eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
علامه حسن زاده آملی ره : عبادت باید مقرون به فکر باشد تا حضور و مراقبت بیاورد ، و الا به صِرف نمازگزاردن، این نفس متعالی نمی‌شود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چالش تامین سوخت برای مازندران و خراسان رضوی مدیر مرکز راهبری شبکه گاز کشور: 🔹وزارت نفت تمامی امکانات خود را برای تامین گاز کشور پای کار آروده است. شب گذشته شب سختی برای شبکه شمال شرق کشور بود. 🔹اگر نحوه مصرف به صورت فعلی ادامه دار باشد دچار چالش تامین سوخت برای خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و مازندران خواهیم شد. 🔹دو استان پرمصرف ما یعنی مازندران و خراسان رضوی در منطقه سرما قرار گرفتند که کار مارا با چالش روبه رو می‌کند.
🔴 به کدامین گناه؟ این همان غربی است که اگر ما به فرزندانمان یک سوره قرآن بیاموزیم، به ما برچسب مربیانِ تربیت ایدئولوژیک می‌زند‌. کودکان غربی در حال دريافت تحمیلی ضد ارزش‌های غرب درباره دگرباشی جنسی بر مبنای‌ اسنادی چون ۲۰۳۰ (با سوءاستفاده کامل از علاقه بچه‌ها به رنگین کمان)
🔴 یک شخصیت آمریکایی در صفحه توییتر خود نوشت: 🔹 ایران ۳٠٠ سال است که به کشوری حمله نکرده است، اما آمریکا با ۲۴۶ سال سن، ۲۳۶ سال است که در حال جنگ هستیم. تهدید واقعی جهانی برای صلح کیست؟
️شرایط در «تل‌آویو» متشنج است! 🔹 رسانه‌های صهیونیستی از شرایط متشنج امنیتی در تل‌آویو ساعاتی پیش از آغاز تظاهرات اعتراض آمیز علیه نتانیاهو در دومین شنبه پیاپی خبر می‌دهند. 🔹 به نوشته این رسانه‌ها، نیروهای امنیتی برای مقابله با تظاهرات اعتراض آمیز علیه نتانیاهو که طبق فراخوان داده شده قرار است در میدان هبیم در تل آویو برگزار شود صورت می‌گیرد. 🔹 روزنامه یسرائیل هیوم هم در وبسایت آنلاین خود از سطح شهر تل‌آویو خبر داد، خیابان‌های شهر شاهد شرایطی متشنج است.
با مصرف بهینه گاز به هم‌وطنامون که در این سرما احتیاج بیشتری به گاز دارن کمک کنیم ما هم بخاری همه اتاق ها، سالن ، خاموش کردیم کرسی برقی بردیم یه اتاق کوچیک و همه ی اعضای خانواده امشب اینجوری صبح می کنیم امیدوارم هیچ جای ایران زمین هموطنان دچار مشکلی نباشند.
🌷﷽🌷ا 📕 موضوع: مدیریت اینترنت (رسانه) در خانواده 🔹 جلسه دوم 📚باحضور کارشناس محترم: شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰ 🌍 مکان: ابرگروه جمنا 🇮🇷 @SiyasiFarhangi لینک گروه: https://eitaa.com/joinchat/2056912907Cd64c2aca52
233.6K
دوره مدیریت اینترنت در خانواده جلسه دوم
981.7K
دوره مدیریت اینترنت در خانواده جلسه دوم
741.3K
دوره مدیریت اینترنت در خانواده جلسه دوم
467.9K
🟣دوره مدیریت اینترنت در خانواده جلسه دوم
147.2K
دوره مدیریت اینترنت در خانواده جلسه دوم
718.6K
: ♦️آسیب های فضای مجازی برای کودکان چیست؛ چطور از کودکان در فضای مجازی محافظت کنیم؟
442.8K
: ♦️مقایسه روابط فضای مجازی و حقیقی مقایسه صحیحی هست یا خیر ؟
515.8K
: ♦️آسیب های استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چیست؟
444.5K
♦️بسیاری از کودکان و نوجوانان در جامعه فعلی اعتیاد شدید به مجازی پیدا کردن . راهکار حضرت عالی برای حل این مشکل چیست ؟
233.8K
:(سوال آخر) ♦️آیا بین تعاملات افراد خانواده و وابستگی به اینترنت با کارکرد اجتماعی دانش آموزان ارتباطی وجود دارد؟
168.3K
شماره پایانی
مرم بر اسرائیل.m4a
2.03M
Abajo Israel Down with Israel למטה עם ישראל الموت للاسرائیل اسرائیله لعنت کار هنرمندانه خانم زکیه موسوی خدا قوت 🌹
ما ایرانی‌ها به دریای عمان نمیگیم دریای فارس چون مثل بعضی شیوخ عرب حقیر نیستیم که با جعل تاریخ و عنوان یه منطقه بخوایم خودمون رو بزرگ نشون بدیم 🗣حاج فیدل🇮🇷