eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 در ساعات اخیر، طیف تندروی آمریکایی و در راس آن برخی نمایندگان جمهوری خواه به شدت در تلاش هستند تا بایدن را تحریک به یک درگیری گسترده در منطقه کنند. 🔺آنها در این زمان خاص می‌دانند که درگیری گسترده آمریکا در منطقه و علی‌الخصوص درگیری مستقیم با ایران، کمپین انتخاباتی نیمه جان بایدن را نابود خواهد کرد و البته یک کانال جدید تنفس مصنوعی برای رژیم صهیونیستی و در راس آن نتانیاهو ایجاد خواهد شد. ❗️باید دید آیا عقلانیتی در کاخ سفید وجود دارد که آن‌ها را وارد تله تنش رژیم و جمهوری‌خواهان نکند؟
🚨🚨 | پرواز گسترده پهپادهای امریکایی در منطقه مرزی عراق با سوریه خبر می‌دهند.
❇️ پرتاب موفق و همزمان سه ماهواره ایرانی با ماهواره‌بر سیمرغ/ «مهدا»، «کیهان ۲» و «هاتف ۱» به مدار تزریق شدند 👈 در آستانه دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای نخستین بار، سه ماهواره ایرانی همزمان به فضا پرتاب شد؛ پرتابی از پایگاه فضایی امام خمینی (ره) و با موشک ماهواره‌بر سیمرغ که ساخت وزارت دفاع کشورمان و از نوع دو مرحله‌ای و با سوخت مایع است. 🔺شلیک موفقیت آمیزی که با موفقیت به تزریق سه ماهواره مهدا، کیهان ۲ و هاتف ۱ به مدار بیضوی با ارتفاع کمینه ۴۵۰ کیلومتر و ارتفاع بیشینه ۱۱۰۰ کیلومتری زمین منجر شد تا اتفاقی تازه و جالب توجه برای کشورمان در عرصه فضایی رقم بخورد و برای نخستین بار سه ماهواره داخلی همزمان با ماهواره‌بر بومی در مدار قرار بگیرند.
پنتاگون: ما می‌دانیم امروز توسط پهپادی پیشرفته مورد حمله قرار گرفتیم زیرا بهترین سامانه های پدافندی ما قادر به شناسایی آن نشدند.
آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام نظامی آمریکا: پاسخ آمریکا قوی و سریع خواهد بود. ما منافع سپاه را مستقیم هدف قرار خواهیم داد.
🚨 منابع عربی: 🚫آمریکا اهدافی در عراق و سوریه را برای حمله تلافی جویانه انتخاب کرده است
🚨🚨در زمانی که رسانه ها در حال پوشش اخبار پیرامون هلاکت تروریست های امریکایی در اردن بودند؛ مجدداً پایگاه عین الاسد در عراق و کورنیکو در سوریه، هدف حملات پهپادهای مقاومت عراق قرار گرفتند 🚨 عراقی ها در زدن امریکایی ها با یمنی ها رقابت می کنند شيعيان امیرالمومنین برای حمایت از کودکان غزه هم‌پیمان شده اند
🔷 تعداد کاربران ایتا از روبیکا پیشی گرفت 📊نمودار بالا روند میزان استفاده مردم ایران از رسانه‌های اجتماعی (تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، روبیکا، ایتا و بله) را نشان می‌دهد.
مجلس کاهش ساعت‌کاری کارمندان از ۴۴ به ۴۰ ساعت و افزایش تعطیلات به ۲ روز در هفته را تصویب کرد
🔷این نجاستی که اینجوری با افتخار از کومله بودنش نوشته؛ جوانا طیمسی زن «محسن مظلوم»ـه؛ یکی از ۴حرومی کومله که پارسال قصد بمب‌گذاری عظیم تو اصفهان رو داشتن! به گفته خودشون موساد ماکت کارخونه صنعتی اصفهان رو با جزییات دقیق و کامل تو کشور آفریقایی رواندا شبیه‌سازی کرده بودن و بیش از ۷۰ بار عملیات رو پله به پله تمرین کرده بودن! حالا دارن از این کومله‌های کثیف بعنوان زندانی سیاسی کُرد اسم می‌برن! از همین کومله‌هایی که کمترین جنایتشون: قتل‌عام بیمارستان پاوه قتل‌عام تو مریوان قتل‌عام قارنا کشتار عشیره منگور زنده‌به‌گور کردن دخترای بیگناه ایران و سر بریدن با موزاییک بوده...
📌رویترز با اشاره به اینکه آمریکا احتمالا در واکنش به کشته‌شدن سربازانش یک فرمانده سرشناس یا موضع مهم گروه‌های مسلح وابسته به ایران را هدف قرار دهد، نوشت اگر تهران ضربه محکمی دریافت کند ممکن است مانند دفعات قبل نیز از تشدید تنش خودداری کند. پ ن: این یعنی نابودی تمام امکانات شما در منطقه😜 اگه همچین غلط اضافی بکنید، تمام پایگاه های شما در منطقه به هفت روش سامورایی توسط موشکای بیقرار و پهپادهای چشم به راه ایرانی شخم زده میشن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف عبدالله مهتدی دبیرکل حزب کومله کردستان: تروریست‌های اصفهان از اعضای خوب ما بودند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️/ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حومه زینبیه دمشق را هدف قرار دادند
المیادین تایید کرد 🔴المیادین :رژیم صهیونیستی با 3 موشک ساختمانی را در حومه زینبیه هدف قرار داده است
منابع محلی از شهادت دو تن در این حمله تروریستی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
🚨 سرازیر شدن هواپیماهای نظامی آمریکا به غرب آسیا!
🔴 ساختمان هدف قرار گرفته مربوط به سپاه پاسداران بوده است
🔴 آمار شهدا تا این لحظه 4 نفر
🔴 2 تن از شهدا غیرنظامی بوده‌اند
🔻بازی ایران و سوریه را سینما تماشا کنید 🔸همزمان با بازی فوتبال ایران و سوریه در جام ۲۰۲۳ ملت‌های آسیا، با دستور وزیر فرهنگ تمامی سینماهای کشور مجاز به فروش بلیت تماشای این بازی در سالن‌های سینمایی خود شدند. 🔸دیدار دو تیم ایران و سوریه ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه (یازدهم بهمن ) برگزار می‌شود.
سفیر ایران در سوریه حمله به پایگاه مستشاری ایران در سوریه را تکذیب کرد
🔴سیم‌کارت خود را به اقوام و دوستان ندهید! 🔹️مرکز ملی فضای مجازی: واگذاری شماره‌های همراه و یا شناسه‌های ارتباطی باید طی مراحل قانونی صورت گیرد و در صورتی که افراد بدون گذراندن این مراحل شماره‌ای را به دوستان، اقوام و یا آشنایان خود واگذار کنند و از طریق آن شماره کلاهبرداری اتفاق بیفتد، فرد دارنده شماره باید پاسخگو باشد.
هر سال ۱۰ هزار ثبت «اختراع» درخواست می‌شود سرپرست مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: 🔺به طور متوسط هر ۵۰ دقیقه یک درخواست ثبت اختراع به مرکز مالکیت معنوی ارسال می ­شود. 🔺از میان مخترعان کشور، ۷۵ درصد مرد و ۲۵ درصد زن هستند و هر سال حدود ۱۰ هزار درخواست ثبت اختراع به مرکز مالکیت معنوی ارسال می‌­شود.