شعار ما تو نشیطا
اینه برنامه ریزی نیت دار
و پیشرفت با توکل
اینجا کسی بدون نیت درس نمیخونه 🌿
بچه هایی که اینجان هر پیشرفتی
که دارن با توکل و تلاش
نشیطا جایی هستش که
همه چیز تو اون سبز سبز
لوگو کانال
روحیه بچه ها
روند کار
و خیلی چیزهای دیگه
@Nashita
تو نشیطا خبری از بزرگ نمایی
نیس
مثل خیلی از آکادمی های مشاوری دیگه مدام فروش دوره نداریم
کسایی که اینجا هستن
خالصانه پای کار بچه ها هستن 😍
طوری که بچه ها از وبینارهامون هم کلی نتیجه گرفتن
چه برسه به طرح های مشاوره ای ☺️😌
@Nashita
پس اگر
تا اینجای کار خوب نخوندی
یا تازه میخوای شروع کنی
یا امید به آینده نداری
اینجا بمون 🌿
موندنت چیزی از فرصت هات کم نمیکنه
اما یک امید بزرگ به زندگیت
اضافه میکنه❤️:)
@Nashita
محبت شما 😍☺️
داشتیم با یکیاز دوستان صحبت میکردیم
گفتم اینجا مثل کانال های مشاوره ای دیگه نیس
اگر اینجایی یقین بدون
رزقت بوده عزیزم :)
چون هیچ اتفاقی بی علت نیست🌱🫀
#ارسالی_شما
@Nashita
649.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبح بخیر 🌿
با یاد عمویی
که رفت آب بیاره اما
هرگز نیومد 😭
از این آقا ارمنیها
حاجت میگیرن
کم نخوای ازش 🥺💔
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین
اکشف کربی بحق اخیک الحسین
@Nashita
° انشاءلله قراره عصر
روند محتوای کانال
خدمتِ شما عزیزان عرضه بشه❤️😍
ممنون که همراهمون هستین:)🤝 °
@Nashita
بسم الله بریم سراغ اینکه
چی شد نشیطا تاسیس شد
#قسمت_یک ❤️
ما سال کنکور
ما که میگیم یعنی من و بقیه رفقا
یک گروه داشتیم
که باهم رفع اشکال درسی میکردیم
درد و دل میکردیم 🪴
اون زمان هنوز هیچ کدوم از کانال های مشاوره ایتا
تم توحیدی نداشتن
یا اگرم داشتن
خیلی کم رنگ بود و در حاشیه میرفت
این گروهی که ما داشتیم
با همه گروه های دنیا متفاوت بود
تو این گروه خبری از ترس هایی که انسان فلج میکنه نبود
هراز گاهی هم که خسته میشدیم
اینقد حسی که جاری بود قشنگ بود که شارژت میکرد مجبورت میکرد بلند شی و ادامه بدی
بچه هایی که تو این گروه بودن
تلاش میکردن چون نتیجه رو دست خدا میدیدن تلاش و توسل و توکل سه ضلعی موفقیت ما بود
خلاصه حالمون خوب بود
وسط اون همه استرس 😉
تو همون سال سلسله ویس هایی
بود به اسم اکسیر آرامش
که نگاه توحیدی به مسیر کنکورما میداد
و جزو اولین های این حیطه بود
تو دنیای کنکور
دنیایی که بچه ها
پر از استرسن
دنیایی که حس میکنن اگر
به دانشگاه نرسن ته دنیا
رسیدن
ما یک حس آرامشخاص ناشی از وجود #او داشتیم
یک #جوونه_امید سبز ته دلامون بود
ادامه دارد ....
16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به پیر میکده گفتم: کجاست باده نابت؟
به خنده گفت: که رندان ز چای روضه بنوشند!
سلام
صبح بخیر
عزاداری هاتون مقبول درگاه الهی باشه انشاءلله 🌿❤️
از امروز
با توکل به خدا شروع میکنیم
کارمون رو ☺️
ممنون دار حضور سبزتونیم
@NaShita
آکادمی نشیطا🌱
بسم الله بریم سراغ اینکه چی شد نشیطا تاسیس شد #قسمت_یک ❤️ ما سال کنکور ما که میگیم یعنی من و بق
امشب ساعت ۷ و نیم پارت بعدی
رو داریم😍
قراره حسابی
از نتیجه هایی که بچه ها گرفتن بگیممممم😌
#قسمت_دوم
اون سال گذشت و ما بیشتر مون
چون دلامون به خدا قرص بود 😇
سختی ها رو پشت سر گذاشتیم
نتایج بچه ها یکی یکیاومد🙂
۳ تامون دانشگاه فرهنگیان
یکی فردوسی
و بقیه هم دانشگاه های دیگه قبول شدند😍
اما همیشه غصه میخوردیم
غصه بچه هایی که پول خدمات مشاور نداشتن 😔
غصه بچه هایی که خرج زندگیرو به سختی در می آوردن چه برسه به هزینه مشاوره 😢
غصه اون بچه هایی که صبح تا ظهر سر کار بودن و عصر
تا شب درس میخوندن 🥲
کانال هر آکادمی باز میکردی پر از دوره های گرون
مشاورای فوق گرون
بود
و چیزی جز حسرت نصیب بچه ها نمیشد😭
از اون ور
مشاورا بویی از توحید نبرده بودند
رو بچه ها فشار میآوردند که درس بخونین اما انگیزه نمیدادن 😰
اگرم انگیزه میدادن یک مشت جملات زرد از کتاب های غربی 😐😑
ما نیاز داشتیم
یک نفر به بچه ها
انگیزه بده
انگیزه از جنس قرآن 🥰
از جنس معارف ناب اهل بیت 😍
یه نفر که تلاش بچه ها رو به منبع وصل کنه
سوختشون بشه
دلشون گرم کنه
و رسیدیم به یک ایده
ادامه دارد