eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ مبنای دختر خوب و پسر خوب داره عوض میشه در آخرالزمان چه کسانی غرق میشوند؟ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ روایت صحیح السند از امام جواد علیه السلام داریم که حتی در وقوع علائم حتمی مثل خروج سفیانی هم احتمال بداء هست، چه برسد به روز جمعه که جزء علائم حتمی نیست. 🔺حجت الاسلام عالی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
‍♦️ زمان دقیق قیام امام زمان طبق احادیث امام باقر عليه السلام: حضرت قائم عليه السّلام در روز شنبه‌اى كه مصادف با عاشوراست قیام می‌کند؛ همان روزى كه امام حسين عليه السلام در آن به شهادت رسيد. 📗کمال الدين، ج ۲، ص ۶۵۳ 📗تهذيب الأحکام، ج ۴، ص ۳۳۳ 📗بحار الأنوار، ج ۵۲، ص ۲۸۵ 📗إثبات الهداة، ج ۵، ص ۱۰۸ 📗العدد القویة، ج ۱، ص ۶۵ 🌕 امام صادق علیه السلام: در شب بيست و سوم -ماه رمضان- به نام امام قائم عليه السلام ندا داده شود؛ و در روز عاشورا قيام كند؛ و آن روزى است كه حسين بن على عليهماالسلام در آن كشته شده؛ گويا آن جناب را مينگرم كه در روز شنبه دهم محرم در ميان ركن و مقام ايستاده، و جبرئيل در سمت راست او فرياد می‌زند: بيعت براى خداست! پس شيعيان آن حضرت از اطراف زمين به سويش رهسپار شوند و زمين زير پايشان به سرعت پيچيده شود تا خدمتش رفته با او بيعت كنند و خدا بوسيلۀ او زمين را از عدل و داد پُر كند چنانچه از جور و ستم پُر شده باشد.. 📗الغيبة(للطوسی)، ص ۴۵۲ 🌕 امام جواد عليه السلام: گويا قائم عليه السلام را مى‌بينم كه در روز عاشورا كه روز شنبه خواهد بود، بين ركن و مقام ايستاده و جبرئيل در پيشاپيش ايشان ندا مى‌كند كه بيعت براى خداست! و حضرت زمین را پُر از عدل و داد می‌کند؛ همان‌طور که پُر از ظلم و ستم شده باشد. 📗الغيبة(للطوسی)، ص ۴۵۳ 📗الخرائج و الجرائح، ج ۳، ص۱۱۵۹ 📗بحار الأنوار، ج ۵۲، ص ۲۹۰ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
29.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ مستند جنجالی و تاثیرگذار «خون، اشک، آسمان» آیا تابحال تصور کردید از آسمان خون ببارد!؟ این مستند به موضوع باران خون روز عاشورا در کشورهای مختلف دنیا از جمله اروپا پرداخته است و به تحلیل و کنکاش درباره صحت ماجرای بارش باران خون در روز عاشورای حسینی سال ۶۱ هجری در جای جای جهان می‌پردازد. 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ به نظرتون چقدر تا ظهور مانده ؟ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️ بین ظهور در ۲۳ ماه رمضان تا قیام در روز عاشورا سه ماه و نیم فاصله است طبق روایات، ظهور امام زمان، در شب بیست و سوم ماه رمضان، شب جمعه با صیحه آسمانی اتفاق می‌اُفتد؛ و قیام، در دهم ماه محرم مصادف با روز شنبه از کنار کعبه، آغاز می‌شود؛ بین ۲۳ ماه رمضان تا دهم محرم، سه ماه و حدود ۱۷، ۱۸ یا ۱۹ روز فاصله است؛ اینکه می‌گوئیم حدود، به این خاطر است که ماه قمری گاهی ۲۹ روز و گاهی ۳۰ روز می‌شود؛ و ما نمی‌دانیم ماه رمضان و شوال و ذی القعده و ذی الحجّه در آن سال، همه ۳۰ روزه‌اند یا بعضی از آنها ۲۹ روزه!؟! 🌕 امام صادق علیه السلام فرمودند: حضرت قائم صلوات ﷲ علیه را در شب بیست و سوم (ماه رمضان از آسمان) به نام صدا می‌زنند و روز عاشورا قیام می‌کند؛ همان روزی که حسین بن علی علیه السلام به شهادت رسید. 📗الغيبة(للطوسی)، ص ۴۵۲ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️المسیره یمن: ورود اسرائیل به جهنم را خوش‌آمد می‌گوییم... شیرمرد بزرگوار مقاومت، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن: از اینک آغاز جنگ منطقه‌ای و مستقیم ما با اسرائیل اجتناب‌ناپذیر است. بعد از تهاجم رژیم موقت صهیونیستی به فرودگاه و انبار سوخت بندر الحدیده یمن، عبدالسلام جحاف عضو مجلس شورای یمن، مختصات پالایشگاه عسقلان را صفحه ایکس خود منتشر کرد. متن اعلامیه نیروهای مسلح یمن خطاب به ساکنان و آوارگان تل آویو: شما در یک منطقه‌ی جنگی خطرناک هستید، نیروهای مسلح یمن با قدرت علیه سازمان‌های تروریستی نازی در منطقه‌ی محل سکونت شما جنگ خواهند کرد و هرکسی که در این مناطق باشد، جان خود و خانواده‌اش را به خطر می‌اندازد. برای امنیت خود، فوراً به سمت جنوب و به سمت صحرای نقب حرکت کنید! محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی یمن: اگر هر کشور عربی در آینده و در دفاع از اسرائیل، اقدام به رهگیری موشک‌ها یا پهپادهای ما به سمت رژیم صهیونیستی کند، آنها را نیز بمباران خواهیم کرد. از این تاریخ، وارد مرحله‌ی جدیدی از جنگ غزه شده‌ایم، بعد از عملیات طوفان‌الاقصی در 7 اکتبر، سپس سیل‌الاقصی مجاهدان فلسطینی در شکست ابهت پوشالی رژیم موقت، در ادامه عملیات وعده صادق، اکنون و پس از ضربه یافا یمنی به امن‌ترین نقطه‌ی اراضی اشغالی، جنگ وارد فاز جدید شد. گزاره تحلیلی بسیار مهم: با شناختی که از دلیرمردان و شیرزنان یمن سراغ داریم، شکی نیست این حماقت رژیم کودک‌کش در تشدید درگیری‌ها، به بلایی سهمگین‌تر از ضربه‌ی تاریخی ارتش یمن در حمله به تل آویو منجر خواهد شد. یمنی‌ها از دوران علی عبدالله صالح پادشاه مخلوع و ملعون خود، بیش از بیست سال است که منتظر جنگ مستقیم با ارتش جهود و ارتش آمریکا هستند و در یکسال اخیر نیز، بارها اعلام کرده‌اند که از جنگ ۸ ساله و غیرمستقیم (با عربستان و ائتلاف عربی تحت امر آمریکا) خسته شده‌اند و خواهان رویارویی مستقیم با ائتلاف صهیونیستی - انگلوساکسونی شده‌اند! وای به حال اسرائیل، محور مقاومت به ساعت صفر عملیات بزرگ نزدیک میشود، شمارش معکوس برای از بین بردن غده سرطانی منطقه شروع شده 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ «کربلای فلسطین» در قرن بیست و یکم ▪️یا در کنار حسین هستید یا همراه یزیدیان آیۀالله بهجت: ▪️کربلا هر روز تکرار می‌شود ▪️و همیشه، حق و باطل مثل حسین و یزید وجود دارد ▪️و کار مردم، یا جنگ در کنار یزید است یا در رکاب امام حسین ▪️بنابراین انسان باید هر روز موضع خود را مشخص کند که آیا اهل حق است و یا باطل؟ پی‌نوشت: ▪️والله آنهایی که «زیارت عاشورا» می‌خوانند و تراژدی کربلای حسین بن علی را به خویشتن متذکر می‌شوند اما عمق قضیه فلسطین را متوجه نمی‌شوند، چه باید بگوییم؟ ▪️اکنون، کربلا و تقابل حق و باطل در فلسطین، جاری است. ▪️سفیانی از نسل بنی امیه، آخرین مهره یهود برای تقابل با امام عصر است: «إنْ عُدْتُمْ بِالسُّفْیَانِیِّ عُدْنَا بِالْقَائِمِ» (قمی، تفسیر القمی، ج۲، ص۱۴). ▪️مقصد امام عصر بعد ظهور، فلسطین است. و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ پروژه آخرالزمانی صهیونیست ها اونجلیست ها : ترامپ ماموریتی بزرگ دارد و نقشی مهم برای ظهور مسیح (دجال) بر عهده دارد 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
‍ ♦️بیان اوضاع قبل از ظهور امام زمان عج در نهج البلاغه بخش اول 💠امام علی (ع) در چند مورد به بیان اوضاع و احوال قبل از ظهورجانشین دوازدهم پیامبر اسلام (عج) می پردازند: 1⃣ مترجمین و شارحین نهج البلاغه معتقدند که عبارات زیر که مربوط به خطبه ۱۵۰ نهج البلاغه است، به بیان حضرت امیر(ع) از شرایط قبل از ظهور امام مهدی (عج) اختصاص دارد. ایشان در این خطبه می فرمایند: فی ستره عن الناس لا یبصر القائف اثره و لو تابع نظره (او (یعنی حضرت حجت (عج)) سال های طولانی در پنهانی از مردم به سر می برد آنچنان که اثر شناساندن اثر قدمش را نمی شناسند گرچه در پیدا کردن اثر و نشانه هایش تلاش فراوان کنند.) (نواب لاهیجانی. ۱۳۷۹.ص ۶۵۶) 2⃣ امام علی (ع) در خطبه ۱۸۲ درباره ی اوضاع و احوال قبل از ظهور حضرت مهدی (عج) می فرمایند: فهو مغترب اذا اغترب الاسلام و ضرب بعیسب ذنبه و الصق الارض بجرانه (او (منظور امام زمان(عج)) پنهان خواهد شد در زمانیکه اسلام غروب میکند و چونان شتری در راه مانده، بر زمین می ماند و سینه به زمین می چسباند.) (انصاری. ۱۳۴۵.ص ۵۰۹) دو نکته در بیانات فوق حضرت امیر (ع) بیشتر خودنمایی می کند: الف) شتری که زانو به زمین زده عبارتی است که معنای ناتوانی و کم سود رسانی را بیان می دارد. امام علی(ع) با این استعاره کوشیده اند تا وضعیت_اسلام را در زمان غیبت امام عصر (عج) نشان دهند و آن را به شتری که زانو به زمین زده تشبیه نموده اند چون همانگونه که بوضوح قابل مشاهده است، اسلام و تعالیم الهی آن در جهان کنونی در غربت به سر می برد و از سودها و فواید آن در حل امور بشر و بکارگیری آن در متن زندگی جوامع بشری، چیز زیادی مشاهده نمیشود. (زمانی. ۱۳۷۳.ص ۴۵۱) ب) عبارت حضرت امیر (ع) مبنی بر اینکه قبل از ظهور امام زمان (عج) اسلام غروب می کند، با حدیثی از پیامبر(ص) که در آن ایشان بیان می دارند: «اسلام در آغاز غریب بود و به غربت پیشین خود بازخواهد گشت» دارای قرابت کامل است که این مسئله بار دیگر به تطابق کامل اظهارات امیرالمؤمنین (ع) با معلم و استاد ایشان یعنی پیامبر خاتم (ص) صحه می گذارد. (فیض الاسلام. ۱۳۵۱. ص ۵۹۵) 3⃣امیرالمؤمنین(ع) در خطبه ۱۳۸ یکی دیگر از اوصاف زمان قبل از ظهور حضرت حجت (عج) را بیان می دارند: اذا عطفوا الهدی علی الهوی ... اذا عطفوا القرآن علی الرأی (مردم هدایت را تابع هوس های خویش قرار می دهند ... به نام تفسیر قرآن، نظرات خود را بر قرآن تحمیل می کنند.) (دشتی. ۱۳۸۴.ص ۱۸۳) 4⃣ حضرت امیر (ع) در خطبه ۱۵۰ نیز می فرمایند: و اخذوا یمیناً و شمالاً ظغنا(طغنا) فی مسالک الغی و ترکا لمذاهب الرشد (به راه های چپ و راست رفتند و راه ضلالت و گمراهی پیمودند و راه روشن هدایت را گذاشتند.) (معادیخواه، ۱۳۷۳.ص ۱۶۷) مترجمین و مفسرین نهج البلاغه عبارات فوق امیرالمؤمنین (ع) را در شرح اوضاع قبل از ظهور امام عصر (عج) می دانند و در آن به توصیف مسلمانان که صراط مستقیم را رها کرده اند و سبب غیبت امام زمان (عج) شده اند می پردازد. این عبارات اشاره ای است به فرقه هایی که در اسلام از راه راست که مبتنی به کتاب و سنت الهی است منحرف و گمراه شده و به سوی افراط و تفریط گراییده اند و در زمان قبل از ظهور امام عصر (عج) در گوشه و کنار عالم در حال جولان دادن هستند. (شریعتی. صص ۱۲۱-۱۲۰) 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کلیپ «سکوت ممنوع» در کرب و بلا بی‌طرفان بی‌شرفانند. تاریخ همان است حسینی و یزیدی... در روز عاشورا یک عده بر روی امامشان شمشیر کشیدند و یک عده فقط تماشاچی بودند و سکوت کردند، هر دو هیچ تفاوتی باهم ندارند سکوت کردن هم باعث گسترش ظلم و جولان ظالمان می‌شود... امروز هم جبهه حق و باطل مشخص است، تو کجای این ماجرایی؟ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چهار شهید ایرانی واقعه کربلا چه کسانی بوند؟ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
4_5814678294720680742.mp3
7.76M
♦️ امام حسین علیه‌السلام روزی که از مکه خارج شدن گفتن من «باذل» می‌خوام، یعنی فدایی ... فدایی یعنی چه؟ امروز ما چه چیزی برای فدا کردن برای امام عصر داریم ؟ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عاقبت یزید لعنت الله علیه چه شد؟ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کلیپ «امروز اردوی امتحان ظهوره» 🔸 صحبت‌های تکان‌دهنده شیخ مصطفی کرمی درباره‌ی دلیل عاقبت شوم مردم کوفه و آزمون مردم امروز برای ظهور امام زمان... 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ استاد رحیم‌ پور ازغدی امام زمان منتظر ماست‌... 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
27.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ چه شد که واقعه‌ی عاشورا به وجود آمد؟ امام سجاد علیهم‌السلام، پاسخ می‌دهند... 🔹 شرحی بر جامعه‌شناسی بی‌نظیر امام سجاد علیهم‌السلام و تحلیل جامعه‌شناختی ایشان از وقایع صدر اسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حسین(ع) را یک «قوم» کشتند! 🔻این راز مصیبت منحصربه‌فرد کربلاست از مبحث "رویکرد تاریخی قرآن برای تعلیم و تربیت دینی" در حسینیۀ ام ابیها(س) 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️ اختلال در وضع طبیعت و اوضاع مردم در آخرالزمان پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: ساعت (ظهور) فرا نمی‌رسد مگر اینکه اسلام غریب می‌شود؛ علم از میان می‌رود؛ از عمر آدم ها کاسته شود و سالها و عمر مردم زود گذر می‌شود؛ و اولاد مایهٔ دردسر پدر و مادرها می‌شوند... و در آن هنگام حال و هوای زمستان (همچون تابستان) گرم می‌شود و اوضاع طبیعی زمین به شدت به سوی نابودی به پیش می‌رود.» 📙منتخب الاثر، ج ۳ ،ص ۴۶ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چگونه می توانیم منتظر واقعی باشیم؟ استاد کلباسی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خروج سفیانی اولین نشانه ی حتمی ظهور.. 🔻باید خودمان را آماده کنیم... سپاه خراسانی، سفیانی را به عقب میراند... اما قسمتی از شامات را خواهند گرفت.. حداقل از نظر ذهنی آماده باش.. 🔸شیعیان در این زمان بدنبال امام زمان(عج) می گردند... 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید
‍ ♦️وظیفه ویـژه منتظـران دعوت کردنِ مردم به امام زمان و شناساندنِ حضرت 🔹 هر کس به میزان علم و دانش خود، باید مردم را به سوی امام دعوت نماید و مردم را به ایشان نزدیک نماید و نشر معارف مهدویت از جمله این کارهاست. شخص دعوت کننده باید علاوه بر حکمت علمی، دارای حکمت عملی بوده و بصورت عملی مردم را با حضرت آشنا نماید زیرا تاثیر بیشتری دارد. 🔅 امام معصوم میفرماید: همانا عالِمی که به مردم معارف دینشان را یاد میدهد و ایشان را به امامشان دعوت میکند، از هفتاد هزار عابد، برتر است. 📚 مکیال المکارم ج 2 ص 274 آیت الله موسوی اصفهانی نویسنده کتاب ارزشمند مکیال المکارم میفرماید: دعوت کردنِ مردم و هدایت آن ها به سمت امام زمان است و این کار از مهمترین طاعات و واجبترین عبادات اسـت. 📚 مکیال المکارم بخش 8 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️یه گناهی هست که پیغمبر هم شفاعتت رو بکنه خدا نمی‌بخشه ... 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️ ویژگی زمان ظهور امام زمان روزی که حکومت عدل جهانی برپا شود، یک وجب کویر بر روی زمین نخواهد ماند: «یَجْعَلْ لَکُمْ جَنّٰاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهٰاراً» تمام کویرها باغ می‌شود و نهر آب هم در آن جاری می‌شود. در آن روز جمعیت هم به اندازه امروز نیست، چون قبل از آمدن ایشان، ستمگران دنیا به جان هم می‌افتند و دو سوم جمعیت کره زمین به دست خود مردم زمین نابود می‌شوند. و یک سوم جمعیت می‌ماند، که آنها هم طولی نمی کشد که تسلیم ایشان می‌شوند. در روایات آمده است که تنها جنگی که با امام زمان علیه السلام می‌شود، از طرف سه قوم یهود، لاییک و اعراب است که هم زمان با ظهور حضرت، برای نابودی ایشان دست به دست هم می‌دهند. اولین دولتی هم که وارد جنگ با ایشان می‌شود،* وهابیّت است. بعد هم اسرائیل، بعد هم لاییک. ولی همگی به هلاکت می‌رسند. وقتی شرّ آنها از زمین کنده می‌شود، آن وقت جهان رو به گلستان شدن می‌رود. مسیحیان واقعی عالم هم با ایشان نمی جنگند، چون مسیحی‌ها عیسی علیه السلام را می‌بینند که در نماز به امام علیه السلام اقتدا می‌کند. 📚 کتاب آثار مثبت عمل، استاد انصاریان 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️مهیای ظهور باشید... 🔸به ما دستور داده‌اند مهیای ظهور باشید؛ چون ظهور دفعتاً واقع می‌شود. اصحاب علیه السلام به علت آمادگی، به محض شنیدن ندای حضرت، همگی در مکّه جمع می‌شوند. خب، اینها که بیکار نیستند، ولی طوری آماده‌اند که اگر آب دستشان باشد، زمین گذاشته، می‌روند. 🔸حبیب بن مظاهر در میان راه حمام با مسلم بن عوسجه برخورد کرد و گفت: کجا می‌روی؟ گفت: می‌روم تنظیف‌. گفت: وقت این کارها نیست; از سیدالشّهدا علیه السلام نامه رسیده؛ باید رفت! از وسط راه خانه برگشتند و به طرف کربلا رفتند. 🔸این آمادگی خیلی فرق می‌کند با آن کسی که در زمان رسیدن سیدالشّهدا علیه السلام به کربلا، تازه برای زن و بچه‌اش آذوقه می‌برد. خیلی هم دوست دارد به حضرت کمک کند ولی از قبل فرصت‌ها را تخمین نزده، خودش را مهیا نکرده، اهل سرعت و سبقت نبوده، پیدا است چنین آدمی عقب می‌افتد. 🔸اشتغال انسان به کار خویش و اینکه دل‌مشغولی انسان، کار ولی خدا نباشد، یا اینکه صبح که بلند می‌شود فکرش این نباشد که امروز کجای کار امام زمان عجل الله فرجه الشریف بر زمین مانده است تا من بردارم، مشکل ساز است. 🖋استاد میر باقری 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.