eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌻👏 قبل از دیدن، از ته دل بگید ⚘ماشاءلله لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
🔴 آخوند صورتی نادون، دهه شصت و هفتاد که همه زنان چادری و محجبه بودند حسابی برف و بارون رحمت الهی میومد 🔹 حیف این عمامه که بر سر تو هست😒
🔴 بیش از نیمی از صهیونیست‌ها به آینده اسرائیل خوش‌بین نیستند 🔹طبق جدیدترین نظرسنجی موسسه دموکراسی اسرائیل، تنها ۴۹ درصد از صهیونیست‌ها دیدگاه خوش بینانه درباره آینده این رژیم دارند. 🔹بیش از نیمی از اسرائیلی‌ها (۵۱ درصد) نسبت به آینده رژیم صهیونیستی بیمناک هستند که حاکی از کاهش شدید امیدواری نسبت به آینده رژیم صهیونیستی در میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی طی یک دهه گذشته است.
🖼 | زخم کاری ♦️ در دولت گذشته شرکت ذخیره‌سازی گاز بدون هیچ دلیل منطقی توسط وزارت نفت منحل شد که تاثیر آن در این روزهای سرد برای همه کاملا ملموس است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وزیر نفت: قبض برق دی‌ماه مشترکان تربت‌‌جامی که دچار قطعی گاز شدند را شرکت گاز پرداخت خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید این دو خواهر چگونه زندگی می کنند. این نمونه ها را برای فرزندان بگذارید تا متوجه نعمت های الهی بشوند.
💠شروع طوفانی 🔹موضع حجه الاسلام خسروپناه ، دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با اظهار نظر سخیف ضرغامی که معیار را خواست مردم می دانست! 🔹این یعنی امیـد به بازگشت شورای عالی انقلاب فرهنگی به مسیـر ـــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس قوه قضائیه: مردم برای نظام و کشور سنگ تمام گذاشته‌اند، ما و همه مسئولین باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم که خدمت رسانی بهتری به مردم داشته باشیم 🔹امروز مردم به خدمت‌رسانی نیاز دارند و ما مسئولین باید نهایت تلاش خودمان را برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم در این شرایط بکار بگیریم.
🛑 علت کمبود گاز در ایران😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خود تحقیری تا کجا؟! اگه انقدر دلت چیپس می‌خواست خب جای اون لاک ناخون یه چیپس برا خودت می‌خریدی 😁
روحانی دائماً با ناطق‌نوری و خاتمی دیدار می‌کند محمود واعظی: 🔹 در حال فراهم کردن مقدمات برای انتخابات پیش رو هستیم 🔹 روحانی مرتب با وزرای خود جلسه می‌گذارد 🔹روحانی با آقای ناطق خیلی ارتباطشان خوب است و همدیگر را همیشه می‌بینند و با آقای خاتمی هم ارتباط دارند.
پاسخ به ۲ شایعه عجیب در مورد علت کسری گاز در ایران ▪️فروش میدان گازی خیالی به روسیه 🔹یکی از شایعاتی که این روزها دست به دست می‌چرخد، این است که «ما در کشور با بحران گاز مواجه‌ایم، چون ایران، میدان گازی چالوس را در قالب توافق ۲۰ ساله به روسیه فروخته است». این ادعای کذب در حالی مطرح شده است که هنوز وجود میدان گازی چالوس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اساساً اکتشافی صورت نگرفته است که قرار باشد در مورد قیمت و صادرات آن، روس‌ها اظهارنظر کنند. 🔹از دیگر شایعات رسانه‌های زرد فضای مجازی این بود که «دومین کشور دارای ذخایر گاز، به مشکل برخورده است، چون جمهوری اسلامی در حال تامین سوخت رایگان برای لبنان و ساختن نیروگاه برق برای این کشور است.» استنادشان هم به سخنان امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه‌ است که گفته بود، ایران آماده تامین سوخت لبنان است. 🔹ربط دادن اظهارات امیرعبداللهیان به بحران گاز در ایران، حاصل بافتن شایعات توسط رسانه‌های زرد است؛ چرا که از یک سو وزیر امور خارجه‌ی کشورمان از صادرات سوخت (بنزین، گازوئیل و ...) صحبت کرده است و این ربطی به صادرات گاز (آن هم به‌صورت رایگان) ندارد. 🔹شاید مهم‌ترین راهکار جبران کمبود امروز گاز، طرح ذخیره‌سازی گاز بود که متاسفانه در دولت تدبیر و امید، مشروط به جذب سرمایه‌گذاری خارجی شد و بعدتر، شرکت ذخیره‌‌سازی در سال 96 منحل شد. تنوع‌بخشیدن به سبد انرژی کشور و همچنین جلوگیری از هدررفت گاز سوزانده‌شده حین استخراج نفت نیز از دیگر راه‌هایی است که باید احیا شود.
▪️الان رو نبین اصلاحات پر از کارشناس گاز شده دوره حسن روحانی زمستون گاز کم اومد، نیروگاههای برقِ گازی رو خاموش کردن برق کم اومد، برای جبران آب سد کرخه رو بی موقع ول کردن برق تولید کنن، تابستون از بی آبی ماجرای امنیتی غیزانیه و گاومیش‌ های خوزستان پیش اومد 💬 ایلجـــــان
📸 چاپید شاه! 🔸طبق گزارش روزنامه فایننشنال تایمز اموال و جواهرات خارج شده از ایران توسط شاه، رقم ۳۵ میلیارد دلار در سال ۱۳۵۷ بود و بی‌تردید این چمدان‌ها، بخش معتنابهی از این مبلغ را در خود جا داده بود؛ با این حال، بعدها فرح دیبا مدعی شد کل اموال خارج شده، همه‌اش ۶۲ میلیون دلار ارزش داشته است! 🔸روزنامه فایننشنال تایمز در گزارش خود محمدرضا پهلوی را بزرگترین دزد تاریخ با ۳۵ میلیارد دلار دزدی از اموال مردم ایران معرفی کرده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواب‌های تامل برانگیز جانباز مدافع حرم که پس از نقد رفتار علی دایی در برنامه جهان‌آرا، مورد حمله براندازان قرار گرفته بود! 🔹 چرا سلبریتی‌ها اسطوره نیستند!
🔴 دستگیری گستاخان به آمر به معروف در بوشهر 🔹سرهنگ صیادی فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در مصاحبه با خبرگزاری پلیس اعلام داشت: 🔹در پی انتشار کلیپی از تعرض چند دختر بدحجاب به احدی از بانوان آمر به معروف در خیابان ساحلی بوشهر ، پیگیری موضوع با هماهنگی قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت که پس از شناسایی، متهمان احضار و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح قضایی معرفی و خودروی آنان نیز توقیف و به پارکینگ دلالت گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گازِ تربت جام وصل می‌شود 🔹مدیر شبکه راهبری گاز: از ظهر در تلاشیم تا فشار گاز را در تربت جام افزایش دهیم تا گازِ آن‌جا وصل شود. 🔹الان از غرب شبکه درحال انتقال گاز به تربت جام هستیم و تا چند ساعت دیگر گاز به آن‌جا می‌رسد.
عباس سلیمی‌نمین: جامعه در موضوع حجاب قصد لجاجت دارد/ نظام حکمرانی باید صبوری در پیش بگیرد 🔹معتقدم جامعه می‌داند حجاب ارزش است و این حجاب نوعی امنیت برای او به ارمغان می‌آورد، اما چون برخوردهای ناصوابی با جامعه صورت گرفته است، جامعه نیز با لجاجت قصد دارد قانون را نادیده بگیرد؛ حتی اگر به قیمت وارد شدن آسیب به‌خودش تمام شود. 🔹در چنین شرایطی، ابتدا باید این لجاجت را برطرف کرد؛ یعنی نظام حکمرانی باید فرصتی را قائل شود تا جامعه از حالت لجاجت با حکمرانان خارج شود. تا جامعه از این حالت خارج نشود، کار برای حکمرانی بر آنان سخت خواهد شد.  🔹نظام سیاسی ما این ظرفیت را دارد که در مسئله حجاب و بسیاری دیگر از مسائلی که نظام حکمرانی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، صبوری به خرج بدهد. 🔹وجود عناصر تندرو که گاهی خود را کاتولیک‌تر از پاپ می‌دانند و حتی خود را از خداوند باری‌تعالی هم در ارتباط با مسائل الهی و دینی محق‌تر و آگاه‌تر می‌دانند، مهم‌ترین دلیل تحقق نیافتن حکمرانی خوب در این عرصه است.
باز هم چادر بر سر مجرمین! 🔹دستگیری بیش از ۱۲۰۰ مجرم توسط پلیس پایتخت
⭕ گاز ۳ هزار مشترک تربت‌ جام وصل شد 🔸️مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی:   🔹️عصر امروز عملیات وصل مجدد گاز مشترکان در تربت جام آغاز شد و تاکنون گاز ۴۵۰۰ مشترک وصل شده است. 🔹️گاز حدود ۱۷ هزارمشترک در جریان افت فشار گاز قطع شده بود و هم اینک ۱۰ گروه در حال وصل مجدد گاز مشترکان هستند.
🔵حادثه خونین قبل از دیدار تیم فوتبال عراق برابر قطر 🔹اتوبوسی که هواداران تیم ملی فوتبال عراق را به ورزشگاه بصره می‌برد دچار سانحه تصادف شد که در نتیجه آن ۱۵ نفر تاکنون کشته شده‌اند. ۱۱ نفر هم در بیمارستان بستری شده ‌اند.