eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.7هزار دنبال‌کننده
52هزار عکس
44.8هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ظهور امام زمان در آمریکا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🎙سخنران: استاد محمد شجاعی 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️سَلامْ ميدَهَمُ و دِلْخُوشَمْ كِه فَرمُوديدْ 💚هَر آنکِه دَر دِلِ خُودْ یادِ ماسْت، زَائِرِ ماست…! ♥️صَلی اَللهُ عَلیکْ یا اباعبدلله الحسین علیه السلام 💚روزتون حسینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼 ای که درظلمت 🍃 دنیای دلم مهتابی 🌼 تو تسلی دل 🍃 غمـزده و بي تابي 🌼 سالها فکر من اینست 🍃 و همه شب سخنم 🌼 مهدی فاطمه  پس 🍃 کي به جهان می تابي روزت بخیر آقای من✋ 🌤 ☫بِسْـــــمِ‌الـلَّـهِ‌الرَّحْـمَنِ‌الرَّحِیـــــمِ☫ 🕌اَلسّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا شَریکَ الْقُرْآنِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قاطِعَ الْبُرْهانِ . اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَ الْجانِّ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ عَلى آبائِکَ الطَّیِّبینَ ، وَ أَجْدادِکَ الطَّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ.   روزتون مهدوی ┄┅┅┅┅❁🖤❁┅┅┅┅┄
💚بر جمال ماه تابان، قبله ی خوبان 🌻خورشید☀️فروزان،امید منتظران 💚ولی خدا ، امام زمان (عج) 🌻 صلوات 🍃🌻اللّهُمَّ 🌻🍃🌼صَلِّ 🌻🍃🌼🍃عَلَی 🌻🍃🌼🍃🌻مُحَمَّدٍ 🌻🍃🌼🍃🌻🍃🌼وَ آلِ 🌻🍃🌼🍃🌻🍃🌼🍃 مُحَمَّدٍ 🌻🍃🌼🍃🌻🍃🌼🍃🌻وَ عَجِّلْ 🌻🍃🌼🍃🌻🍃🌼🍃🌻🍃فَرَجَهُمْ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان، پس از به دنیا آمدن فرزند یازدهمش گفت: فقط افراد باهوش فرزندان زیادی دارند و یک مغز عقب‌ مانده جهان سومی است که پذیرفته سگ را بجای فرزند تیمار کند!!!! •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
ما باید بزرگ بشیم تا ظهور رو نزدیک ببینیم تا بتونیم کنار حضرت باشیم... 🔅 اللهم عجل لولیک الفرج
🚩 کسانی به امام زمانشان خواهند رسید که اهل سرعت باشند! و الا تاریخ کربلا نشان داده که قافلهٔ حسینی معطل کسی نمی‌ماند. «شهید مرتضی آوینی» ▪️ ▫️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قال مولانا أمیرالمؤمنین علیه‌السلام: 🔸أَکْثِرُوا مِنَ الصَّلَاهًِْ عَلَی نَبِیِّکُم. 🔹بسیار بر پیامبرتان بفرستید. 📚الکافی، ج۸، ص۱۹ 🌸🍃🌸🍃 بَر هر که فِرستَد صلواتی ،صلوات خواهی اگر آبِ حیاتی صلوات دنیایِ حیا و حَسَنات است در آن مایل تو اگر بر حَسَناتی ،صلوات 🌸🍃🌸🍃 📣🔻با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم. علاقه مندان به ذکر شریف صلوات کانال اختصاصی صلوات را دنبال کنید : @sallavat @sallavat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تا گفتیم تحجر، فریاد متحجرین بلند شد! ❗️میگن چرا گفتی دین کارآمده! 👈 از مبحث "هنر آزاد اندیشی" در دانشگاه هنر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 حسین(ع) طبیعت ماست! 🔰 ما حسینی هستیم، چون طبیعی هستیم. ➕ماجرای جالب مصاحبۀ استاد پناهیان با خبرنگار ایتالیایی در مورد امام حسین(ع) 👈 از مبحث "هنر آزاد اندیشی" در دانشگاه هنر
‌ 🔴بـه جـرم عـزاداری!! ➖الهام یهودأف شیعیان آذربایجان را به جرم پوشیدن لباس مشکی محرم، بازداشت می‌کند. توقع این است که مسئولان، نقش الهام یهوداف در توطئه‌های علیه اسلام و انقلاب را در حوزه مسئولیت خود لحاظ کنند. این فرد مأمور شیعه‌زدایی از آذربیایجان و اسلام‌زدایی از قفقاز است. نقش آشکار در حادثه شهادت رییس جمهور عزیز و مظلوم و تلاش و طراحی برای ایجاد زمینه تجزیه ایران، عیان است. برخی از سر ناآگاهی یا دلسوزی و حتی غرض، تلاش می‌کنند این عنصر خطرناک را از اسرائیل جدا کنند!! در حالی که این خائن، خودش از اسرائیل است و مدیریت آذربایجان را به رژیم صهیونیستی واگذار کرده است. از جمله برنامه‌های ثابت رژیم باکو، برخورد وحشیانه با شیعیان آذربایجان به ویژه در ایام محرم است.
‌ 🔴مـسـئـله جـدیـست ➖آذربایجان پایگاه اصلی اسرائیل در قفقاز و حتی منطقه است. الهام یهودأف و رژیم باکو پررنگ‌ترین نقش را در توطئه‌ها علیه ایران و نظام اسلامی ایفا کرده‌اند. در حادثه عظیم شهادت رییس جمهور مظلوم ما، در خرابکاری‌های چند سال اخیر در فشار به شیعیان در لبخندهای بعد از شهید رییسی در تحریک قومیتی و ... تلخ‌تر از رویکرد منفعل مسئولان در قبال باکو و عدم حرکت بر مینای عزت و حکمت و مصلحت، ناآگاهی نخبگان و به تبع، نبود روشنگری و نبود مطالبه‌گری در این مسئله است. رژیم اسرائیلی باکو در حال حذف تشیع از آذربایجان و اسلام‌زدایی از قفقاز و تحریک گسل‌های قومی در چند کشور است. سکوت و آرامش اهل تأثیر و اهل قلم و بیان در این خصوص، خسارت‌بار است.
‌ 🔴نـتـیـجـه دوری از مـطـالـعـه بدتر از رویکرد غرب‌گراها، رویکرد ساده اندیشان است که می‌گویند به پزشکیان انتقاد نکنید تا جذبش کنیم!!! کسانی که می‌گویند به آقای پزشکیان انتقاد نکنید ساده‌لوحی می‌کنند، قطعا از روی دلسوزی می‌گویند اما این نگاه سطحی و کم‌عمق، ناشی از نداشتن مطالعات دینی و عدم رجوع به نظرات متفکران انقلاب مانند امام خمینی و رهبر انقلاب و شهید مطهری است. شما مؤمنان به این حرف‌های دلسوزانه ولی ساده‌اندیشانه، توجه نکنید و الا مانند تمامی دفعات قبل، پشیمان خواهید شد. درباره انتقاد به آقای هاشمی و محمد خاتمی و درباره مطالبه حجاب و درباره آقای لاریجانی و در موارد متعدد همین ساده‌لوحی کار دست انقلاب داد. نگاه کم‌عمق این افراد را از اینجا متوجه بشوید که واجب شرعی در تذکر و انتقاد به مسئولان را فدای تحلیل خطرناک چند تحلیل‌گر نشسته در اتاق‌های بسته می‌کنند. پشت اکثر این حرف‌های سست و کم‌عمق، افراد کم‌عمق هستند.
‌ سـردار ولایـت آقای رادان اهل مداهنه و تسامح نیست آقای رادان، نیروی حکومت اسلامی و مأمور به تکلیف از طرف حضرت آقاست، نیروهای شهادت‌طلب انتظامی، پاسدار امنیت و اقتدار کشور هستند و مأموریت ایشان توسط ولی فقیه و قانون مشخص می‌شود. به عنوان نمونه اگر مأمور بشوند یک مجرم یا مفسد اقتصادی را بازداشت کنند یا شر اراذل را از سر مردم کم کنند، انجام می‌دهند ولو در سطوح مدیریتی بالا باشد. مسئله حجاب هم از اولویت‌های اصلی مردم متدین و متمدن ایران اسلامی است و کم‌کاری در قبال حجاب از هیچ کس تحمل نخواهد شد. همچنین حجاب از اولویت‌های اصلی آقای رادان و فراجاست.
‌ 🔴جـدی بـگـیـریـد ➖این پایان توطئه الهام یهودأف و باکو نیست. •••اگر در مرز فلسطین زندگی می‌کردیم و رژیم صهیونیستی در آن اندازه به ما نزدیک بود چه تدبیری می‌داشتیم؟ •••اکنون تمام تصمیمات رژیم باکو در کشور آذربایجان توسط یهود انجام می‌پذیرد! •••بالای سر ما یهود حکم‌رانی می‌کند! •••تدبیر مسئولان چیست؟ •••اگر تدبیر درست و حسابی داشتند در ماجرای افتتاح سد کوچکی که یک بار افتتاح شده بود، درست عمل می‌شد. •••در نزدیکی محل شهادت سید مظلوم، بزرگ‌ترین امکانات و تجهیزات جنگ الکترونیک اسرائیل (در خاک آذربایجان) مستقر است. •••اداره و فرماندهی مرزهای آذربایجان با صهیونیست‌هاست. ➖به گفته یکی از مقامات ارشد اسرائیل: آذربایجان، این روزها امن‌ترین نقطه دنیا برای یهود و جزو دارایی‌های اسرائیل است!!!
‌ ‌ 🔴آذربـایـجـان بـهـشـت یـهـودفراماسون ها در کشور آذربایجان فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد... ▪️تکریم ماسون‌ها و زندان کردن شیعیان به جرم پیراهن عزای امام حسین!!! ▪️به گزارش خبرگزاری های آذربایجان مجمع لژ بزرگ ماسونی ۲۰۲۴ در باکو برگزار شد و فراماسون ها از کشورهای مختلف جهان به آذربایجان آمدند، محتوای جلسه محرمانه گزارش شده است. ▪️رفیق الهام یهودأف، رئیس سابق کمیته دولتی کار با سازمان‌های مذهبی آذربایجان در اینباره می‌گوید برگزاری رویدادی در آذربایجان توسط یک سازمان ماسونی طبیعی است!!! این رژیم در شهادت رییس‌جمهور مظلوم ما و شیعه‌زدایی از آذربایجان و اسلام‌زدایی از قفقاز و تقویت تکفیر برای اسلام‌هراسی مهم‌ترین مرکز صهیونیسم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شـهـادت در مـه ➖می‌گویند مستند قرار است ماهیت واقعی شهادت آقای رییسی را بازگو کند. ▪️مخاطبان پرشمار که پیگیر حقیقت هستند، در یک جغرافیای گفتمانی و فراملی به نام جبهه مقاومت، این مستند یا شبه مستند را خواهد دید. ▪️آیا جنس روایت، در این مستند، مانند روایت فتح است و با قلمی در مسیر آوینی و شهادت را سعادت و فخر می‌داند؟ یا از جنس روایتِ نامه امام خطاب به آقای منتظریست که حقیقت را کتمان کرد؟ و یا شبیه روایت حادثه هواپیمای اوکراین است که از گفتن حقیقت ترسید و مردم، نامحرم قلمداد شدند و چوبش را نظام خورد؟ •••آیا این فیلم، روایت فتح و مقاومت است و مبتنی بر اقتدار نظام و بیداری مردم یا مبتنی بر محاسبات مادی و محبوس شگردهای رسانه‌ای و به دنبال (به اصطلاح) تنش‌زدایی؟ پیش‌بینی مشفقانه: مردم آگاه ما، به این مستند و ‌سازندگاگچن، نمره می‌دهند نه اینکه از آن، خط بگیرند.
44.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌‌ ▪️حـادثـه ورزقان ➖سهل‌انگاری‌های نابخشودنی در شهادت رییسی 🎥دکتر حسن عباسی ‌| فعال جبهه انقلاب پ‌ن: ایمان و اراده مؤمنان و دلبستگان جبهه بین‌المللی مقاومت، فرمان امام خامنه‌ای بعد شهادت سید مظلوم، یعنی مـحـو اسـرائـیـل را به زودی محقق خواهد کرد.
‌ 🔴بـاکـو مـرکـز جـاسـوسـیمشاهده یک پرنده در مرز ایران و آذربایجان اشغالی ▪️منابع محلی روز گذشته از مشاهده شی ناشناخته مشابه بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی عصر دیروز در مرز جمهوری آذربایجان با ایران در مقابل شهر پارس آباد ایران خبر دادند. ▪️منطقه ای که فیلمبرداری در آن صورت گرفته تقریباً روی نقشه نشان داده شده است. ▪️رسانه های گزارش دادند که بالون جاسوسی اسرائیل بر فراز رودخانه ارس در نوار مرزی ایران و آذربایجان در حال رصد، جاسوسی و اختلال بوده است. پ‌ن: مرز آذربایجان به صورت کامل در اختیار رژیم صهیونیستی بوده و ادوات و تجهیزات جنگ الکترونیک و لیزری و رادارهای فوق پیشرفته اسرائیل در همین نقطه است، همان جایی که رییس جمهور شهید ما را با طراحی و نقشه، و برای افتتاح یک سد کوچکی که قبلا هم افتتاح شده بود به آنجا کشاندند!!! این مرز کاملا تحت مدیرت اسرائیل است.