نقدینگی را کاهش دهیم و امروز این شاخص در کانال ۲۳ درصد است این چیزی بود که خیلی ها آن را باور نمی کردند و همه به این موفقیت دولت معترفند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 رئیسی: روزانه از وضعیت کالاها و سفره و معیشت مردم اطلاع کسب می‌کنم 🔹رییس جمهور در دهمین گفت و‌گوی تلویزیونی با مردم: ناترازی بانکها و اضافه برداشت از بانک‌مرکزی از دلایل تورم است. چند موسسه ای که انضباط مالی نداشتند و اضافه برداشت کرده بودند در سال گذشته منحل شد و چند موسسه دیگر هم‌وجود دارد که اگر منضبط نشوند نسبت به آنها اقدام خواهیم کرد. سعی کرده ایم علل تورم را کنترل کنیم. 🔹روزانه از وضعیت کالاها و سفره و معیشت مردم اطلاع کسب میکنم و‌نسبت به این موضع حساسیت دارم. تورم به کانال ۳۰ درصد رفته و‌کاهشی شده است و باید اقدامات دولت به کاهش تورم بینجامد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 رئیسی: ۱۰۰ هزار نفر تا کنون به دلیل توانمندسازی، از پوشش کمیته امداد خارج شده‌اند 🔹رییس جمهور در دهمین گفت‌و‌گوی تلویزیونی با مردم: نسبت به فقرزدایی اقداماتی که انجام شده در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند بوده است مثلا آب، برق و گاز و سلامت برای این خانواده ها، رایگان باشد. 🔹از سوی دیگر شاهد توانمندسازی مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی هستیم اخیرا جشنی گرفته شد که ۱۰ هزار مددجو به خاطر توانمندسازی از پوشش کمیته امداد خارج شدند. 🔹۱۰۰ هزار نفر تا کنون از پوشش کمیته امداد خارج شده اند از طرف دیگر برای اولین بار است که پشت نوبت کمیته امداد و بهزیستی نداریم و کسی آماده ورود به مجموعه نهادهای حمایتی نیست که خبر خوبی است. 🔹در وزارت رفاه سامانه ای فعال شده که به جای اینکه افراد نیازمند به نهادهای حمایتی مراجعه کنند، این دستگاه ها به آنها مراجعه می کنند و تحت پوشش قرار می دهند. 🔹برای بازنشستگان و کارمندان هم تلاش شده اقداماتی شود که بتوانند در وضعیت تورمی زندگی آنها با فشار کمتری ادامه یابد و تأثیراتی هم داشته است دولت به مشکلات اقتصادی واقف است و تمام تلاشش کاهش آنهاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 رئیسی: بنای دولت ایجاد انضباط و مقابله با سوداگری و تخلف است 🔹دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور با مردم: زنجیره تامین، تولید تا مصرف باید کنترل شود. نمی‌گوییم که دولت این کنترل را اعمال کند بلکه اتحادیه‌ها، اصناف و اقشار و مردم؛ این از جمله نقش‌های مهمی که مردم می‌توانند حضور پیدا کنند و ایفای نقش کنند. 🔹در حوزه مسکن، نظام بخشی به بنگاه‌های معامله مسکن بسیار اهمیت داشت که در دولت سیزدهم و با همکاری خود بنگاه‌ها انجام شد. 🔹بنای دولت این است که ضمن ایجاد انضباط، با سوداگری و تخلف برخورد کند؛ البته بخشی به عهده دستگاه قضاست که آنها نیز کمک می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 رئیسی: معتقدیم دولت ما باید دولت عمل و اجرا باشد 🔹رئیس جمهور در دهمین گفت و‌گوی تلویزیونی با مردم: فساد، عدالت را نقض میکند و‌اگر عدالت از جایی رخت بربندد فساد آنجا رخنه می‌کند. 🔹از ابتدا اعلام‌کردیم که ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم و در این زمینه اقداماتی انجام دادیم.ایجاد شفافیت را نه در سخن بلکه در عمل رقم زدیم، معتقدیم دولت ما باید دولت عمل و اجرا باشد. 🔹تراز مالی ۲هزار شرکت را در منظر عمومی قرار دادیم و شفاف اعلام‌کردیم. صدور مجوز ها به نحوی پیش رفت که اکنون قریب به ۱میلیون و ۶۰۰ مجوز صادر شده است. بخش قابل توجه بیش از ۹۰ درصد سامانه تجارت اجرا شده است. این سامانه ها از فساد جلوگیری خواهد کرد. 🔹ابربدهکاران بانکی که قبلا به صورت پنهانی بود را علنی اعلام کردیم. اقدامات انجام شده در این دولت در جهت شفاف سازی گام های خوبی به شمار می رود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان تاج بالای حرم امام علی (ع) چیست؟ در قدیمی ترین تصاویر موجود از حرم مطهر علوی، بر فراز گنبد، تاج خورشیدی دیده می‌شود که از آثار عصر نادر شاه محسوب می‌شد. این نماد شامل یک دست به نشان ۵تن آل عبا و خورشیدی با ۱۴ شعاع نور به نشان ۱۴ معصوم بود. صاحب کتاب منتخب التواریخ از کتاب انوار العلویه نقل می‌کند که وقتی نادرشاه گنبد حرم حضرت امیر علیه السلام را تذهیب نمود، از وی پرسیدند که بالای قبه مقدسه چه نقش کنیم؟ نادر فورا گفت: یدالله فوق ایدیهم. این تاج زیبا، برای قرن‌ها روی گنبد حرم مطهر علوی نصب بود تا اینکه صدام حسین به‌دلیل بغض و کینه‌ای که از ایرانیان داشت، این اثر ارزشمند و میراث تاریخی را از بین برد. این اثر به دستور صدام در ابتدای حکومتش مصادره شد و هم اکنون با همت تولیت این آستان مقدس آماده بازگشت و نصب در مکان نخستین خود است.
🔮 ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﻋﺪﺩ ۷ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﭼﻪ ﻣﻌﻨﺎﻫﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ؟؟ 🕊 ﺣﮑﻤﺖ ﺧﺪﺍ را بهتر بشناسیم 🕊 🍃ﻋﺪﺩ۷ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻃﺒﻘﺎﺕ ﺁﺳﻤﺎﻧﻬﺎﺳﺖ. 🌺ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺍﯾﺎﻡ ﻫﻔﺘﻪ ۷ ﺗﺎﺳﺖ. 🍃ﻋﺠﺎﯾﺐ ﺩﻧﯿﺎ ۷ ﺗﺎﺳﺖ . 🌺ﻃﻮﺍﻑ ﺩﻭﺭ ﮐﻌﺒﻪ ۷ ﺗﺎﺳﺖ 🍃ﺳﻌﯽ ﺑﺒﻦ ﺻﻔﺎ ﻭﻣﺮﻭﻩ ۷ ﺗﺎﺳﺖ 🌺ﻧﻘﺎﻁ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎﺯﻣﯿﻦ ﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯ ۷ﺗﺎﺳﺖ . 🍃ﺁﯾﺎﺕ ﺳﻮﺭﻩ ﻓﺎﺗﺤﻪ ۷ ﺗﺎﺳﺖ. 🌺ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺩﺭﯾﺎﻫﺎ ۷ ﺗﺎﺳﺖ. 🍃۷ﻋﺪﺩ ﺳﻨﮓ ﺑﻪ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ. 🌺ﻣﻌﺪﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﺻﻠﯽ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ۷ ﺗﺎﺳﺖ . 🍃۷ﻧﻮﻉ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺍﺻﻠﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. 🌺ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﺪﺍﺭﻫﺎﯼ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯽ ۷ ﺗﺎﺳﺖ. 🍃ﻧﻮﺭ ﻣﺮﺋﯽ ۷ ﺭﻧﮓ ﺍﺳﺖ . 🌺ﺍﺷﻌﻪ ﻧﻮﺭ ﻏﯿﺮ ﻣﺮﺋﯽ ۷ ﺗﺎﺳﺖ . 🍃ﺗﮑﺒﯿﺮ ﺩﻭ ﻋﯿﺪ ۷ ﺗﺎﺳﺖ. 🌺ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻗﺎﺭﻩ ﺧﺎﮐﯽ ۷ﺗﺎﺳﺖ. 🍃" ﺑﺎﺧﺸﻮﻉ ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ :" 🌺ﻻ ﺍﻟﻪ ﺍﻻﺍﻟﻠﻪ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ 🍃ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﺍﺯ ۷ ﮐﻠﻤﻪ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪﻩ. 🌺ﺍﻟﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﻭ ﺁﻝ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﻮﺍﺕ ﻫﻢ ﺍﺯ ۷ ﮐﻠﻤﻪ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪﻩ. 🍃ﺍﺷﻬﺪ ﺍﻥ ﺍﻣﯿﺮﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﻠﯽ ﻭﻟﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻫﻢ ﺍﺯ ۷ ﮐﻠﻤﻪ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪﻩ.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| کسی که جایگاه ایران را در جهان نمی‌شناسد، فرد بی‌بصیرتی است که نه «زمان‌شناسی» می‌داند و نه «دشمن‌شناسی» ! ☄️ حتی اگر دانشمندِ علوم اسلامی باشد! منبع : استغاثه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| کسی که توان درک «تغییرِ وضعیت اضطراری جهان»، و «ورودِ آن به تمدن جدید» را در این روزها ندارد، به «سلامت قلب» خود شک کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| کسی که توان درک «تغییرِ وضعیت اضطراری جهان»، و «ورودِ آن به تمدن جدید» را در این روزها ندارد، به «سلامت قلب» خود شک کند! I montazer.ir| منبع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام بر مادران خان طومان🖤 📆به مناسبت سالروز شهدای خان طومان 📽برشی از نماهنگ"مسافر"
کَران و کورانِ آخرالزمان.mp3
11.87M
🚫 در دنیا اتفاقات مهمی در حال وقوع است! چرا عدّه‌ای اصلاً توان ادراک آنرا ندارند؟ انگار نه می‌بینند، و نه می‌شنوند! منبع : استغاثه
| ✔️ جدول نهایی مراسم دعا و توسل به امام زمان علیه‌السلام در سراسر کشور (بمنظور تعجیل در امر فرج) جمعه ها دو ساعت قبل از اذان مغرب همزمان در سراسر کشور ※ پایگاه مرکزی: تهران/ بهشت زهرا/ گلزار شهدا / قطعه ۴۰ شهدای گمنام(فانوس)   جمعه ۲۱ اردیبهشت |  ساعت ۱۶ • سخنران : استاد حیدری کاشانی • با نوای: محمدرضا نوشه‌ور ✘ برای اطلاع از نزدیک‌ترین مراسم استغاثه‌ به محل سکونت خود در سراسر کشور، به سایت استغاثه مراجعه فرمایید:   🌐 esteghase.com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴منابع محلی عبری زبان اعلام کردند که ارتش اسرائیل به ۳ بمب افکن B2 مجهز شده … در سکانسی از انیمیشن آی پت گوات 2 ما میبینیم که یک دسته 3 تایی از B2 در حال پرواز بر فراز مسجدالاقصی هستند و مسجد را بمباران میکنند
🔴نیچروان بارزانی‌ها : 🔹عقل سلیم اجازه نمی‌دهد رابطه با رژیمی که در بدترین موقعیت خود قرار دارد را به روابط با کشور قدرتمند و دوست ایران ترجیح دهیم