eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💬 | اولویت اصلی مسئولین در سال جدید، مهار تورم است 🔺 گفتگوی رسانه khamenei.ir با دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره شعار سال ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس جمهور: وعده دولت در زمینه اشتغال محقق شد 🔹سید ابراهیم رئیسی در پیام نوروزی۱۴۰۲: بخش تولید، رشد ۹ ماهه به ۳.۷ درصد رسید در بخش اشتغال، نرخ بیکاری به عدد ۸.۲ درصد رسید که کمترین میزان در سالهای اخیر است. در ۱۴۰۱، بیش از ۳ هزار کارخانه و واحد تولیدی راکد یا نیمه راکد فعال شد. اشتغال در پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد، ۵۰ درصد افزایش یافت. 🔹در حوزه سلامت، دولت توانست با تکمیل واکسیناسیون عمومی و با همکاری مردم، در همان ماههای اول سال به وعده خود در مهار کرونا عمل کند. افزایش بیش از ۱۰ هزار تخت بیمارستانی، بیمه رایگان سلامت برای قریب ۶ میلیون نفر در سه دهک پایین جامعه، و خدمات رایگان بستری در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر از دیگر خدمات دولت در بخش سلامت بود.
📸مروری بر نام‌گذاری‌های اقتصادی سال‌ها توسط رهبر انقلاب 🔹نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر انقلاب اسلامی از اوایل دوران رهبری آغاز شد و از سال ۱۳۸۷ رویکرد اقتصادی مدنظر قرار گرفت که در این اطلاع‌نگاشت مرور شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: روزی نیست که از سختی‌ها در رنج نباشم رئیس‎جمهور در پیام نوروزی۱۴۰۲: 🔹توفیقاتی که با آنها اشاره کردم با پشتیبانی و اعتماد شما حاصل شد. بیان این موفقیت‌ها به معنی نبود مشکل نیست. 🔹من به عنوان خادم شما روزی نیست که از سختی‌های زندگی و معیشت مردم به ویژه قشرهای ضعیف در رنج نباشم. 🔹برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺گل‌آرایی مزار سردار دل‌ها، بمناسبت سالروز تولد ایشان شادی روح بلندشان صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏘 بهره‌برداری از ۱۱۷ پروژه هدف بازآفرینی شهری در استان‌های محروم در طی سال ۱۴۰۱، با هدف توجه به استان‌های مرزی: ۱۱ پروژه سیستان و بلوچستان ۸ پروژه خراسان رضوی ۶ پروژه کرمانشاه ۶ پروژه خراسان جنوبی ۶ پروژه بوشهر ۶ پروژه اردبیل هر کدام از پروژه‌ها در جامعه هدف محرومان این استان‌ها به بهره‌برداری رسید.
🔻افزایش جانباختگان حوادث رانندگی نوروز به ۲۷۱ نفر رئیس پلیس راهور فراجا: 🔸تا بامداد امروز ۲۹ هزار و ۲۰۴ فقره تصادف خسارتی در معابر و جاده‌های کشور به وقوع پیوسته است. 🔸در میان مصدومان مواردی وجود دارد که تا پایان عمر درگیر نقص عضو یا معلولیت ناشی از تصادف خواهند بود. 🔸۲۳۱ فقره تصادف فوتی در این مدت رخ داده که در جریان آن ۲۷۱ نفر جان خود را از دست دادند.
44.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💐اجرای تلویزیونی پویا بیاتی 💐 آهنگ زیبای تبریک در ویژه برنامه نوروزی شبکه دو سیما برنامه شب عیدی هرشب نوروز ساعت 21 از شبکه دو سیما 🌸 به اشتراک بگذارید...
۲۱ مارس از سوی سازمان ملل روز جهانی‌نوروز نام‌گذاری شده است 🔹نوروز در کشورهای نیم‌کره شمالی همزمان با اعتدال بهاری و اولین روز بهار و در ایران اولین روز سال است. علاوه بر این، نوروز میراثی فرهنگی و تاریخی برای گسترش صلح و همبستگی بین فرهنگ‌ها و نسل‌هاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز اول عیدی بد نیست این مصاحبه پوریا زراعتی با نتانیاهو رو ببینید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | ۱۴۰۱ اینگونه گذشت... 🔺 رسانه KHAMENEI.IR در نماهنگ «۱۴۰۱ اینگونه گذشت...» مروری کوتاه بر دیدارهای رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۱ داشته است.
💢 معنویت‎گرایی ایرانیان در عید نوروز 🌿 در ایّام نوروز و تحویل سال نو، شلوغ‌ترین و پرازدحام‌ترین مراکز در کشور پهناور ما عبارت است از بارگاه‌های مقدّس ائمّه و امام‌زادگان سلام‌الله‌علیهم. 📚 امام خامنه‌ای مدّظلّه‌‌العالی؛ 1فروردین1394.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨تذکر رهبر انقلاب به بهانه گیرها 🚨تلخی و شیرینی را درکناریکدیگر ببینید و مجموع اینها را محاسبه کنید 🌺فرمایشات امام خامنه ای در پیام نوروزی👇 سال ۴۰۱ سالی بود سرشار از  عوارض گوناگون بود. بعضی شیرین، بعضی هم تلخ، مثل همه‌ی سالهای زندگی انسان. در قضیه‌ی اقتصاد هم، تلخیهایی وجود داشت، شیرینیهایی هم وجود داشت.اینها را باید با همدیگر، در کنار هم دید و مجموع اینها را محاسبه کرد. کارهای خوبی هم البته انجام گرفته در همین مسئله‌ی اقتصاد و سازندگیهایی که به اقتصاد منتهی میشود که حالا خواهم گفت: ✅ در طول سال ۱۴۰۱ از تولید حمایت شد ✅ چند هزار کارخانه‌ی تعطیل و نیمه‌تعطیل راه‌اندازی شد ✅شرکتهای دانش‌بنیان افزایش قابل توجّهی پیدا کرد ✅ارزش تولیدات این شرکتها هم بالا رفت ✅مسئله‌ی اشتغال یک تکانی خورد ✅یعنی بیکاری یک درصدی ــ ولو حالا درصد اندکی ــ کم شد ✅اشتغال یک مقداری افزایش پیدا کرد که این چیز است ✅نمایشگاهی که تولیدگران دولتی و غیردولتی تشکیل دادند و همچنین آن جلسه‌‌ای که در حسینیه، تولیدگران عمده‌ی کشور، آمدند آنجا و بعضی صحبت کردند، بود ✅قضاوت من در مورد تولیدِ تولیدگران در کشور است و انجام گرفته ✅بعضی از شاخصهای اقتصادی رشد داشت ✅در بیمه شاخص ما شاخص است ✅در سازندگی، در بخشهای آب، گاز، راه، محیط زیست، در این زمینه‌ها کارهای انجام گرفت ✅ان‌شاءالله در امسال، سال ۱۴۰۲ بایستی این فعالیتها ادامه پیدا کند تا منتهی بشود این فعالیتهای سازنده به رونق زندگی مردم و گشایش سفره‌ی مردم بخصوص طبقات ضعیف تلخیها عمدتاً تورّم بود، گرانی بود که حقیقتاً تلخ است... البته این نکته هم باید در نظر باشد: مشکلات اقتصادی، گرفتاریهای اقتصادی مخصوص ما نیست. امروز خیلی از کشورهای دنیا، شاید بشود گفت همه‌ی کشورهای دنیا یک گرفتاریهای اقتصادی ویژه‌ای دارند، حتی کشورهای ثروتمند، کشورهای دارای اقتصادهای قویّ و پیشرفته و واقعاً مشکلات و معضلات زیادی گریبانگیر آنهاست. بعضیهایش حتی از ما وضعشان از این جهت بسیار بدتر است. اقتصادهای قوی دچار  ورشکستگی بانکها میشوند که همین اواخر شما خبرش را شنیدید. البته بعضیها را خبرش را دادند،  بعضیها را هم ندادند که حالا خبرهایش پخش خواهد شد. و ورشکستگی بانکها هست،  بدهکاریهای فوق‌العاده‌ی تریلیونی وجود دارد در بعضی از کشورها که اینها خب گرفتاری است، در آنجاها هم هست، در اینجاها هم هست. آنها هم دارند تلاش میکنند برطرف کنند، ما هم باید تلاش کنیم، باید کار کنیم، مسئولین بایستی تلاش کنند.همه‌مان وظیفه داریم که ان‌شاءالله یک سال شیرینی برای مردم باشد. تلخیها کاسته بشود و شیرینیها افزوده بشود و موفقیتها را ان‌شاءالله اضافه کنیم.
‏برای عقدمون مراسمی نگرفتیم و یک ناهار ساده به فامیل نزدیک دادیم، جشن عروسی هم نگرفتیم و با پولش زندگی مونو شروع کردیم، خیلی جاها همسرم مراعات منو کرد و بعضی جاها من مراعات اونو، به خاطر یک سری تجملات لذت داشتن یک دوست واقعی رو از خودتون نگیرید. 》هدی《
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشکر رهبر انقلاب از همه کسانی که در مهار کرونا تلاش کردند رهبر انقلاب از همه کسانی که در آزمایشگاه ها در تشخیص ویروس کرونا و ساخت واکسن تا رساندن آن به دست مردم تا پرستاران و پزشکان تلاش و کمک کردند، تشکر نمودند
فروشگاه تهرانپارس که جشنواره فروش بر خلاف عفت عمومی جامعه برگزار کرده بودند و مجری در آن رقصید و خانم ها کشف حجاب نمودند دیروز عصر توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا پلمب گردید.
🚨پرواز جنگنده های ایران بر فراز خطوط مرزی شمال غربی/ الحاق ‎باكو به ایران غرامت هر اقدام خصمانه ای از جانب رژیم علی اف رضا عباسی فعال رسانه ای نوشت: 🔻‏از ساعاتی پیش پرواز های شناسایی نیروهای مسلح ایران بر فراز مرزهای شمال غربی کشور در حال انجام است. 🔻یگان های عملیات ویژه در حداکثر آمادگی در برابر اقدامات خصمانه دشمنان علیه منافع ملت ‎ایران هستند. 🔻الحاق ‎باكو به ایران غرامت هر اقدام خصمانه ای از جانب رژیم علی اف است.
حرم مطهر رضوی 🔹رهبرانقلاب:حرم رضوی برترین نقطه کشور عزیز ما است. ۱۴۰۲/۱/۱
حرم مطهر رضوی 🔹رهبرانقلاب:از همه کسانی که در مهار این بیماری عام (کرونا) تلاش کردند صمیمانه تشکر میکنم. ۱۴۰۲/۱/۱
حرم مطهر رضوی 🔹رهبرانقلاب:تلاش ماست که موجب میشود خداوند تفضلاتش را شامل حال ما کند. ۱۴۰۲/۱/۱
حرم مطهر رضوی 🔹رهبرانقلاب:منظور دشمن از دگرگونی، تغییر هویت جمهوری اسلامی است. ۱۴۰۲/۱/۱