4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من الذی ایتمنی بابا ؟
امشب با خانوم رقیه هم صداییم (:
عقـیـقِعشــق؛ | سورهیبارآن
_
نمیدونم،
شاید بعد تشییعت ، بعد اینکه روایت ۱۸ تیر هزاروچهارصد و پنج رو کتاب کردن،
باورم شد که واقعا نیستی...
شایدم نشد. شاید هیچ وقت نتونم باورکنم
جناب آقای شخص اول مملکت اما شهید.
#واگویه.
اینروزها، تا یادم می آید
شمر هم حافظ قرآن بود، نماز میخواند،
با خود می گویم خدایا عاقبتِ خیر...!
#سورهیبارآن
.
سربسته ماند بغضِ گرهخورده در دلم؛
آن گریههایِ عقدهگشا در گلو شکست
چه سروهای رشیدی
دل ز هزار آرزو بریدند
تا به تماشای تو رسیدند...
#لبنان