>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
هدایت شده از شهاب پارسا
خوش به حال خارجیها که وزیر امور خارجهی ما واسهشون توئیت میزنه، کاش یه وزیر امور داخلی هم داشتیم برای ما توضیح میداد چیشده.