نشستی پای تلوزیون معلی میبینی و از امام حسین میخوای یک نشونه برات بفرسته 🥲🥺
چند دقیقه بعد این پیام واست میاد
حقیقتا دهن ما خیلی کوچیکه که بخوایم از شما بگیم آقای امام حسین
اما به قول علی اکبر قلیچ
ای قربون امام حسینی که
نه تکرار شد نه تکراری💚
@NasHita
هدایت شده از عقـیـقِعشــق؛ | سورهیبارآن
اینروزها، تا یادم می آید
شمر هم حافظ قرآن بود، نماز میخواند،
با خود می گویم خدایا عاقبتِ خیر...!
#سورهیبارآن
آکادمی نشیطا🌱
اینروزها، تا یادم می آید شمر هم حافظ قرآن بود، نماز میخواند، با خود می گویم خدایا عاقبتِ خیر...!
روزهایی که میرم کلاس حفظ
مدام با خودم میگم
خدایا ابن ملجم هم حافظ قرآن بود
برخلاف تصور عموم هیچ وقت جایی این قضیه رو مطرح نمیکنم
و همیشه میگم
حفظ قرآن شاید توفیق باشه
اما وقتی بدون عمل باشه باعث افتخار نیست
-2147483648_-222265.jpg
حجم:
13.6K
وقتی باقی بچه ها از نبود انگیزه
وقت هدر میدن و درس نمیخونن
بچه های نشیطا همچین نتایج خفنی خلق میکنن 😍❤️
همه دست به دعاییم
موج موشک توپِ قشنگمون😁⚽️
امام حسین جانمون یارتون:')))❤️🩹
پ.ن:بازیکنهای ایرانی رو که میبینم یاد پسران شهدای میناب میفتم، امشب رو به یاد شماییم پسران میناب🥲
@NasHita
آکادمی نشیطا🌱
همه دست به دعاییم موج موشک توپِ قشنگمون😁⚽️ امام حسین جانمون یارتون:')))❤️🩹 پ.ن:بازیکنهای ایرانی
خب خب
دیدید بازی رو؟؟؟
تمااام تلاششون رو کردن🐆💪🏻✨️
شما هم سر موقعیتهای زندگیتون
تمااام تلاشتون رو کنید📚✌🏻
ناامید نباشید...
الان فصل ناامیدی الکی کنکوریهاست😅
به خونهی اکثر کنکوریها سر بزنی ناامیدی رو بغل کردن...🫣
بریم سراغ فوتبال⚽️
متاسفانه پیشبینی یه سریا این بود که ایران نمیتونه و میبازه...
قطعا مثل داستان کنکوریها...
خیلیا میگن فلانی نمیتونه و قبول نمیشه
و تستها رو نمیتونه بزنه و کنکور رو خراب میکنه...
حالا یه کنکوری زرنگ چی کار میکنه؟؟؟
بر میگرده به بازی کنکور
درس میخونه میجنگه
اصلا اصلاااا به حرف بقیه توجه نمیکنه
نتیجه رو میسپاره به خدا❤️✌🏻🌱
هر چی شد، شد
مهم تلاش قشنگشون هست😁💪🏻
پس عزیزان کنکوری با درس گرفتن از فوتبال امروز ایرانمون
برگردید به درس و ادامه بدید قهرمانا...
#خانوم_فِ📚✏️✨️
@NasHita
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شبایی که دلم تنگه سیده
با این ویدئو گریه میکنم
آخ فقط دقیقه آخر
وقتی میگه خدا کریمه
یعنی خیلی کریم
و بعد میخنده 😭😭
آخ سید
به خدا که ما دلمون واسه لبنان خونه
چه کنیم که هیچ کاری از دستمون ساخته نیست
پ ن : بخشی از سخنرانی سید حسن نصرالله
بعد شنیدنش همیشه این بیت تو ذهنم تکرار میشه
تو مهم بود بمانی که نماندی رفتی
جان که باید برود سفت به من چسبیده
@NasHita
https://abzarek.ir/service-p/msg/4794664
امشب به دلم افتاد ناشناس بزارم
جانم میشنوم 🌱
@NasHita
یک جایی آدم باید به خودش بیاد با یه حرف با یه تلنگر اصلا با یک داد ولی مهمه که به خودش بیاد مهمه که زندگی شو نجات بده
کنکور شاید ظاهر خوبی نداشته باشه اما باطن آموزش دهنده ای داره
بهت یاد میده چطوری فقط خودت میتونی دست خودتو بگیری و به موفقیت برسونی
مشاور یا هرکسی واسش گزارش کار میفرستی دشمن تو نیست اون فقط میخواد کنارت باشه که ته این مسیر لبخندت ببینه
به خودت بیا
شده روزی یک پارت ولی برای آینده ات تلاش کن
چون درد نرسیدن بیشتر از درد تلاش کردنه
اینو وقتی میفهمی که نتایج بیاد
@NasHita
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگیهیچ وقت آسون تر نمیشه
تو باید قوی تر بشی 😉
@NasHita