eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.7هزار دنبال‌کننده
52هزار عکس
44.8هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
98-10-21-m-a.mp3
5.75M
↙️پیشنهاد دانلود تحلیل مسائل و تفکیک سه مساله از یکدیگر: 🔺 ترور شهید قاسم سلیمانی و سایر سرداران شهید ✅ سیلی به حقّی که ما زدیم که خودشان هم اعتراف داشتند به این حقّ ما ✅ زده شدن یک هواپیما با بحث خطای پدافندی ✅ شناخت نفاق از نهج البلاغه و تطبیق آن با حوادث و جریانات اخیر ویژگی های رهبری انقلابی و اسلامی: 🔹 کوتاه نیامدن از اصول و ارزشها 🔹 صادقانه همه چیز را با مردم در میان گذاشتن 🔹داستان معاهده پیامبر اکرم (صلی الله علیه و اله و سلم) با یهودیان مدینه و قصد یهودیان بر ترور پیامبر و اعلان جنگ آن حضرت با آنها * حجت الاسلام #مهدوی_ارفع * مؤسسه روایت سیره شهدا، 21 دی 1398 #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325
💥 پیشگامی و پیشتازی علما در مبارزه با رژیم صهیونیستی؛ ✅ علامه شیخ محمد حسین کاشف الغطاء؛ وجوب جهاد با رژیم صهیونیستی 🔹 از نظر علامه کاشف الغطاء مسأله رژیم صهیونیستی معضلی است که توسط استعمارگران غربی(انگلیس و آمریکا) ایجاد شده و همه مسلمانان باید در رفع این مشکل تلاش کنند. 🔹 او شکل گیری صهیونیسم را مشکل جهان اسلام می‌دانست که ناشی از سه پدیده؛ عدم اتحاد میان مسلمین، ضعف دولت‌های مسلمان و از همه مهمتر اختلاف اعراب و مسلمانان بعد از جنگ جهانی دوم بود. 🔹 او سفرهای فراوان به کشورهای اسلامی داشت. در تاریخ ۱۳۵۰ ه.ق به قدس سفر کرده و به مسلمانان نسبت به خطر جریان صهیونیسم هشدار می‌دهد. 🔹 همچنین بعد از تشکیل رژیم اسرائیل و جنگ شش روزه، سران کشورهای عربی را به جرم کوتاهی در مبارزه و بسیج عمومی محکوم و فتوا به جهاد در مقابل رژیم اسرائیل داد و از همه کشورهای اسلامی خواست در این جهاد شرکت کنند. #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سپهبدقاسم سلیمانی شاید دراین فیلم(که برای اولین بارانتشارپیداکرده)آرزوی شهادتش رابه پاکی درخواست کرده باشد🇮🇷 😢مردم،دنیاحواسمان راپَرتِ پِرتی هایش نکند؟! #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽بدون شرح! 😂😂😂😂😂 #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
4_5792050409845556357.pdf
119.8K
تنها ۵ #نشانه از ١٢٠٠نشانه باقیمانده ! ⭕️انتقاد از بیخبری ایرانی ها نسبت به فرارسیدن #آخرالزمان اسماعیل شفیعی سروستانی #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 #خطبه امام زمان هنگام ظهـور 👤 #استاد_رائفی_پور #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽‏هم شهید، هم شاهد، هم جانباز، هم بصیر، هم صبور، هم حکیم، هم پدر، هم دلبر.... #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽‏ای علمدار حرم؛ سردار رهبرم... #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تحول در حوزه علمیه 🔴 ✳️ (بخش اول) ❓چرا تحول حوزه کند و غیر متناسب با مقتضیات زمان است؟ ❓اساتید و فضلاء چه نقشی در روند تحول دارند؟؟ ❓ طلاب و محصلین چه وظیفه‌ای در این مسیر دارند؟ ✅ آیت الله سیفی مازندرانی پاسخ می‌دهد... #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
پیشگویی ۱۴ سال پیش رهبر انقلاب از قدرت شفاعت حاج قاسم . در منزل شهید محمدرضا عظیم پور در سال ۱۳۸۴ داماد بزرگ خانواده، جواد روح‌اللهی، از رهبر انقلاب درخواست می‌کند: که ان‌شاء‌الله فردای قیامت همه ما را که اینجا هستیم شفاعت کنید. امام خامنه‌ای می‌گویند: ما چه‌کاره‌ایم که شما را شفاعت کنیم؟ پدر و مادر شهید باید من و شما را شفاعت کند. ... ما سعادتمان به این است و آرزویمان به این است مشمول شفاعت خوبانی از قبیل: این شهدا و امثال این‌ها باشیم. 🏅بعد رهبر انقلاب خم می‌شوند و با نگاهی به حاج قاسم سلیمانی می‌گویند: این آقای حاج قاسم هم از آنهایی‌ست که شفاعت می‌کند ان‌شاء‌الله....🏅 حاج قاسم سلیمانی سر پایین می‌اندازد و با دو دست صورتش را می‌پوشاند. - بله! از ایشان قول بگیرید، به شرطی که زیر قولشان نزنند! همه می‌خندند، همه به جز سردار سلیمانی که خجالت‌زده سر به زیر انداخته. رهبر انقلاب ادامه می دهند : چون امکانات ایشان، امکانات قول دادن و شفاعت کردنشان، الان خیلی خوب است.(یعنی حالت مجاهدت او در جهاد اصغر و اکبر) اگر همین را بتوانند نگه بدارند، مثل همین چهل، پنجاه سالی که نگه داشته‌اند؛ خیلی خوب است. این هم یک هنری‌ست که ایشان دارند... بعضی‌ها خیال می‌کنند که در دوره پیشرفته و سازندگی و توسعه و نمی‌دانم فلان و فلان، دیگر باید آن قید و بند‌هایی که اول کار داشت را رها کنند. نفهمیدند که هر دوره ای که عوض می‌شود، تکلیف‌ها و نوع مجاهدت عوض می‌شود؛ اما روحیه مجاهدتی که آن روز بوده، آن نباید عوض بشود. روحیه مجاهدت اگر عوض شد، آدم می‌شود مثل آدم‌هایی که وقتی جنگ بود، در خانه‌هایشان پای تلویزیون نشسته بودند فیلم خارجی تماشا می‌کردند.)) لحظاتی سکوت می‌شود و جمعیت حاضر به فکر می‌روند. جواد روح‌اللهی [داماد خانواده]می‌گوید: چند ماه بعد از آن دیدار، ماه رمضان، در مراسم افطاری هرساله حاج قاسم به بچه های جبهه و جنگ همان جلویِ در از ایشان قول شفاعت خواستم. حاجی می‌خواست دست به سرم کند، که گفتم: حاجی! والله اگر قول ندهی، داد میزنم و به همه مهمان‌ها می‌گویم آقا درباره تو آن روز چه گفتند؟ حاج قاسم که دید اوضاع ناجور میشود؛ گفت: باشد، قول میدهم؛ فقط صدایش را در نیاور! 📕منبع ؛ کتاب «کریمانه» روایت حضور مقام معظم رهبری در منازل شهدای استان کرمان انتشارات صهبا نشر ۱۳۹۵ @NOORI82325 @noori82325 @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کنار_مردم بودن؟ ببینید #هنرمندان #آمریکایی چگونه کنار #مردم خود ایستادند؟ و ببینید #سلبریتی های #ایرانی چگونه #کنار_دشمن ایستاده اند؟ 👆 تکان دهنده اس #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید. این پیام را منتشر کنید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺برنامه #چهارسو، گفتگو با دکتر موسی نجفی 🔰جریان بیداری اسلامی از مصر تا ایران و از تسنن به تشیع 🔴بیداری اسلامی در زمان حاضر با حرکت امام خمینی و بالتبع آن آیت الله خامنه ای نگاه مستقل و نقادانه و عمیق تری نسبت به متفکران گذشته بیداری اسلامی در مصر و ترکیه و هند و سایر مناطق اسلامی و عربی دارند ؛ چرا که تجربه صفویه و مشروطه در امتداد تاریخی و فکری انسان ۲۵۰ ساله شرایط نظری و فکری بالاتری برای تشیع در ایران فراهم کرده بود ۰ #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
98-10-21-m-a.mp3
5.75M
🔈صوت سخنرانی: ✅حجت الاسلام #مهدوی_ارفع آنچه خواهید شنید:👇👇👇 🖊تحلیل مسائل و تفکیک سه مساله از یکدیگر: - ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر سرداران شهید - سیلی به حقّی که ما زدیم که خودشان هم اعتراف داشتند به این حقّ ما - زده شدن یک هواپیما با بحث خطای پدافندی --- شناخت نفاق از نهج البلاغه و تطبیق آن با حوادث و جریانات اخیر 🔰قم، مؤسسه روایت سیره شهدا، 21 دی 1398 #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
الا یا اهل العالم به امید روزی كه حجت حق و طالب خون خدا با در دست داشتن ذوالفقار علوی و با نوای دلنشین با قلبی مملوّ از عشق فاطمی ندا برآورد كه : #ندای_ظهور  انا بقیة الله خیر لكم و انا الذی املاءُ الارض قسطاً و عدلاً و در ندای مظلومیت هل من ناصر ینصرنی و هل من معین یعیننی جد غریبش پاسخ دهد : الا یا اهل العالم ، انا الامام القائم . الا یا اهل العالم ، انا الصمصام المنتقم . الا یا اهل العالم ، انَّ جدّی الحسین قتلوه عطشاناً . الا یا اهل العالم ، انَّ جدّی الحسین طرحوه عریاناً . الا یا اهل العالم ، انَّ جدّی الحسین سحقوه عدواناً . ای اهل عالم ، آگاه باشید كه من امام قیام كننده ام . ای اهل عالم ، آگاه باشید كه من صمصام انتقام گیرم . ای اهل عالم ، آگاه باشید كه جدم حسین را تشنه شهید كردند . ای اهل عالم ، آگاه باشید كه جدم حسید را عریان رها كردند . ای اهل عالم ، آگاه باشید كه بدن جدم حسین را از روی دشمنی خرد كردند . 📚الزام الناسب جلد دوم صفحه 282 #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🔴عجیب است چرا آقای جهرمی تاکنون درباره بسیاری از موضوعاتی که به حیطه کاری ایشان ارتباط ندارد واکنش نشان داده اما درباره قلع و قمع صفحات انقلابی در سکوت کرده؟ ✍👈ان شاء الله که‌ جریانی در داخل کشور با یک نرم افزار امریکایی برای سرکوب جبهه انقلاب توافق نکرده امیرحسین ثابتی @NOORI82325 @noori82325 @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
بسمه تعالی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه سلام علیکم پیشنهاد می‌کنم دستور فرمایید دادگاهی ویژه با یک قاضی عالی‌رتبه برای محاکمه آمران و عاملان ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی عزیز تشکیل شود. و من‌الله التوفیق سید یاسر جبرائیلی @NOORI82325 @noori82325 @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🔴عراق : معترضان راههای اصلی و مهم شهر کربلا را قطع کردند. دیشب هم راه ارتباطی مهران قطع شده بود ... @NOORI82325
🔴 چه توطئه ای علیه سپاه در جریان است؟ 🔹وقتی کدهای دقیق و اسناد غیرقابل خدشه ای در دسترس است و مقامات نظامی و اطلاعاتی بی طرف در منطقه اذعان میکنند که قضیه هدف قرار گرفتن هواپیمای اوکراینی در بستر یک جنگ الکترونیک و سایبری توسط رژیم صهیونیستی و آمریکایی اتفاق افتاده است، چرا یک جریانی در داخل کشور اصرار دارد مکر و خباثت دشمنان را پنهان و ماجرا را صرفا یک خطای انسانی معرفی کنند؟ 🔹👈افراد ساده اندیشی که وجود دشمنان داخلی را جدی نگرفته و در دام تحلیل های غلط یا فشارهای منافقین نام آشنا گرفتار میشوند فردای قیامت چه جوابی خواهند داشت برای این ماله کشی ها و کوتاه آمدن ها؟ @NOORI82325 @noori82325 @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #ببینید 🛑 تشریح کامل حادثه هواپیمای اوکراینی از زبان آقای کریمی قدوسی. #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🔴 حضور گسترده کاروان تروریست های آمریکایی در حسکه ، سوریه ❌ سوریه آبستن حوادث است #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
12-mahmood-karimi(www.rasekhoon.net)_09.mp3
8.22M
زیارت امین الله به نیابت از حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف حاج محمود کریمی... #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🔴مژده ای عظیم برای آنان که اهل #دعا برای فرج هستند: "کسی که برای فرج بسیار دعا می کند روز قیامت همراه امیرالمؤمنین -علیه السلام- و در درجه ایشان خواهد بود" 📚 مکیال المکارم جلد۱ صفحه۴۷۹ #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
4_5785395160451909067.mp3
3.4M
✅خبر آمد خبــری در راه است 💢 اتفاقات روز ظهور #امام_زمان (عج) #به_جمع_مابپوندید @NOORI82325 #به_جمع_مابپوندید @noori82325 #به_جمع_مابپوندید @Noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.