eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.7هزار دنبال‌کننده
51.8هزار عکس
44.6هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷🌷 😔 🌹؟🌹 قلب سوخته من آموخته است که هر صبح جمعه، با دیگر "ندبه کنان" شعله‌ور شود، بسوزد و مویه کند؛ تا چنین، سند دل باختگی خود را ثبت کند. من بزرگ شده‌ام به عشق دیدار تو و نفس کشیدن در دنیای ظهورت. مولای من! تا کی باید در بن بست حیرت و گمراهی باشم؟ 🌸🌸 @NOORI82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری
‍ ‍ ‍ سلام بر منجی موعود✋ دنیای : «بدون جنگ» «بدون فقر» «بدون ظلم» «بدون بیماری» ✅فقط با ظهور امام مهدی(عج)✌️ 👥پس بیاییم همه با هم برا ظهور آقا دعا کنیم @Moori82325
🔴 منابع یمنی از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه "تداوین" مارب راس ساعت ۱:۴۴ به وقت محلی(۲:۱۴ به وقت تهران) خبر دادند... @Moori82325
🔸پیامبر اکرم صلی‌الله علیه‌وآله: در بلای سختی از ناحیه‌ی زمامداران به امت من وارد می‌شود این بلا به قدری سخت می‌شود، که نظیر آن هرگز شنیده نشده و زمین را با این وسعت و گستردگی، در نظر آنها تنگ می‌نماید کسی از آنها پناهگاهی پیدا نمی‌کند، که از ستم زمامداران به آنجا پناه ببرد در چنین زمانی(که جان به حلقوم امت‌ام رسیده است)، خداوند مردی را از عترت من بر می‌انگیزد... 📚بشارةالاسلام ص۲۸ @Moori82325 🇮🇷 ()
🌄 چراغ اول فتنه روشن شد... @Moori82325
💢 شورای نگهبان طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را تایید کرد 💬 «کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان: 🔻 اصلاحیه مجلس در خصوص ماده ششم طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و اکنون مصوبه مجلس از نظر شورای نگهبان فاقد مغایرت با شرع و قانون اساسی است. 🔻 این قانون اکنون می‌تواند از سوی رئیس مجلس به رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شود. ▫️ tn.ai/2402307 @Moori82325 🇮🇷 ()
🔴 واشنگتن اگزمینر: طرفداران بایدن به بومیان آمریکایی ۲۵ تا ۵۰۰ دلار کارت هدیه و جواهرات دادند که رای‌ شان را بخرند! @Moori82325 🇮🇷 ()
♦️تیتر نشریه دفتر رهبر انقلاب در مورد انتقام 🔹 آمران و عاملان جنایت علیه ملت ایران در تیررس انتقام؛ مجازات قطعی است... @Moori82325 🇮🇷 ()
🌨بارانهای چهل روزه امام صادق علیه السلام : ( إِذَا آنَ قِیَامُهُ مُطِرَ النَّاسُ جُمَادَی الْآخِرَةَ وَ عَشَرَةَ أَیَّامٍ مِنْ رَجَبٍ مَطَراً لَمْ یَرَ الْخَلَائِقُ مِثْلَهُ فَیُنْبِتُ اللَّهُ بِهِ لُحُومَ الْمُؤْمِنِینَ وَ أَبْدَانَهُمْ فِی قُبُورِهِمْ فَکَأَنِّی أَنْظرُ إِلَیْهِمْ مُقْبِلِینَ مِنْ قِبَلِ جُهَیْنَةَ یَنْفُضُونَ شُعُورَهُمْ مِنَ التُّرَابِ" 💦( هنگامی که میخواهد قیام قائم فرا برسد در ماه جمادی الاخر و ۱۰ روز از ماه رجب، آنچنان بارانی بر مردم خواهد بارید که مانندش را ندیده باشند و خداوند با آن باران، گوشتهای مؤمنان و بدنهای آنان در قبرهایشان را خواهد رویاند. گویی من به آنان می نگرم که (از گور برخاسته‌اند و) از سمتِ جُهَینه(منطقه ای بین مکه و مدینه) می آیند در حالی که خاک را از موهای خود می تِکانَند». کتاب الارشاد، ج ۲، ص ۳۸۱ ✍پ ن : بارانهای ۴۰ روزه که از جمادی دوم تا ده روز از رجب فقط مخصوص ایران نیست بلکه کشورهای همسایه و دورتر مثل عربستان را نیز شامل میشود لذا منتظر بارانهای شدید و ادامه دار و سیلهای زیاد باشید( همانطور که زلزله های پیاپی نیز فقط مخصوص ایران نیست و کشورهای دیگر را هم شامل میشود) 💧خواصی در این باران است که در رویاندن گوشت بر بدن افرادی که مدفون هستند و قرار است رجعت کنند و در لحظه ی قیام همراه حضرت باشند موثر است باران_چهل_روزه @Moori82325 🇮🇷 ()
کتاب شنود که همین اخیرا چاپ شده و کتابی است خواندنی در مورد تجربه ی نزدیک به مرگ یکی از نیروهای اطلاعاتی کشور هست که در ده روز به کما رفتن مشاهدات عجیبی را دیده و بیان میکند یکی از سوالات این است که ولی امر مسلمین چه کسی است؟ که در این کتاب جواب این سوال داده شده و برداشت حقیر این هست که از این مشاهده میتوان اینطور نتیجه گرفت که پرچم انقلاب بوسیله ی رهبری به حضرت مهدی عج منتقل میشود همانطور که برخی قضایا حکایت از این دارد که این انقلاب فقط دو رهبر تا ظهور دارد امام و رهبری منتظر این مشاهده ی عجیب برزخی در پست بعدی (ان شاءالله امشب)باشید... @Moori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_251328935.mp3
16.92M
🔵غروب جمعه و دعای شریف سمات 🔹با صدای مرحوم موسوی قهار 👈از جمله دعاهایی که علمای بزرگ ما مخصوصا آیت الله قاضی طباطبایی(استاد آیت الله بهجت ره) به این دعا اهتمام داشتند و حتی شرحی بر آن نوشته اند همین دعای سمات است که برای دفع هم و غم و رزق و روزی موثر است 👈از جمله اعمال مهم در غروب جمعه ۱۰۰ بار خواندن سوره ی قدر هست @Noori82325 🇮🇷 ()
doa-faraj-farahmand_130517224348.mp3
858.6K
لحظه‌ی غروب، متعلّق به امام زمانت است، برنامهٔ خود را طوری تنظیم کن که چند دقیقه توسل به ارواحنافداه داشته باشی. همه باهم دعای فرج روزمزمه کنیم ‌‌‌ 🌸🌿🌼 قلب مقدس حضرت حجت را از ما راضی وخشنود کن🌼🌿🌸..🌸🌿🌼 موانع ظهور حضرت حجت را بر طرف کن🌼🌿🌸 @Moori82325 🇮🇷 ()
🔸پیامبر اکرم صلی‌الله علیه‌وآله: در بلای سختی از ناحیه‌ی زمامداران به امت من وارد می‌شود این بلا به قدری سخت می‌شود، که نظیر آن هرگز شنیده نشده و زمین را با این وسعت و گستردگی، در نظر آنها تنگ می‌نماید کسی از آنها پناهگاهی پیدا نمی‌کند، که از ستم زمامداران به آنجا پناه ببرد در چنین زمانی(که جان به حلقوم امت‌ام رسیده است)، خداوند مردی را از عترت من بر می‌انگیزد... 📚بشارةالاسلام ص۲۸ @Moori82325 🇮🇷 ()
✍... شخصی خدمت علیه‌السلام رسید و عرض كرد: فدايت شوم سنّم زیاد، استخوانم نازک، و اجلم نزديک شده... مى‌ترسم پيش از رسیدن بمیرم😔 حضرت فرمود: اى ابوحمزه آیا(ترس تو از این نیست که)، شهید را تنها کشته شده(در میدان جنگ) می‌دانی؟ عرض کرد: بله فدایت شوم حضرت فرمود: ای ابوحمزه هركس به ما ایمان بیاورد و گفته‌ی ما را تصديق كند و (حتی اگه در رختخوابش بمیرد، در ثواب و اجر)، مانند كسى‌ست‌كه، زير پرچم (عجل‌الله‌فرجه)، و بلكه به خدا سوگند زير پرچم صلى‌اللّٰه عليه‌وآله کشته می‌شود 📚بحارالانوار ج۲۷ص۱۳۸ @Moori82325 🇮🇷 ()
⭕️اعتراف رسمی رژيم صهیونیستی به ترور شهید فخری‌زاده ⭕️ «ایلی کوهن» رئیس اطلاعات اسرائیل: 🔹دانشمندان هسته‌ای ایران خواب آرامی ندارند؛ می‌دانند که آنچه طی هفته گذشته رخ داد برای هر یک از آنها هم رخ خواهد داد. 🔹ما فخری زاده را شناسایی کردیم و تحت تعقیب و رصد قرار دادیم و می‌دانستیم که آنچه وی انجام می‌دهد طرحی است که خاورمیانه و دنیا را به خطر می‌اندازد. @Moori82325 🇮🇷 ()
رژیم صهیونیستی از بیم انتقام ایران، به اتباع و نیروهایش در کردستان عراق هشدار داد.
تا دندان طمع را نکشیم، سیاستمدار سوار است و ما پیاده! کمپین نخریدن ماشین را به یاد دارید؟ همه چیز داشت خوب پیش میرفت تا اینکه قرار شد دولت یک وام ۲۵ میلیونی به مردم بدهد، همه هجوم آوردند و نتیجه اینکه، امروز پراید چند است؟ آخرین طمع‌ورزی ما هم همین بورس، الحق و الانصاف خوب کسری بودجه دولت را جبران کردیم :) ✍️ محرداد کریم‌زاده @Moori82325 🇮🇷 ()
مهم روزنامه الشرق الواسط به نقل از منابع امنیتی: گروه های شبه نظامی ایرانی(محور مقاومت) در عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی بسیج می شوند. همچنین اطلاعاتی در مورد آماده سازی برای عملیات تلافی جویانه همزمان با نزدیک شدن به سالگرد شهادت قاسم سلیمانی وجود دارد @Moori82325 🇮🇷 ()
واشنگتن پست: عراق ممکن است طی هفته های آینده شاهد درگیری بین ایالات متحده و ایران باشد.
🔴 منابع یمنی از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه "تداوین" مارب راس ساعت ۱:۴۴ به وقت محلی(۲:۱۴ به وقت تهران) خبر دادند... @Moori82325
4_5918171849614690835.mp3
12.78M
راه ما در حفظ و صیانت از مرزهای اهورایی و پاک کشور ادامه دارد، ما برای پاسداری از این خاک و مرزبانی از چهار گوشه آن همیشه آماده بوده‌ایم و در بدترین شرایط و بدترین روزهای تاریخ هم از پا ننشسته و جان ناقابل خود را هدیه کرده‌ایم، ما از مرگ نمی‌ترسیم بلکه آن را افتخاری می‌دانیم که به سختی سهم هر ایرانی می‌شود، ما یاد گرفته‌ایم که سهم خود را از ایرانی بودن پرداخت کنیم و شاید کمترین انتظار ما در این مسیر کشته شدن باشد... ما در این راه نباید ناامید شویم، نباید خسته و دلزده شویم، باید امیدوار به آینده گ، سرافراز و سربلند این خاک را به نسل‌های بعد تحویل دهیم... باید به آن‌ها یادآور شویم که خون‌های بسیاری برای باقی ماندن ایران بر این خاک ریخته شده است... این خاک فقط با خون حفظ می شود... یاد بگیرید.. @Moori82325 🇮🇷 ()
خورشید، هزاران سال از مشرق طلوع کرد و بیدارمان نکرد؛ مگر با طلوع مغربی تو این بار از خواب برخیزیم!.....یا صاحب الزمان !قلب سوخته من آموخته است که هر صبح جمعه، با دیگر "ندبه کنان" شعله‌ور شود، بسوزد و مویه کند؛ تا چنین، سند دل باختگی خود را ثبت کند. من بزرگ شده‌ام به عشق دیدار تو و نفس کشیدن در دنیای ظهورت. مولای من!تا کی باید در بن بست حیرت و گمراهی باشم؟...دنیا مثل قبر بزرگى است که مردگان آن، نسل‌هاى بی‌شمارى از فرزندان آدم و حوّایند، با آرزوهاى کوچک و بزرگى که به گور برده‌اند. خدایا! ما وارثان ماتم‌زده‌ی اهل قبور را با نوید برآورده شدن آسمانى‌ترین آرزوى آدم خاکى که سینه‌های‌مان را سخت مى‌فشارد، شاد و مسرور فرما! خدایا! زمین، این قبرستان مرده‌ی آرزوهاى فرزندان آدم را با قدوم احیاگر، آن کس که آمدنش را وعده فرموده‌اى، زنده و اهل آن را سرزنده گردان! خدایا! سالهاست دنیادوستى و آرزوهاى پست و کوچک دنیوى، دل‌هاى ما را میرانده است و ما امروز مردگانى هستیم که به زندگى در قبور متحرک‌مان خو کرده‌ایم. آرزوى زیارت وجه زیباى خودت را شورآفرین قلبهای‌مان نما! خدایا! زبانم لال، اگر روزى آرزوى دیدن و پابوسى امام زمانم را به گور بردم، منت گذار و لحظه‌اى او را بر مزارم عبور ده تا به بویش «ز لحد رقص کنان برخیزم.»....چه راحت همکلام می‌شوی با هر آن کس که صدایت کندو چه ساده یاری می‌کنی هر آن که را از همه جا رانده شود اما چه سخت عالم وآدم یادت می‌کنندو به آغوشِ همیشه بازِ تو پناه می‌آورند! مونسِ مطرودِ عالم!من نامِ تو را می‌خوانم و یادِ تو را به برم می‌گیرم باری، من همراهِ تو می‌مانم...@Moori82325
🔹 ادعای حمله هوایی به فرمانده سپاه در مرز عراق و سوریه، کذب است. گرفتن انتقام خون شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده قطعی است. 🔻تهران پرس به نقل از یک منبع آگاه در سپاه قدس نوشت: پس از ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده، رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا برای تحت الشعاع قرار دادن، اقدام تروریستی موساد یک خبر جعلی را بر خروجی رسانه های خود قرار دهند. وی ادامه داد: ادعای حمله هوایی به خودرو حمل تجهیزات نظامی در مرز عراق و سوریه و شهادت یکی از فرماندهان نظامی ایران از اساس صحت ندارد و قویا تکذیب می شود. دشمن برای فرار از انتقام قطعی ایران، دست به سناریو سازی‌های متعددی میزند که خبر منتشر شده اخیر نیز در همین پازل تعریف میشود. شاید لازم باشد بار دیگر یادآوری کنیم که انتقام خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده قطعی است و این سناریو سازی ها در انگیزه و رفتار جمهوری اسلامی هیچ تأثیری نخواهد گذاشت. @Moori82325 🇮🇷 ()
پایگاه خبری "دقیقه آخر" ترکیه مدعی شد: ایران همه نیروهای تحت حمایت خود در عراق را به حالت آماده‌باش در آورده است..... @Moori82325 🇮🇷 ()