eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفتیم چرا لیبرالها زانو میزنن جلو دیگر کشورها !!! نگو از کدخداشون یاد گرفتن این زبان بدن حقیر بودن رو...
دیگ شستن دم در دانشگاه، توهین به دانشگاه است! ‏دانشگاه چهار ماه قبل:
پیاز به منزله آهنربای قوی میکروبها و بیماریها عمل میکند در موقع بیماری برای ضدعفونی محیط و جمع کردن میکروب های آن مکان پیاز برش بزنید و در اتاق قرار دهید. هرگز پیازی که بریده شده و چندساعت در فضای باز قرار گرفته نخورید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر خزانه داری آمریکا می خواست پای معاون نخست وزیر چین رو هم ببوسه؛ متاسفانه قسمت نشد!😁
در حالیکه شیطان داره تموم زور خودشو می زنه،از راهپیمایی هم جنس بازا گرفته تا آموزش هم جنس بازی به کودکان تا انتخاب یه مرد تراجنسیتی بعنوان ملکه زیبایی هلند اما زنان اروپایی از اینکه بعنوان یک روسپی به آن ها نگاه شود خسته شده اند. پ ن : تمامی اعضای این خانواده آلمانی مسلمان شدند.
هر ساله تو کشور عزیزمون ایران شاهد حضور گردشگرای خارجی از همه نقاط دنیا هستیم که چیزی جز خاطره خوش از ایران براشون نمیمونه. اما خبر خوب اینکه تو خرداد ماهی که گذشت ۵۵۰ هزار گردشگر خارجی بیشتر نسبت به پارسال، از ایران دیدار کردن. رشد صنعت گردشگری یعنی اقتصاد پویاتر :)
🔴 عرض کنم خدمت اون براندازهایی که از مهمونی ده کیلومتری دارن میسوزن، 🔹 ‏یه هشتاد کیلومتری تو راهه... 😁😍
دوستان مداحی های زیبا و مورد علاقه ی خودتون ارسال بفرمایید به ترتیبِ ارسال در کانال قرار خواهدگرفت. https://eitaa.com/SiyasiFarhangi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 بشنوید از مهدیه الهی قمشه‌‌ای در ۲ دقیقه... بانوی پرافتخار ایرانی 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبری در دوره‌ی خاتمی بارها اشاره کردند که مرزِ اصلاح‌طلبی رو با آنچه که دشمن از اصلاحات معرفی می‌کند، مشخص کنید! نکردند! دشمن در غائله کوی دانشگاه، اوباش رو اصلاح‌طلب معرفی کرد! باز هم اعلام برائت نکردند! واکنش رهبری رو ببینیم: «پس معلوم شد اصلاح از نظر اونها یعنی چه!» در تمامِ… 🔗 سِیّد امیرحسین هاشمی
زن، زندگی، آزادی پول، اقامت، شیادی
باز رئیسی عازم سفر به یه کشور شد و باز عکس سردار دلهاست که قبل از رفتنش نظرها رو به خودش جلب کرده .
تقلب هزار داوطلب پزشکی و مهندسی کنکور پارسال محرز شده، ولی چون الان دانشجو هستن دیگه کاری باهاشون ندارن!! بله عزیزان! اون مسئولین دزد و بی‌سواد و انگلی که می‌بینید هم همشون از مریخ میان...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅مهدی خزعلی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مناظره با براندازان: ▪️پس از فجایع سال گذشته آشوب‌گران در کشور، مردم می‌گویند باید کفش آقای خامنه‌ای را بوسید.
🔻مشاور امنیت ملی کاخ سفید: 🔹 مذاکرات غیر مستقیمی با ایران درباره آزادی زندانیان آمریکایی داشتیم.
باید مقابل پررویی نجومی پتروشیمی ها ایستاد؛ اینکه بگویند یا گاز ارزان به ما بدهید و یا تصمیم گیری درباره نرخ تسعیر را برعهده خودمان بگذارید، یعنی حاتم بخشی از جیب مردم برای ذی نفعان گردن کلفت این حوزه که با اختلاف قیمت، پولهای کلانی به جیب میزنند که هیچ اثری در زندگی مردم ندارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️روایتی ناگفته از طراحی کودتای اصلاح طلبان به رهبری کروبی و موسوی خوئینی‌ها در دانشگاه امیرکبیر آبان ۷۶ 🔹️در دفتر هادی خانیکی چه گذشت؟
🔻«زاکانی» از شهرداری تهران نمی‌رود سخنگوی شهرداری تهران: 🔸آقای زاکانی به دولت نمی‌رود بلکه ۲ سال است که به دولت رفته! ‏شهردار تهران هم‌اکنون عضوی از کابینه و همراه رئیس‌جمهور است. 🔸خبری هم که منشاء شایعه رفتن دکتر زاکانی از شهرداری شده است، تصمیم خوب دولت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی پایتخت است که پس از بررسی‌ها از سوی دولت اعلام می‌شود.
4_5985541671532635295.mp3
2.77M
داره عوض میشه رو گنبد رنگ پرچمت... وا میشه میون اهل عالم سفره ی غمت ..... تا 💔 🕰به وقت مداحی کانال جمنا
این سم رو دیده بودید؟
آقای آذری جهرمی لطف کنید در مورد این موضوع توضیح بدین قضیه بعثه آیت‌الله سیستانی چیه و به شما و سفر حج شما چه ربطی داشته؟
♦️علی کریمی مثلا اومده به انقلابیا تیکه بندازه خودشون رو له کرده! 🔹️آره کپی های بی ارزش گل ب خودی زدی که علی آغا😁