eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.7هزار دنبال‌کننده
51.8هزار عکس
44.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◽️امیرالمومنین علیه‌السلام: 🔸کسی که منتظر امر ما (ظهور) است، مانند شهیدی است که در خون خود غلتیده است. 📚 تحف العقول، ص: ۱۱۵. 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️ عجایب دنیای ظهور... دانشمند شدن مؤمنین و عدم نیاز به آموزش دانشمند شدن مومنین این است که دانش در تمام زمینه ها و موضوعات با عنایت خدای متعال به دل ها راه پیدا میکند ؛ نه با اموزش و تعلیم 🌕 امیرالمؤمنین علی علیه السلام در خطبه‌ای که به نام مخزون معروف است می‌فرمایند: -در دوران ظهور امام زمان علیه السلام- دانش در دل‌های مؤمنان افکنده می‌شود؛ از این رو مؤمن به آموزش و دریافت دانشی که نزد برادر مؤمنش هست، نیاز ندارد. و آن روز تأویل این آیه است: «یُغْنِ اللهُ کُلًّا مِنْ سَعَتِهِ یُغْنِ اللَّهُ کُلاًّ مِنْ سَعَتِهِ»؛ خداوند از (رحمت) واسعه خودش (آن چنان می‌دهد که) همگی را بی‌نیاز می‌کند. (نساء/۱۳۰) 📗بحار الأنوار، ج ۵۳، ص ۷۷ 📗مختصر البصائر، ج ۱، ص ۴۶۳ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
42.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ نقد تخصصی فیلم DUNE (تل ماسه) منجی گرایی، افسانه یا واقعیت؟ ▫️قسمت اول تهیه شده در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
آیا خراسانی و یمانی همانند سفیانی در ماه رجب قیام خواهند کرد؟.pdf
5.42M
♦️آیا خراسانی و یمانی همانند سفیانی در ماه رجب قیام خواهند کرد؟ ▪️تعداد صفحات: ( ۷ ) ▪️نسخه مناسب: موبایل و تبلت اشاره: آیا معنای «خروج همزمان» به معنای «خروج یمانی و خراسانی» در «ماه رجب» خواهد بود ؟ ... 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
🔴 بشارت آیت‌الله خامنه‌ای: «نابودی اسرائیل»، نتیجه تحقق «دو وعده» الهی در قرآن ✍️حجت الاسلام مصطفی امیری ▪️رهبر معظم آیت‌الله خامنه ای در دیدار با رهبران فلسطینی فرمودند: خدای متعال به مادر حضرت موسی دو تا وعده داد: «إِنَّا رَادُّوهُ إِلَيْكِ وَ جَاعِلُوهُ مِنَ الْمُرْسَلِين». سوره قصص، آیه۷. ▪️سپس قرآن می‌فرماید: «فَرَدَدْنَاهُ إِلَىٰ أُمِّهِ كَيْ تَقَرَّ عَيْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَلِتَعْلَمَ أَنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ». سوره قصص، آیه۱۳. ▪️این وعده‌ای که خدا می‌خواست مادر موسی بفهمد که حق است، وعده‌ی برگرداندن موسی نبود - او که برگشته بود بلکه- آن وعده‌ی دومی بود: «وَجَاعِلُوهُ مِنَ الْمُرْسَلِينَ». ▪️و برای اینکه مادر موسی باور کند که حالا که این وعده اول عمل شد که «رَدَدْنَاهُ إِلَىٰ أُمِّه»، آن وعده دوم «وَجَاعِلُوهُ مِنَ الْمُرْسَلِين» هم قطعا محقق خواهد شد. ▪️در واقع رهبری، وجه مشابهت «تحقق دو وعده الهی برای مادر حضرت موسی» را با «دو وعده برای نابودی اسرائیل» در سوره اسراء را بیان کردند. از این‌رو در ادامه فرمودند: ▪️وعده اول الهی برای شماها تحقق پیدا کرده است. یعنی یک گروه «كَم مِن فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَت فِئَةً كَثيرَةً بِإِذنِ اللَّهِ» شما یک فئه قلیله‌ای هستید، توانستید غلبه پیدا کنید بر فئه کثیره. فئه کثیره، آمریکاست، ناتو است، انگلیس است و بعضی‌های دیگر. پس آن وعده دیگر هم که محو اسرائیل است، آن هم قابل تحقق است: تشکیل فلسطین «من البحر الی النهر» و ان شاء الله خواهید دید. ▪️و اما «وعده اول» بنابر کدام آیات است که رهبری فرمودند به تحقق رسید؟ ▪️مقصود همان حمله طوفان الاقصی و عدم پیروزی اسرائیل که تاکنون به اهداف خود نرسیده است که البته طی «فرایند» و بعد ورود محور شیعی به جنگ فراگیر با اسرائیل و ورود به قدس، پروژه «فروپاشی اسراییل» به سرانجام خواهد رسید و بعد ظهور، نیز «نابودی اسرائیل و صهیونیسم بین‌الملل» توسط امام عصر رقم خواهد خورد. ▪️رهبری وعده اول را که می‌فرمایند خودشان نیز تفسیر می‌کنند: یعنی پیروزی گروهی کوچک با تعداد کم بر فئة کثیره و تعداد زیاد. ▪️سپس بیان کردند: وعده دوم هم محقق خواهد شد که محو و نابودی اسرائیل است. ▪️خود این محو اسرائیل در واقع ابتدا «فروپاشی» رژیم صهیونیستی است که قبل ظهور اتفاق می‌افتد و اکنون در بطن این فرایند هستیم و سپس آزادی فلسطین که آن هم بعد ظهور و توسط امام عصر است. ▪️و اما تکرار عبارت کلیدی «ان وَعْدَ اللَّهِ حَق»‏ در سوره روم و پیشگویی غیبی قرآن مبنی بر شکست اسرائیل و مارقه الروم نیز ارتباط معناداری با عبارت «و كانَ وَعْداً مَفْعُولاً» در سوره اسراء مبنی بر مجازات یهود فاسد دارد و بیانگر این است وعده الهی مبنی بر نابودی اسرائیل، تخلف‌ناپذیر است و قطعا محقق خواهد شد. 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️ دعایی که در هیچ دولتی مستجاب نخواهد شد مگر دولت کریمهٔ امام زمان «اللَّهُمَّ أَغْنِ كُلَّ فَقِيرٍ» خدایا همه نیازمندان عالم را بی نیاز کن 🌕 پيامبر اکرم صلی ﷲ علیه و آله در این زمینه فرمودند: امّت من در زمان حکمرانی مهدی علیه‌ السلام، چنان غرق در نعمت می‌شوند که مثالش را تا به آن روز ندیده‌اند. (۱) 🌕 دارائی و ثروت در دوران حکومت امام مهدی علیه السلام آن چنان فراوان است که روی هم انباشته و خرمن شده است؛ آن چنان که مردی برمی‌خیزد و می‌گوید: ای مهدی عطا نما! حضرت می‌فرماید (خود هر چه می‌خواهی) بردار. (۲) 🌕 به راستی که در امّت من، مهدی است که خروج می‌کند و… پس مردی نزد او می‌آید و می‌گوید: ای مهدی به من عطا نما! پس حضرت آن چنان (اموال را) برایش در دامانش می‌پاشد که نمی‌تواند آن را حمل کند. (۳) 🌕 امام باقر علیه السلام: حضرت مهدی علیه السلام در سال دو مرتبه به مردم عطا خواهد کرد و در ماه دو بار روزی آنها را خواهد داد. (۴) (۱): بحارالأنوار، ج ۵۱، ص ۸۳ (۲): کشف الغمة، ج ۲، ص ۴۷۸ (۳): إثبات الهداة، ج ۵، ص ۲۳۶ (۴): بحار الأنوار، ج ۵۲، ص ۳۹۰ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حوادثی که در انتظار جهان است استاد رائفی پور 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
شرح و بررسی خسف دمشق در عصر ظهور.pdf
10.69M
🟩 شرح و بررسی «خسف دمشق» در عصر ظهور ▪️ تعداد صفحات: ( ۹ ) 🔘 فهرست: ▫️خسف و زلزله جابیه - حرستا در دمشق کشور سوریه ▫️زلزله دمشق در سوریه در جابیه یا حرستا؟ ▫️زلزله در جابیه دمشق یا جابیه جولان در فلسطین؟ ▫️حجم خسارت خسف و زلزله دمشق ▫️زمان زلزله دمشق ▫️حوادث قبل و بعد از زلزله دمشق 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ سخنان عجیب عالم برزخ یک روضه‌ خوان ♦️ تحت هیچ شرایطی از دست ندهید حجت الاسلام سعیدیان 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
جنگ جهانی، قبل از ظهور امام مهدی.pdf
5.99M
♦️ جنگ جهانی، قبل از ظهور امام مهدی ▪️نویسنده: استاد مصطفی امیری (دانش آموخته حوزه علمیه قم) ▪️تعداد صفحات: ۹ ▪️نسخه مناسب: موبایل ▪️زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
🔴 بیرون آوردن عصای موسی و تابوت آدم علیهما‌السلام از دریاچه طبریه، توسط حضرت مهدی عجل‌الله فرجه در زمان قیام... 🌕 آقا امام صادق علیه‌السلام فرمودند: عصای موسی علیه‌السلامـاز شاخه‌ی درخت آس (مورد) از درخت‌های بهشت بود که وقتی موسی «ع» رو به ‌جانب مدین نمود، جبرئیل «ع» آن را به او داد. عصای موسی و تابوت آدم هر دو در دریاچه‌ی طبریّه هستند که نه پوسیده می‌شوند و نه تغییر شکل می‌دهند تا اینکه چون امام قائم عجل‌الله فرجه قیام کند، آن دو را بیرون آورد. 📗تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۹، ص۱۹۶ 📗الغیبه للنعمانی، ص ۲۳۸ ✍دریاچه طبریّه که دریاچه جَلیله هم نامیده شده، مهمترین منبع آب شیرین اسرائیل به‌شمار می‌آید و محصور میان فلسطین، سرزمین های اشغالی و بلندی‌های جولان در سوریه است. 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
رصد حوادث روز.mp3
7.85M
☄️ رصد حوادث آخرالزمان، واجب است! زمین به دو مرز اصلی تقسیم می‌شود! |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢تاریخ در حال ورق خوردن است... 🔹 ویدیویی که در صفحه دفتر رهبر انقلاب منتشر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روایت شهید آیت الله آل‌هاشم از برداشتن فاصله ها از میان مردم و مسئولین -----------------------------------------------
پخش زنده ضریح مطهر امام رضا دلتنگی😔 ... ⏰:⏰ https://heyatonline.ir/hm/10/ -----------------------------------------------
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کارشناس عمانی: ایرانی‌ها از هر نظر این توانایی را دارند که کشورهای حاشیه خلیج فارس را از روی زمین محو کنند
🔴 واکنش دب فیشر، سناتور جمهوری‌خواه به پیام رهبر ایران به دانشجویان آمریکایی: بسیاری از دانشجویان ما به این نظرات (رهبر ایران) افتخار می‌کنند. دانشگاه‌هایی که در آن تحصیل می‌کنند، یک درس تاریخ را به آنها مدیون هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢کلیپی از لحظه ایی که مردم بی گناه رفح زنده زنده در آتش سوختند.... مــر...گ بر اســرائیل جـنایت.کار!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آرزو میکنم پدرم افطارش رو در بهشت باز کنه... اشک‌هاش موقع گفتن این جمله...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئویی غم‌انگیز از اسباب‌بازی و اشیاء کودکان بی‌گناه غزه، اما کودکان دیگر نیستند
دستاوردهای دولت شهید رئیسی در حوزه واحدهای تولیدی و کارخانه ها