eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.7هزار دنبال‌کننده
52هزار عکس
44.8هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاون وزیر آموزش و پرورش: آموزش تلویزیونی دانش آموزان برای جبران تعطیلی‌ها از شنبه در شبکه آموزش آغاز خواهد شد. 🔺هر عنوان درسی در ۲۰ دقیقه از هر پایه ظرف مدت ۴ تا ۵ ساعت بصورت روزانه آموزش داده خواهد شد. @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
⭕️فقط یک نفر در تل‌آویو خوشحال است! @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تست ذوالنور مثبت شد 🔺حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس با ارسال این ویدئو از مبتلا شدن خود به ویروس کرونا خبر داد. @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🚨چییطوری ایرانی....؟ 🐲یک کرونا ویروس وارد ایران شده، مردم اینگونه ترسیده اند. 🔺فکر کنید اگر داعش وارد ایران می شد و روزی چندین عملیات انتحاری در کشور انجام می داد و شهرها یک به یک سقوط میکردند ومثل عراق وسوریه ... هزاران نفر زن ومرد وکودک کشته می شدند،چه اتفاقی می‌افتاد..!؟ 🕊روحتان شاد سربازان ولایت، شهدای مدافع حرم و وطن @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه کرونائی هم رسید😂😂 طنزآموز اینجاست😊👈👇 @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
کاهش دوباره تلفات روزانه کرونا در چین 🔹«کمیسیون ملی بهداشت» چین اعلام کرد تعداد کسانی که بر اثر ابتلا به ویروس «کووید۱۹» طی ۲۴ ساعت گذشته جان باخته‌اند به ۲۹ نفر کاهش یافته است. 🔹 تعداد کل مبتلایان این ویروس در جهان تا کنون ۸۲۱۸۴ نفر، تعداد کل قربانیان ۲۸۰۴ نفر و تعداد بهبودیافتگان ۳۲۹۰۳ گزارش شده است. 🔹با ثبت اولین مورد از ابتلا در نروژ و دانمارک، تعداد کشورها و مناطقی که با این ویروس درگیر هستند به بیش از ۴۰ کشور افزایش یافت. 🔹کره جنوبی اعلام کرد تعداد افراد آلوده شده به کرونا در این کشور به ۱۵۹۵ افزایش یافته است. 🔹وزارت دفاع آمریکا بعد از ابتلای اولین نظامی خود به کرونا در کره جنوبی، رزمایش مشترک نظامی را به تعویق انداخت. fna.ir/dfhp0q @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🔸تقدیر آیت‌الله وحید خراسانی از تلاش پزشکان و پرستاران در مبارزه با متن پیام آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی: 🔹سلام من را به تمام پزشک‌ها و پرستاران و کادر درمانی سراسر کشور برسانید. 🔹کار شما در این ایام بسیار مهم است و اجر شما عظیم است. 🔹در حدیث است که حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می‌فرماید خداوند متعال نزد قلب‌های شکسته است (عند المنکسرة قلوبهم) و قلب بیماران شکسته است و دعا نزد ایشان انشاالله مستجاب است. @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
✅ برخیز که ظهور نزدیک است . 🔥 آخرالزمان و نشانه های ظهور 🔥 ☄ خروج سفیانی ، ستاره طارق و... «بَقِیَّتُ اللَّهِ خَیرٌ لَّکُم» @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
📣 اخبار ادلب 🔸 درگیری ها در جبهه سراقب بسیار سنگین گزارش شده. 🔸 تیپ ۲۵ نیروهای ویژه به سراقب منتقل شده اند 🔸 نیروهای تروریست و اشغالگران ترکیه ، تمام توان خود را به میدان آورده اند . 🔸 ترکیه تمام توان توپخانه ای خود را برای پشتیبانی از تروریستها و حمله به سراقب به میدان آورده. 🔸 گزارشات رسیده حاکی از شلیک موشک های پدافندی دوش پرتاب ترکیه ای به سمت جنگنده های روسیه در محور سراقب می‌باشد. 🔹جنگ بزرگی در پیش است🔥🔥 @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 شکار تروریستها توسط تک تیراندازان روسی در ادلب سوریه 👌 @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آماده باش میلیونی برای ضربه زدن به دشمن این دستور رهبری پیامی روشن است... حمله به دشمن در هر اندازه ای که میتوانیم... چه تبلیغاتی و چه مسائل دیگر @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
💢آماده باش! 🔻"... ما هم باید آماده باشیم برای اینکه هم دفاع کنیم هم ضربه بزنیم! ما هم باید متقابلا به آنها حمله کنیم، چه تبلیغاتی چه انواع و اقسام کارهایی که از دست یک ملت انقلابی بر می آید" 1⃣ انقلاب_اسلامی در چهل سال اول، به تثبیت خویش در مقابل طوفانهای بنیان برافکن کوشید؛ 2⃣در گام_دوم_انقلاب، نسیمِ نیل به تمدن_نوین_اسلامی، وزیدن می گیرد؛ 3⃣ملت ایران با فضل الهی در انتخابات_معادله_ساز اسفند ماه، از گردنه پر چالش خباثت های خارجی و خیانتهای داخلی عبور و به ترکیب مجلس مطلوب رسید. ✅علی الرغم استفاده ناکام دشمن از سلاح های مختلف علیه مردم ایران، به دلیل ملاحظات گام چهل ساله اول و به استناد مصلحت های هوشمندانه سکوت و مدارا خصوصا در مقطع پر چالش دو سه ماهه به انتخابات حیاتی مجلس یازدهم، حالا نوبت به حمله و ضربه متقابل ملت انقلابی به شیاطین خارجی و شبکه_نفاق داخلی است. باذن الله تعالی @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
● 8 اسفند سالروز عروج ملکوتی فرج الله سلحشور کارگردان متعهد سینما وتلویزیون گرامیباد ○ شادی روح عظیمشان فاتحه مع الصلوات 💢آماده باش! 🔻"... ما هم باید آماده باشیم برای اینکه هم دفاع کنیم هم ضربه بزنیم! ما هم باید متقابلا به آنها حمله کنیم، چه تبلیغاتی چه انواع و اقسام کارهایی که از دست یک ملت انقلابی بر می آید" 1⃣ انقلاب_اسلامی در چهل سال اول، به تثبیت خویش در مقابل طوفانهای بنیان برافکن کوشید؛ 2⃣در گام_دوم_انقلاب، نسیمِ نیل به تمدن_نوین_اسلامی، وزیدن می گیرد؛ 3⃣ملت ایران با فضل الهی در انتخابات_معادله_ساز اسفند ماه، از گردنه پر چالش خباثت های خارجی و خیانتهای داخلی عبور و به ترکیب مجلس مطلوب رسید. ✅علی الرغم استفاده ناکام دشمن از سلاح های مختلف علیه مردم ایران، به دلیل ملاحظات گام چهل ساله اول و به استناد مصلحت های هوشمندانه سکوت و مدارا خصوصا در مقطع پر چالش دو سه ماهه به انتخابات حیاتی مجلس یازدهم، حالا نوبت به حمله و ضربه متقابل ملت انقلابی به شیاطین خارجی و شبکه_نفاق داخلی است. باذن الله تعالی @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
💬وزیر آموزش و پرورش با توجه به شرایط تعطیلی احتمالی مدارس نوشت: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست.در اجرای دستور رییس جمهور با برنامه ریزی انجام گرفته دانش آموزان با هدایت معلمان دروس رااز طریق رسانه ملی و فضای مجازی پیگیری میکنند. @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
باران ببارد، سیل به‌راه افتد، خشک‌سالی شود، صاعقه بزند، بیماری و ویرانی برسد، چون طبیب تویی چون آخر راه ختم به تو می‌شود عشاق تو در اوج ویرانی، آرام و آبادند... ‌امیرالمؤمنین (ع): هرکس اطمینان داشته‌باشد که آنچه خداوند برایش تقدیر کرده‌است به او می‌رسد، دلش آرام گیرد... ‌ 📚غررالحکم: ۸۷۶۳ ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب جمعه است و شب زیارتی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گرامی‌باد
🔴 شهیدمهدی زین الدین: 🔷🔹هر کس در شب جمعه شهدا را یاد کند. شهدا هم او را نزد اباعبدالله یاد می کنند. شهدا را یاد کنید ولو با ذکر یک صلوات شادی روح شهدا صلوات.... 🇮🇷 با ما همراه باشید. @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🔴چرا تا نیاید امام زمان (عج) ظهور نمی فرمایند؟ ‼️اینکه می گویند تا سفیانی نیاید امام زمان عج ظهور نمی فرمایند به دلیل این است که اهل ظلم و فساد کاملا در عالم معرفی شوند! در خباثت معاویه و یزید تفاوتی نیست؛ اما معاویه ظاهر را رعایت می کرد. بسیاری هم فکر می کردند که او برای عزت اسلام کار و خدمت می کند. اما یزید بی باک بود و به حرفهای پشت سرش هم کار نداشت. میمون باز بود. شرب خمر علنی می کرد. این باعث شد خیلی ها بیدار شوند. ‼️سفیانی از یزید واضح تر کار می کند؛ یعنی فساد و خباثتش روشن تر است. این باعث می شود مردم عالم خباثت اهل ظلم را بهتر بفهمند و تشنه امام زمانشان شوند. آیت الله حائری شیرازی کتاب حکومت جهانی خدا - ص ١۴٧ @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🌸 🌷 علمای فاسد یهود در کلام امام حسین (علیه السّلام) ... @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🌸 🌷 بزرگترین بلا.. بلایی که در درون انسان رخ می دهد، به مراتب بزرگتر و سخت تر از بلایی است که در بیرون او اتّفاق می افتد؛... @qwerta 🇮🇷 با ما همراه باشید.