خبب ریحانه رو بخوابم بگم ،
قدیمی ترین دوست ِمن که نه ساله باهمیم و کنار هم🙂🫂.
بشرا ،
تو دختر وصف ناپذیری هستی نمیدونم اونو ویژگی های خوبتو تو کلمات چطور جا بدم ،
فقط همینو میدونم که اگه حالتم بد باشه و با کسی حرف نزنی ؛
میری و ازش عذر خواهی میکنی حتی با این که حالت خوب نبوده !
خواهر قشنگ ِمن😭✨.
بخوام پرنا رو توصیف کنم میتونم بگم دقیقا نصف ویژگی هایی که از بشرا گفتمو داره ،
همیشه وایب خوبی بهم میده ؛
اما چیزی که تقریبا هیچکس نمیتونه درکش کنه اینه که ،
پرنا خسته باشه ، حالش بد باشه ، ناراحت باشه ، و تو بد ترین کارم اگه باهاش کرده باشی چیزی نمیگه :
ببخشید که هیچوقت کنارت نبودمو نتونستم درکت کنم .
پرنای عزیزم🤍.
خب شایدد دوستی خاصی بینمون نباشه(از نظر حدیث)
ولی به نظرم یه بزرگتریه که همیشه خدا میتونم ازش وایب خوب بگیرمو بگم مرسیی که انقدرر وایب خوب میدی😭❤️🔥.
حدیث ِمهربونم🎀.
و فاطمه زهرایی که همیشه کنارمه و تنها کسیه که میتونم همه جوره وجودش رو تو بدترین لحظاتم ،
حس کنم که بهم آرامش میده🫂💘.
𝐩𝐮𝐥𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠★:)!
خب شایدد دوستی خاصی بینمون نباشه(از نظر حدیث) ولی به نظرم یه بزرگتریه که همیشه خدا میتونم ازش وایب
البته حدیث معتقده که چرت میگم و دوستشم😭✨ـ
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی میگم آدم احساسیام یعنی این:😔🙏🏻
176.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و تنها مکانیه که میتونم راحت گریه کنم.