eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ "اوی دیچتر"، وزیر کشاورزی و رئیس سابق شاباک رژیم صهیونیستی: اسرائیل بازدارندگی خود را از دست داده که از سوی ایران، یمن و حزب‌الله مورد حمله قرار می‌گیرد؛ آن‌ها می‌خواهند ما را نابود کنند! 🔺9 ماه است که از سوی حوثی‌های یمن در حجم بی‌سابقه‌ای مورد تهدید و حمله قرار گرفتیم؛ هر روز با موشک‌های بالدار ما را هدف می‌گیرند و با حمله به بنادر و کشتی‌های ما دروازه جنوبی اسرائیل را بسته‌اند! 🔺ما بازدارندگی نداریم که از سوی ایران با گردان‌های موشکی و پهپادی مورد حمله قرار گرفتیم! 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ زمانی که مشکلی برایتان پیش می‌آید یه خدمتی برای امام زمان عج انجام دهید! مرحوم شیخ محمود تولایی ‌ خود را قبل ظهور آماده آماده کنیم 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وقایع آخرالزمان هراس غرب از امام غائب { ویدیو ویژه } 🎙با کلام و تحلیل ایمان اکبرآبادی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️چه کسی در آخر زمان از انحراف در امانه؟ آیا آسایش روانی مردم آخرالزمان از بین میرود؟ جواب: بسمه تعالی: ◀️ خالص شدن، دعا فرج، تقویت یقین، تصحیح اعتقادات، تسلیم شدن در برابر دستورات معصومین و شناخت وظایف در زمان غیبت تنها شروط نجات آرامش، پیروزی و در امان موندن از گزند ملت ها، حکام، سیاسیون، فرهنگیون فاسد و گرگ صفتی که در لباس گوسفند هستند آرامش بقیه مردمان زمین از نظر روحی و دینی دچار غربال، و اختلالات روانی و فرهنگی میشوند پاسخ تفصیلی: اهل زمین از دایره ولایت حضرت خارج شده و تنها تسلیم شدگان در برابر اهل بیت علیهم السلام نجات پیدا میکنند که صفات ذیل را دارند:   شیعیانی که منتظر و متقی هستند   در امر فرج شتابزده نیستند و چون و چرا نکرده   در معرفت حضرتش و دینش قوی اند   تسلیم اهل بیت اند   دعای فرج میخواند روز و شب توقع فرج دارد از مخالفین و دشمنان اهل بیت علیهم السلام دوری میکنند، و به دستورات و اعتقادات و اخلاقات و رفتاریات آنها تمسک نمیجویند هیهات، هیهات، فرج ما حاصل نمیشود، سپس حضرت این جمله را سه بار تکرار فرمودند تا اینکه شما غربال و سپس غربال شوید و سپس غربال شوید تا آدم های کدر و ناصاف بروند و آدم های صاف و خالص بمانند این امتحان خداست تا مخلوقات امتحان شوند الغيبة - الشيخ الطوسي - ج ١ - الصفحة ٣٦١ به خدا قسم، مهدی عج غائب میشود  احدی نجات پیدا نمیکند الا کسیکه خدا او را بر اعتقاد به امامتش ثابت بدارد، و او را در دعا فرجش توفیق دهد كمال الدين وتمام النعمة - للشيخ الجليل الأقدم الصدوق - ج ١ - الصفحة ٤١٢ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ رجعت و حکومت امام حسین علیه السلام بر جهان بعد از ظهور 🎙 استاد عالی
🔴 تزلزل حکومت‌ها در آخرالزمان امام صادق علیه‌السلام فرمودند: در آن زمان سالها دگرگون می‌شود، اول صبح حکومتی به قدرت می‌رسد و تا آخر همان روز کشت و کشتار می‌شود و سقوط می‌کند. در روایتی دیگر فرمودند: و از خصوصيات آن زمان اين است كه سلطنت‌هاى چندساله از بين مى‌رود(يعنى هيچ‌كس سلطنتش به سال نمى‌رسد)؛ بلكه زمامداری چندماهه و چند روزه معمول می‌گردد. عرض شد: آن وضعيت طول مى‌كشد؟حضرت فرمودند: هرگز! 📙بحارالانوار، ج ۵۲، ص۱۱۲ 📙غیبت طوسی، ص۴۴۷ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
50.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️با تأمل ببینید چرا برای امام گریه می کنیم 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
🔴 مصائب دینداری در آخرالزمان 🌕 امام صادق علیه السلام: بدانید که برای مهدی ما غیبتی خواهد بود که هرکس در آن زمان به دین خود معتقد باشد مانند کسی است که مقداری خار مغیلان را در دست خود مشت کرده و نگهدارد! إِنَّ لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ غَیْبَةً الْمُتَمَسِّکُ فِیهَا بِدِینِهِ کَالْخَارِطِ لِلْقَتَادِ. 📙الکافی، ج۱، ص۳۳۵ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نامه‌ عجیبی که سپاه امیرالمؤمنین را برهم ریخت ⏪مراقب شایعه‌سازی باشید حجت الاسلام راجی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
audio_2024-07-22_3.ogg
2.1M
‌ ♦️فروپاشی اسرائیل، قبل ظهور است 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅پیشگوی مسیحی ۳ ماه پیش با جزئیاتی حیرت‌انگیز ترور ترامپ را پیش‌بینی کرده بود؛ حتی عبور گلوله از کنار گوش او و زخمی شدن غضروف آن. جریان مسیحی آمریکا دور ترامپ را خواهد گرفت و به او تلقین خواهد کرد که شخصیتی «مقدس» با مأموریتی الهی‌ست. فضا آخرالزمانی میشود. 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حجت الاسلام دانشمند موضوع: آخرالزمان 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️ اندر احوالات و اوصاف مردم آخرالزمان سردی عواطف پیامبر صلی الله علیه و آله وضعیت آن روزگار را از نظر عاطفی چنین بیان می دارد: فَلاَ اَلكَبِير يَرحَمُ اَلصَّغيرَ وَ لاَ اَلقَوِيُّ يَرحمُ اَلضَّعيفَ فَحينَئذٍ يَأذَنُ اَللّهُ لَه بِالخُروجِ در آن روزگار بزرگ‌تران به زیردستان و کوچک‌تران رحم نمی‌کنند وقوی بر ضعیف ترحم نمی‌نماید. در آن هنگام خداوند به او اذن قیام وظهور می‌دهد. إنْ اَلسَّاعةَ لاَ تَقُوم حَتَّى يَدخُلَ اَلرَّجُل عَلَى ذِي رَحمهِ يَسألَه بِالرَّحمَه فَلاَ يُعطِيه وَ اَلجَارِ وَ جَارهِ يَسأَلَه بِجوارِه فَلاَ يُعطِيه قیامت برپا نمی‌شود تا آن که زمانی فرارسد که مردی (از شدت فقر) به اقوام و بستگان خود مراجعه کند وآنان را به خویشاوندی سوگند دهد تا بلکه به او کمک کنند ولی چیزی به او نمی‌دهند. همسایه از همسایه خود کمک می‌طلبد واو را به حق همسایگی سوگند می‌دهد ولی همسایه کمکش نمی‌کند. از نشانه‌های قیامت بدرفتاری با همسایه و گسستن پیوندهای خویشاوندی است. 📗بحارالانوار، ج۳۶، ص۳۳۳ 📗الأمالی، ج٢، ص٢٧١ 📗فردوس الاخبار، ج۴، ص۵ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
‍   ‌ ♦️ارتباط قیام شیعیان یمن با قیام یمانی در آستانه ظهور همان طور که مطلع هستید روایات بسیار موثقی درباره قیام یک رهبر شیعه یمنی در آخر الزمان وجود دارد که با جنبش ایرانیان نیز هماهنگ خواهد بود. از سوی دیگر می دانیم که حوثی ها تنها گروه شیعه اثناعشری در یمن هستند که به انقلاب ایران نیز اعتقاد دارند. با توجه به دو موضوع فوق، حال سؤال این است که آیا این امکان وجود دارد که یمانی موعود از میان همین حوثی ها باشد؟ یا شیعیان دیگری از درون حوادث جاری سر برخواهند آورد که یمانی موعود، رهبر آنان خواهد بود؟ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
4_721038705925555352.mp3
1.45M
♦️استاد_عالی موضوع دین داری در آخرالزمان (ازدست ندهید) 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فتنه های آخرالزمان برای رسوایی ... 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
♦️ مردم را مشتاق ظهور کنیم! بدانيد خداوند زمين را بعد از مرگ آن زنده مى‌كند. ما آيات خود را براى شما بيان كرديم، شايد بيانديشيد. (حدید/۱۷) آقا امام حسین علیه السلام در تفسیر این آیه شریفه فرمودند: «در میان ما دوازده مهدی(هدایت یافته‌ی الهی) وجود دارد که اوّلین آن‌ها امیر مؤمنان علی‌بن‌ابی‌طالب علیه السلام و آخرین آنان، نهمین نفر از نسل من می‌باشد؛ اوست قیام کننده به حق؛ خداوند به‌ واسطه‌ او زمین را بعد از مردنش زنده می‌کند و به دست او دین حقّ را بر همه ادیان پیروز می‌گرداند هرچند مشرکان خوش نداشته باشند. 📗تفسير نور الثقلين ج۵، ص۲۴۲ یکی از عواملی که سبب می شود مردم از دعا کردن برای ظهور امام زمان غفلت ورزند، و نسبت به ایشان بی تفاوت باشند، عدم درک آنها از زندگی لذت بخش در زمان ظهور آن حضرت است. بسیاری از مردم نمیدانند با برپایی حکومت صالحان شاهد چه عجایب و شگفتی هایی خواهند بود و خداوند برای منتظران ثابت قدم چه تدارکاتی دیده است؛ آشنا نمودن مردم با ویژگی های پرشكوه عصر ظهور، سبب ایجاد شوق و رغبت در آنان برای مداومت بر دعای فرج و تمنای قلبی ظهور است که کلید نجات خواهد بود 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ارزش خدمت به امام زمان(عج) چقدر است!؟ سخنران استاد شجاعی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خدا نکنه غیبت امام زمان عج برامون عادت بشه 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید
♦️ آیا امام حسین علیه السلام روز عاشورا فرمودند: اگر کسی حق الناسی بر گردن دارد جمع ما را ترک کند؟ روایت مورد نظر این است: رواه جماعة من أعلام القوم: منهم العلامة الشيخ أبو بكر احمد بن على بن ثابت بن أحمد البغدادي الشافعي الأشعري المولود سنة ۳۹۲ و المتوفى سنة ۴۶۳ صاحب تاريخ بغداد في «المتفق و المفترق» (ج ۱٠ ص ۱۱۷ مخطوط) قال: أخبرنا أبو الفرج الحسن بن علي الطناجيري، أخبرنا عن احمد الواعظ، عن أحمد بن محمد بن سعيد، عن الحسن بن عقبة، حدثنا ابراهيم بن هراسة حدثنا سفيان، عن أبي الجحاف، عن موسى بن عمير، عن أبيه قال: أمرني الحسين بن علي قال: «نادِ اَنْ لا یُقْتَلَ مَعی رَجُلٌ عَلَیْهِ دَیْنٌ وَ نَادِ بِها فِی الْمَوالی فَاِنّی سَمِعْتُ رَسُولَ اللّهِ (صلى الله علیه وآله) یَقُولُ: مَنْ ماتَ وَ عَلَیْهِ دَیْنٌ اُخِذَ مِنْ حَسَناتِهِ یَوْمَ الْقِیامَهِ» موسى بن عمیر از پدرش نقل مى کند که امام علیه السلام (در روز عاشورا) به من فرمود: میان همه یارانم اعلام کن هر کس دَیْنى بر عهده دارد با من کشته نشود؛ زیرا که من از رسول خدا صلى ﷲ علیه و آله شنیدم فرمود: هر کس از دنیا برود و دَیْنى بر ذمّه داشته باشد، از حسنات وى در روز قیامت برداشته مى‌شود. 📗إحقاق الحق، ج ۱۹،ص ۴۲۹ 📗كلمات الإمام الحسين، ج ۱،ص ۴۱۷ توضیح: اولاً: این روایت در منابع معتبر و درجه یک شیعی وارد نشده؛ بلکه مرحوم قاضی نورﷲ شوشتری آن را از عامه و عمری ها نقل کرده که نقل عمری ها به تنهایی برای ما فاقد ارزش است! تا خوشه چین خرمن انعام صادقم صد علم بوحنیفه به یک جو نمیخرم خیلی جالب است دوستانی که کارشان خرده گرفتن از شعائر حسینی و مجالس اهل بیتی است، خیلی راحت کلام نورانی معصومین صلوات ﷲ علیهم را رد می‌کنند؛ ولی چطور می‌گردند و روایات شاذ و نادر و بی ارزش عمری ها را می‌آورند و آن را وحی منزل می‌دانند و پیراهن عثمان می‌کنند. یا للعجب ثانیاً: حق الناس شیعیان طبق احادیث نورانی اهل بیت صلوات ﷲ علیهم به دست خود اهل بیت است؛ به این معنا که آنقدر به طرف مقابل می‌بخشند تا او را راضی کنند؛ پس اصحاب کربلا که برترین و ناب ترین و خالص ترین شیعیان بودند یقیناً از برترین مصادیق این روایات هستند! حق الناس شیعیان در دستان معصوم (۱) حق الناس شیعیان در دستان معصوم (۲) حق الناس شیعیان در دستان معصوم (۳) حق الناس شیعیان در دستان معصوم (۴) حق الناس شیعیان در دستان معصوم (۵) ثالثاً: خود اصحاب امام حسین علیه السلام از اعاظم و بزرگان و فقهای شیعه بودند؛ ختم قرآن‌ها داشتند؛ تهجدها و عبادت‌ها داشتند؛ عهدی از عالم ذرّ داشتند؛ معرفت بی نظیری داشتند که آنها را در زمره اصحاب کربلا وارد کرده است و از همه اینها گذشته امام حسین علیه السلام در شأن ایشان فرمودند: بهترین اصحاب هستند؛ یعنی احتمال قریب به یقین از اصحاب دیگر ائمه صلوات ﷲ علیهم نیز برتر بودند! نیز امیرالمؤمنین صلوات ﷲ علیه، روزى گذرشان از کربلا افتاد و فرمودند: «اینجا قربانگاه عاشقان و مشهد شهیدان است. شهیدانى که نه شهداى گذشته و نه شهداى آینده به پاى آن‌ها نمیرسند!» این افراد یقینا تقوا و ورع خاصی داشتند و خودشان به مسئله حق الناس واقف بودند! پس ما از کسانی که به بهانه تضعیف شعائر یا کوبیدن اصحاب کربلا یا شبهه وارد کردن در دین و مذهب این روایت را منتشر می‌کنند تقاضا می‌کنیم زیاد تند نروند و آرام باشند و تعقل کنند و کمی روایات بخوانند و هر مزخرفی را به نام معصوم و دین به خورد مردم ندهند! 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
منتظر واقعی کیست؟ - کانال عقیق واعظین.mp3
4.96M
‌ ♦️حجت الاسلام فرحزاد منتظر واقعی کیست؟ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
تحلیل انتخابات 1403 - استاد عابدینی .mp3
28.65M
♦️استاد محمدرضا عابدینی 🗓 شنبه ۲٣ تیرماه ۱۴۰۳ مسجد لنبان اصفهان ⬅️ انتخابات اخیر تطبیقی از جنگ احد بود. ⬅️ سست نشوید، غمگین نباشید، شما برترید. ⬅️ قبل از ظهور، شیعیان به روی هم تف می‌اندازند و بعضی به بعضی می گویند : کذاب (حَتَّى يَتْفُلَ بَعْضُكُمْ فِي وُجُوهِ بَعْضٍ وَ حَتَّى يُسَمِّيَ بَعْضُكُمْ بَعْضاً كَذَّابِين) 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ برداشتن پرده از رازی هزار ساله 🔶️ نحوه کشف تنها واژه مبهم زیارت عاشورا 🔶️ تحقیق و پژوهشی پیرامون واژه «تنقبت» در برنامه «نشان ارادت» 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید
♦️ در آخرالزمان فرزندان از مرگ پدر و مادرشان خوشحال می‌شوند امام صادق علیه السلام فرمودند: و می‌بینی که پسر به پدرش تهمت می‌زند و پدر و مادرش را نفرین می‌کند و از مرگ آنها خوشحال می‌شود. و می‌بینی عاقّ والدین بودن رواج یافته، پدر و مادر سبک شمرده می‌شوند. وَ رَأَيْتَ اِبْنَ اَلرَّجُلِ يَفْتَرِي عَلَى أَبِيهِ وَ يَدْعُو عَلَى وَالِدَيْهِ وَ يَفْرَحُ بِمَوْتِهِمَا وَ رَأَيْتَ اَلْعُقُوقَ قَدْ ظَهَرَ وَ اُسْتُخِفَّ بِالْوَالِدَيْنِ. با کمال تاسف، امروز این صفات نکوهیده در بسیاری از خانواده ها تحقق یافته..! 📙الکافي، ج ۸، ص ۳۶ 📙وسائل الشیعه، ج ۱۶، ص ۲۷۵ 📙الوافي، ج ۲۶، ص ۴۵۱ 📙بحار الأنوار، ج ۵۲، ص ۲۵۴ 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.