eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
1.16M
: 🔵فرصت رشد و توسعه شبکه‌های اجتماعی در جهاد تبیین چقدر می‌تواند مؤثر باشد؟  دشمن در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های کلانی داشته است.
149.6K
🔵آیا تکنیک های عملیات روانی و جنگ نرم هم جز ابزار تبیین است؟
221K
: 🔵چه بسترهایی غیر از فضای مجازی، برای جهاد تبیین انجام دادن وجود داره؟ چون هیچ چیز جای تبیین چهره به چهره را نمی‌گیرد درحالی که بسترهای کمی برای ما شاید وجود دارد.
روزنامه کیهان: وزارت اطلاعات، علیرضا اکبری را بدون آنکه دولت انگلیس متوجه شود بازداشت کرده بود و چند ماه از طریق او به سرویس اطلاعاتی انگلیس اخبار جعلی می‌داد و انگلیس به تصور آنکه این اطلاعات را از جاسوس خود دریافت کرده است دست به اقدامات فاجعه‌باری زده و علاوه‌ بر خسارات زیادی که متحمل شده، برخی از سرنخ‌های داخلی و خارجی آن نیز لو رفته است.
زمستان است ولی من به تو دلگرمم❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷﷽🌷ا 📕 موضوع: نگاهی برمنظومه فکری رهبری در امر تربیت 📚باحضور کارشناس محترم: یکشنبه ۲۵دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰ 🌍 مکان: ابرگروه جمنا 🇮🇷 @SiyasiFarhangi لینک گروه: https://eitaa.com/joinchat/2056912907Cd64c2aca52
372.2K
: 💠چگونه می‌توان از ظرفیت‌های اسلام در راستای تمدن‌سازی استفاده کرد؟
815.2K
: 💠نظام فکری مطلوب نزد امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای در عرصه‌ی بینش، ارزش و کنش چیست؟ اصول راهبری رسیدن به این نظام مطلوب چیست؟
160.2K
: 💠ترورهای دهه شصت، فعالیت‌های تجزیه طلبان و گروهک‌هایی که قصد براندازی داشتند و مهم‌تر از همه جنگ تحمیلی هشت ساله برای سقوط انقلاب اسلامی نوپای ایران کافی بود. اما چه چیزی سبب شد تا این انقلاب اسلامی در مقابل این هجمه‌ها فرونریزد؟
270.7K
: 💠صنعت نظامی با وجود پیشرفت چشمگیر تولید تجهیزات نظامی، چرا به سمت تولید خودرو با کیفیت و قیمت مناسب روی نمی‌اوردند تا این مافیای خودروسازی رو از بین ببرند؟
334.5K
: 💠 چرا نظام برخورد جدی با عناصر معاندی که در درون احزاب و گروها به بهانه آزادی بیان ...از حزب منحل شده دفتر تحکیم تا احزاب به ظاهر قانونی ...که از هیچ فرصتی برای تحریف و تخریب و اهداف و دستاوردهای نظام...از پیروزی های کشور های منطقه تا مسائل داخلی رو در برنامه های خودشون دارند رو نمی بینیم ...؟
510.1K
: 💠 آیا نباید ،از مهدی هاشمی معدوم در اواخر دهه شصت تا علیرضا اکبری امروزه...درس عبرت گرفت ،تا دستگاه های نظارتی و امنیتی... به موقع و با اشراف بیشتری از بوجود آمدن چنین افرادی جلوگیری بشه ؟؟