eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴۲۶.۵ تن شمش طلا وارد کشور شد 🔹گمرک ایران: در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۶ تن و ۵۳۸ کیلوگرم شمش طلا به ارزش یک میلیارد و ۷۰۷ میلیون دلار از گمرکات کشور ترخیص شده است. 🔹شمش طلا رتبه چهارم اقلام عمده وارداتی را به خود اختصاص داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردم ایران «السّابقون» هستند ✅ مردم ایران آن «سابقون»ی هستند که خدای متعال آنها را برای سبقت‌جُستن امتحان کرده است که بروند و راه‌های نرفته را باز کنند.
آغوش پدر امن‌ترین جای جهان است 😍😍
دو تن از رزمندگان حزب‌الله لبنان در نبرد راه قدس به شهادت🌹 رسیدند
🔴 ایالات متحده: در مذاکرات میان میانجیگران مصر و قطر و حماس پیشرفت هایی حاصل شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دختر سید حسن نصرالله: ما یاری خداوند را در مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی در محور مقاومت می‌بینیم
ایران ۵ بمب اتمی دارد ؟ 🔸️واشنگتن تایمز ادعا ‌کرد : ایران ۵ بمب اتمی ساخته است اما آن را اعلام نمی کند تا در ماه می بتواند تعداد آنها را ۱۲ بمب برساند.
یکی از وعده‌های انتخاباتی نمایندگان مجلس یازدهم شفافیت بود، پس چرا قانون شفافیت به تصویب نرسید؟ تصویب نشدن «شفافیت» در مجلس یازدهم دروغ بزرگی است که مخالفان مجلس آن را تولید کرده و تکرار می‌کنند. برخلاف این دروغ بزرگ، مجلس طرح شفافیت را در خرداد 1401 تصویب کرد و برای بررسی به شورای نگهبان فرستاد. شورای نگهبان نیز در 26 آذر 1401 رسماً اعلام کرد، اشکالات شورای نگهبان بر این طرح رفع و تنها دو اشکال مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی ‌مانده است که باید از سوی مجمع تعیین تکلیف شود. اما مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مدت هشت ماه اعلام نظر در این خصوص را به تأخیر انداخت و در حالی‌ که در این مدت به‌جز دو مورد هیچ اشکال دیگری به طرح وارد نکرده بود، ناگهان در شهریور 1402، مجمع با نقض نظر قبلی خود، ایرادات جدیدی بر طرح وارد کرد. البته ، مجلس که شفاف‌ترین قوۀ کشور محسوب می‌شود، برای شفافیت بیشتر و عمل به وعدۀ خود در شفافیت آرا، به‌صورت داوطلبانه این طرح را اجرا کرده و اکنون 220 نفر از نمایندگان به‌صورت داوطلبانه در حال اجرای قانون هستند و آرای آنها به‌صورت روزانه در سایت رسمی مجلس به آدرس parliran.ir منتشر می‌شود. پس تا تصویب نهایی، غالب مجلسی‌ها در حال اجرای طرح شفافیت مطابق وعده خود هستند و ان‌شاءالله به زودی به قانون تبدیل خواهد ‌شد. گزیده برخی مصوبات مهم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در خصوص شفافیت عبارتند از: 1) الزام انتشار ماهانه حقوق نمایندگان و مدیران مجلس برای نظارت عمومی در پاکنا (جزء ۱ بند الف تبصره ۲۰). 2) ممنوعیت افزایش ارقام بودجه شرکت‌های دولتی از سوی سازمان برنامه ‌و بودجه. 3) مشمولیت مالیاتی خودروهای لوکس بالای سه میلیارد تومان. 4) مشمولیت مالیاتی خانه‌های لوکس و باغ ویلاهای با ارزش ۲۰ میلیارد تومان. 5) حذف معافیت مالیاتی برخی اشخاص حقیقی یا حقوقی پردرآمد مانند مؤسسات کنکور.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاخام صهیونیست درباره نبرد در غزه : "ما شکست خوردیم.. در همه کمین ها افتادیم.. ارتش اعضای خود را می کشد.. متاسفم که به شما می گویم ما هرگز در آن جنگ پیروز نخواهیم شد."
✍زحمت انتخاب خوب، مساوی با رضایت است 🔺کسی که انتخابش را به دیگران حواله کند، مجبور به پذیرش انتخاب آنان است 🇮🇷 ولذا رمز رضایت ما‌، در درست و بموقع انتخاب کردن است. 🇮🇷حضور حداکثری‌مان در انتخابات ۱۱ اسفندماه، با انتخاب کاندیدای اصلح حاصل می‌شود. شایان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا با حضور خاندان اشرافی و فتنه‌گر مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی در برنامه‌های زنده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حضور حداکثری محقق می‌شود؟! دعوت از این جماعت برای تبلیغ حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، مثل سپردن تریبون نظام اسلامی به مطهری و پزشکیان قبل از اغتشاشات سال ۱۴۰۱ است. چرا صدا و سیما اینقدر اصرار به دیده شدن فرزندان هاشمی رفسنجانی دارد؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️استاد حسن عباسی خطاب به اصطلاح طلبان : شما که ( به اعتراف خودتان ) برای مدیریت کشور برنامه‌ای ندارید غلط می‌کنید در انتخابات کاندید می شوید ...
🔴هشدار بارش برف و باران/ هوا سرد می‌شود 🔹️سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ و کولاک برف از شنبه تا دوشنبه (۵ تا ۷ اسفند) خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چهارشنبه‌سوری نیامده قربانی گرفت! 🔹مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی: انفجار موادمحترقه در یک خانه در ارومیه باعث ریزش یک خانه شده است. 🔹اين حادثه تاكنون ۳ فوتی و یک مصدوم و یک مفقودی در زیرآوار دارد.
🔴 گزارش اولیه: حزب الله در حال انتقال تجهیزات سنگین در جنوب لبنان در نزدیکی مرز به روشی غیرعادی است.
📊 سامانه شفافیت آراء مجلس شورای اسلامی ▫️کافیست اسم نماینده شهرستان را وارد کنید و عملکرد ایشان در مجلس را ببینید 🔗 https://shafanama.ir/
پ.ن: کار دشمن سوز که میگن اینه 😁
واشنگتن: تهران اگر به ارسال موشک به روسیه ادامه بدهد با پاسخ شدید و سخت ما مواجه خواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واسه این عشق میشه جنگید! ⭕️ اجرای زیبای غلامرضا صنعتگر درباره رهبر انقلاب
هدایت شده از پایگاه خبری صامدون
🚨 در یک اقدام قابل تحسین حاج مهدی رسولی این روزها به میان مردم رفته و به صورت میدانی برای افزایش مشارکت در انتخابات مشغول تلاش و فعالیت هست. ⭕️ شنیدن مشکلات مردم و پاسخ به شبهاتشون خصوصا توسط خواص جامعه یکی از بهترین راهکارهای کمک به پرشور تر شدن حضور مردم در انتخابات هست.
نمایندگی ایران در سازمان ملل گزارشی مبنی بر اینکه تهران به روسیه موشک می‌دهد را تکذیب کرد.
🔴 | سنتکام آمریکا: انصارلله به یک نفتکش حمله کرد و به آن خسارت زیادی وارد کرد که منجر به نشت نفت شده است