eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.7هزار دنبال‌کننده
52هزار عکس
44.8هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 بسیار / ⭕️ گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی : ایران سانتریفیوژها و تأسیسات غنی‌سازی جدید و پیشرفته‌ای را در سایت‌های ‎ زیرزمینی در و نصب کرده است و در نطنز نیز غنی‌سازی اورانیوم را آغاز کرده است ... 🔥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نورررر میبینم … خیمه ات را دارم از دور میبینم … امام_زمان ----------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آخرالزمان پایان_دنیا.... پیشگویی پیامبر در مورد آخرالزمان و نشانه های آن (بیش از ۹۰ درصد پیشگوی ها به حقیقت پیوسته) 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️ در عصر ظهور، همه جهان تحت حکومت واحد اداره خواهد شد 🌕 امام صادق علیه‌السلام فرمودند: به خدا قسم ای مفضّل! او(مهدی عجل الله فرجه)، اختلاف را از میان ملل و ادیان برمی‌دارد و فقط یک دین در سراسر گیتی حکومت می‌کند، چنانکه خدای جل ذکره فرموده است: براستی دين در نزد خدا، اسلام است!(آل‌عمران/۱۹) فَوَ اللَّهِ یَا مُفَضَّلُ لَیُرْفَعُ عَنِ الْمِلَلِ وَ الْأَدْیَانِ الِاخْتِلَافُ وَ یَکُونُ الدِّینُ کُلُّهُ وَاحِداً کَمَا قَالَ جَلَّ ذِکْرُهُ إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللهِ الْإِسْلامُ 📙بحارالأنوار، ج ۵۳، ص ۱ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
🔴 هشدار مسیح به منتظران؛ در آخرالزمان 🌕 حضرت عیسی علیه‌ السلام: آسمان و زمین زایل میشود لیکن سخنان من زایل نشود؛ پس خود را حفظ کنید! مبادا دل های شما از پرخوری و مستی و اندیشه های دنیوی سنگین گردد؛ و آن روز ناگهان بر شما آید و چون دامی به‌ناگاه غافلگیرتان کند؛ زیرا بر همۀ مردم در سرتاسر جهان خواهد آمد. پس در هر وقت دعا کرده، بیدار باشید؛ تا شایسته آن شوید که از جمیع چیزهایی که بوقوع خواهد پیوست نجات یابید و در حضور پسر انسان بایستید.. 📗انجیل لوقا، باب ۲۱، آیات ۳۴ تا ۳۷ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حکومت حضرت مهدی(عج)براساس منابع اهل سنت!! 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️علائم ظهور در آئین یهود حجت الاسلام طاهری 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
قرب به اهل بیت ۱۰.mp3
9.38M
🚧 بزرگترین مانع در ما، که نمی‌گذارد با امام زمان علیه‎‌السلام، خصوصی شویم چیست؟ مجموعه (علیهم‌االسلام) ۱۰ | ..
✉️ استاد شجاعی پیرامون نتیجه انتخابات ۸ تیر رقابت اعضای جبهه‌ی انقلاب تمام شد. الآن وقت همدلی و همکاری‌ست. بنا به آموزه‌ی قرآن کریم، فکر کردن و سخن گفتن درباره‌ی گذشته اعم از کدورت‌ها و شکست‌ها، بندگی شیطان است. هرگونه سرزنش و ای‌کاش، بی‌شک عملی شیطانی و گناهی بزرگ و غیرقابل جبران است. کلیک کنید: دسترسی به توئیت x.com/m_shojae1
🔴 بیانیه مهم ⁧ ⁩: همه تلاش کنیم جلیلی رئیس دولت آینده شود ‏🗣 اینجانب برای پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خود می‌خواهم کمک کنند تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی است، به عرصه قدرت باز نگردند.
🚨 إيران مستقيما رژیم صهیونیستی را تهدید کرد و طی پیامی رسمی بعد رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت حمله به لبنان «تمام گزینه ها برای ایران روی میز است»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما قراره ۸ سال این جملات را بشنوید... ‏اگر این چند روز ⁧ ⁩ را تبیین نکنیم، پشیمان خواهیم شد!
آقای ⁧ ⁩ می‌خواد از مشاوراش کمک بگیره؟ ‏مشاوراش:
این هفته ، هفته عجیبی است. 🔻امروز ، شهادت میثم تمار 🔻دوشنبه ، روز مباهله 🔻سه شنبه ، روز خاتم‌بخشی امیرالمؤمنین علی علیه السلام و اطعام مسکین و یتیم‌ و اسیر در داستان نزول سوره انسان ⬅️ ویژگی مشترک تمام این مناسبت‌ها ، از خودگذشتگی و گذشت از جان ، مال ، آبرو ، خانواده و دوستان بود. محک خوبی است برای همه ما که این سالها سرود را زیاد زمزمه کردیم و این عهدها را بستیم: عهد میبندم روزی لازمت بشم عهد میبندم حاج قاسمت بشم عهد میبندم مثل بهجت و مثل سربازای گمنام خادمت بشم عهد میبندم که میمونم پای کار این نظام کاشکی مثل حاج قاسم من به چشم تو بیام از امروز همگی برای رای آوری آقای جلیلی یکی خواهیم شد تا با یک‌ وحدت تاریخی ، صلاحیت ایرانیان برای فرماندهی لشگر صاحب الزمان عج را نشان دهیم. یا علی...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌✅ وقت بخوانید تنگ‌دستی شما رفع‌ می‌شود! ✍آیت الله بهجت (ره) : از آقا سید عبدالهادی شیرازی رحمه‌الله که‌ماشاءالله، واقعاً عالم حسابی بود، نقل کرده‌اند که در کوچکی بعد از فوت پدرم میرزای بزرگ تکفّل خانواده به عهده‌ی من بود. می‌گوید: ایشان را در خواب دیدم. از من پرسیدند: آقا سید عبدالهادی، حال شما چطور است؟ می‌گوید در جواب گفتم: خوب نیست. فرمود: به بچه‌ها و اهل خانه سفارش کنید که نماز اول وقت بخوانند، شما رفع می‌شود. 📘در محضر بهجت، ج۳، ص ۱۸۸.