eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسئولین حاضرن توی همچین خونه هایی زندگی کنن؟! ظاهرا اول باید تفکر مسئولین رو از لیبرالیسم دور کرد بعد نهضت ملی مسکن رو پیش برد.
2Ko06.mp3
789.2K
السلام ای سرزمین کربلا السلام ای منزل نور خدا ⏰به وقت مداحی کانال جمنا
🔸️وزارت دفاع روسیه: از فردا هر کشتی که عازم بندر اوکراین باشد را به عنوان حمل کننده تسلیحات برای این کشور تلقی می کنیم که عواقب خواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افتتاح بخشی از کریدور بین‌المللی شمال-جنوب در کهگیلویه‌و‌بویراحمد
🔴به این کمپین بپیوندید ؛ انتشار تصاویر پلیس جرم‌انگاری شود 🟢در بسیاری از کشورهای دنیا تصویربرداری از پلیس جرم است. با توجه به برخورد و رفتارهای ناشایستی که برخی افراد با تکیه بر تلفن‌ همراه با پلیس انجام می‌دهند، لازم است انتشار تصویر پلیس یا ارسال آن به شبکه‌های ضدایرانی جرم‌ یا تخلف تلقی شود. برای امضای این کمپین اینجا وارد شوید 🔽🔽 https://www.farsnews.ir/my/c/210194
❇️ روش ساده برای دور زدن و فرار از مالیات بر در آمد توسط میلیاردرها. ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ ♦️این روزها شاهد هستیم در طلافروشی ها و مطب پزشکان متخصص و فوق تخصص و... مردم را برای انجام کارشان، شماره کارت می دهند تا از طریق عابر بانک ها پول واریز کنند و با تحویل رسید، کارشان انجام شود. 🔺بله، صاحبان مشاغل میلیاردی، در روز روشن و در جلوی چشم مردم، اینگونه از دادن مالیات که از وظایف قانونی آنهاست و می تواند در توسعه، عمران و آبادانی کشور بسیار موثر باشد، امتناع می ورزند. 🔺ولی قشر کارمند با اندک حقوق و بدون چون و چرا از حقوق شان مالیات کسر می گردد. 🔺واقعا دولتمردان نمی دانند یا نمی خواهند بدانند و یا می دانند و اقدام جدی و عاجل نمی کنند؟ 👈 راه شناسایی این دور زنندگان قانون و فراریان مالیات بر درآمد، بسیار آسان است و آن اعزام بازرسان مخفی به محل کار آنهاست‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍عصبانیت شدید مداح معروف و ترک برنامه معلی مهدی رسولی: 🔹خدا نگذرد از آن انسان‌هایی که در همین مملکت بودند و سعی داشتند شمشیر آنهایی که در برابر ارعابی‌ها سینه سپر کرده بودند را کند کنند.
❇️ سفارت سوئد در بغداد به آتش کشیده شد. ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ گرچه آتش زدن سفارت خانه های کشورها، خلاف قواعد بین المللی است و نباید اتفاق بیفتد ولی با این اقدام عراقی ها، حساب دست کشورها میاد که آتش زدن کتاب مقدس عواقب زیادی به دنبال دارد.
🔻قطع دسترسی هزاران کاربر جهانی به واتس‌اپ 🔸به نظر می‌رسد واتس‌اپ که متعلق به شرکت متا پلتفرم است، با یکی از بدترین اختلالات اخیرش روبرو شده است. 🔸شب گذشته بیش از ۲۲ هزار نفر مشکل دسترسی به واتس‌اپ را داشته‌اند. 🔸شرکت متا هنوز در این باره اظهارنظر نکرده است.
🔻رئیس دستگاه قضا: کشف حجاب حتی اگر با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان هم نباشد خلاف قانون است 🔸ضروری است در مقابل کسانی که با ناهنجاری اجتماعی می‌خواهند امنیت روانی مردم را مخدوش کنند و آب به آسیاب دشمن بریزند، مطابق قانون، اقدامات مقتضی را انجام داد. 🔸امروز ممکن است برخی از این کشف حجاب‌ها با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان باشد؛ در اینجا باید وفق قانون، اقدامات لازم را ترتیب داد. 🔸همچنین باید توجه داشت که کشف حجاب حتی اگر با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان هم نباشد، عملی خلاف شرع و قانون است؛ که در این موارد هم قانون تکلیف را مشخص کرده است./فارس
4_6026357166653312075.mp3
17.32M
شب زیارتی امام حسین (ع)🏴 تشنه لب کربلا وای حسینم حسین... ⏰به وقت مداحی کانال جمنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 حامیان اغتشاشات که شعار آزادی ادیان و مذهب می دانند امروز در صف اول هتاکی و توهین به عزاداری امام حسین (ع) حضور دارند!
هدایت شده از شهیده نسرین افضل
به سید می‌گفتن: اینا ڪی هستند مياري هيئت؛ بهشون مسئوليت میدی؟! می‌گُفت: ڪسی ڪه تو راه نیست، اگه بیاد توی مجلس اهـل بیٺ و یه گوشه بشینـه و شما بهش بها ندی، میـره و دیگه هم برنمی‌گرده اما وقتی تحویلش بگیری، جذب همین راه میشه! یاحسین زیر علمت امن ترین جای جهان است 🌿شهید سیدمجتبـی‌ علمدار
🔸نخست وزیر عراق: در صورتیکه به بهانه آزادی‌های شخصی به یک عده افراد، مجوز هتک حرمت قرآن در کشور سوئد صادر شود بغداد روابط دیپلماتیک خود را با استکهلم قطع خواهد کرد.
🔴زمین در بحرانی‌ترین زمان به سر می‌برد! 🔹جیمز هنسن، دانشمند شناخته شده در علوم آب و هوای ناسا که در سال ۱۹۸۸ در کنگره ایالت متحده آمریکا، گرمایش جهانی را پیش‌بینی کرده بود، اکنون می‌گوید که جهان در حال نزدیک شدن به یک «مرز آب و هوایی جدید» است. 🔹در این وضعیت جدید پیش بینی شده، زمین به دمایی بالاتر از هر زمان در طول میلیون‌ها سال گذشته می‌رسد و رسیدن به چنین گرمای بی‌سابقه‌ای، اثراتی مانند طوفان‌هایی شدید، موج‌های گرما و خشکسالی را به همراه دارد. 🔹این دانشمند می‌گوید به‌نظر می‌رسد امسال گرم‌ترین سالی باشد که تا به حال در سطح جهان به ثبت رسیده است.
🔴شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: تظاهرات محکومیت اهانت به قرآن فردا بعداز نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛جنون عریان گرایی به علت وجود برخی تصاویر پیشاپیش عذرخواهی می کنم
Mohammad Hossein Haddadian - Haram Roghayeh (128).mp3
3.84M
تنها حرمی‌ که روضه خون نمیخواد حرم‌ رقیه است...🏴 ⏰به وقت مداحی کانال جمنا
🔴نامه امیرعبداللهیان به گوترش درباره اهانت به قرآن 🔹حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد نامه نوشت.
❇️ وزارت خارجه آمریکا: واشنگتن حمله به سفارت سوئد در بغداد را به شدت محکوم می کند. ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛:؛ ✍ ولی جای سوال است چرا آمریکا توهین به کتاب مقدس بیش از دومیلیارد مسلمان را در سوئد محکوم نکرد ؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍وقتی یک فرد سوئدی جلوی سفارت عراق در سوئد، به قرآن اهانت می‌کند.... و تعدادی از مسلمانان هم آنجا هستند..... آیا وظیفه مسلمان در مقابل اهانت به قرآن، فقط گفتن لااله الا لله است؟ آیا وظیفه دیگری بجز گفتن لااله الا الله ندارند؟ 🔸استحاله شدن، یعنی در مقابل اهانت به قرآن، فقط به گفتن لااله الا لله بسنده و از آن دفاع نکنی !.... 🔺و بعد هم سکوت 🔹اگر امروز در مقابل و سکوت کنیم،.... 🔹فردا در مقابل اهانت کنندگان به و پیامبر صلی لله علیه و آله و سلم هم سکوت خواهیم کرد!
سید حسن نصرالله: از همه خواهران و برادران می‌خواهم فردا در نماز ظهر و جمعه یک جمعه معمولی نباشند و مساجد و نمازخانه‌ها باید مملو از حمایت از قرآن و اجتماع جلوی مساجد شود