eitaa logo
نیمرو🍳
673 دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
3.8هزار ویدیو
22 فایل
آدرس کانال تلگرام ===»»». @nimrootel آدرس کانال ایتا ===»»». @nimroo_eita حدودا هر سه ساعت 10 تا 15پست قرار داده میشود ارسال سوژه و تبادل ===»»». @nimroo_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️احتمال وجود ۳۶ تمدن هوشمند در همسایگی کره زمین 🔸دانشمندان دانشگاه ناتینگهام انگلیس در تازه‌ترین یافته‌های خود، تخمین می‌زنند احتمالا ۳۶ تمدن هوشمند در سیارات دیگری غیر از زمین وجود دارد.
کوپا ایتالیا|یوونتوس در ضربات پنالتی کم آورد؛ ناپولی قهرمان شد 🔹شاگردان گتوزو در فینال کوپا ایتالیا یوونتوس را در ضربات پنالتی شکست دادند و عنوان قهرمانی را بدست آوردند. ⚽️این دیدار در وقت های معمول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات ناپلی ها عملکرد درخشانی داشتند و موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 همسویی «رضاپهلوی» و خوانندگان لس‌آنجلسی با مقامات آمریکایی و سعودی در خیانت به خلیج فارس صدای سلطنت‌طلبان را هم در‌آورد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خلق آثار هنری در ایروان با الهام از هنر و تمدن ایرانی
⚽️لیونل مسی با گلزنی برابر لگانس به رکورد 699 گل زده در دوران حرفه‌ای خود رسید.
بازگشت پرقدرت بارسلونا و رئال مادرید به لالیگا
قرص ماشین ظرفشویی ۷۰۰ هزار تومن؟؟😐 یعنی خود ماشین چنده؟ مگه من خودم چندم اصلا؟؟😂
ضریب هوشی ایرانی‌ها ۶۸ نشده است! 🔹فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس که اخیرا گفتگویش با تسنیم حاشیه ساز شده بود، اعلام کرد که هیچگاه نگفته ضریب هوشی ایرانیان ۶۸ است و اشتباه خبرنگار این خبرگزاری در نوشتن موجب انعکاس این مطلب شده
🗓 قال رسول الله صلى الله عليه و آله مَنْ سَرَّهُ أَنْ يُنْسَأَ لَهُ فِي عُمُرِهِ وَ يُوَسَّعَ لَهُ فِي رِزْقِهِ فَلْيَتَّقِ اللَّهَ وَ لْيَصِلْ رَحِمَه‏   هر كس دوست دارد كه عمرش طولانى و روزى اش زياد شود، تقواى الهى پيشه كند و صله رحم نمايد. الزهد ص 39 ، ح 104 - بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 71 ، ص 102، ح 56
⚽️ بازگشت عادل فردوسی پور به اجرا 🔺پس از گذشت دو سال از تعطیلی برنامه «نود» فردوسی پور با یک برنامه اینترنتی به عرصه اجرا بر می‌گردد. 🔺تهیه کنندگی این برنامه بر عهده شخص فردوسی پور خواهد بود و به صورت هفتگی پخش می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺بعد از 24 سال سرنوشت رامینِ «در پناه تو» فاش شد؛ انتشار سکانس سانسور شده برای اولین‌بار 🔹حمید لبخنده، کارگردان سریال «در پناه تو» برای اولین‌بار سکانس مهمی از این مجموعه تلویزیونی که مربوط به سرنوشت رامین در آسایشگاه روانی می‌شود را منتشر کرد
📸 کاریکاتور القدس العربی درباره مذمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی 🔸یک زن فلسطینی در کنار اسبش که با تیر ”عادی سازی“ زخمی شده و بر روی زمین افتاده است‏، نشسته و به او می گوید‏ ”بلند شو راه ما تا قدس طولانی نیست“.
🔺شلیک موفق نسل جدید موشک‌های کروز دریایی ارتش
گام‌های پرشتاب اروپا در مسیر «مرگ ابدی برجام» 🔻چندی قبل و بدنبال انتشار غیر رسمی پیش نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا در مورد تداوم تحریم تسلیحاتی ایران پس از پایان مهلت قانونی تعیین شده در قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل متحد، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، هشدار داد در صورتی که تحریم‌های تسلیحاتی جمهوری اسلامی از شورای امنیت سازمان ملل تمدید شود، برجام به «مرگ ابدی خواهد رفت». 🔹اقدامات اخیر تروییکای اروپایی در خصوص ارائه قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و قطعنامه حمایت از تداوم محدود و زمان بندی شده تحریم تسلیحاتی ایران،عملا گام جدیدی در افزایش فشار به جمهوری اسلامی تلقی شده و به طور قطع با واکنش ایران همراه خواهد بود. 🔺سابقه نحوه مواجهه ایران با قطعنامه‌های تکلیفی که با هدف وارد کردن فشار و محدود‌سازی حقوق قانونی جمهوری اسلامی صادر شده نشان می‌دهد که اینگونه اقدامات نه تنها موجب همراه شدن ایران با درخواستهای غیر قانونی نشده بلکه واکنش متقابل و تند را از سوی جمهوری اسلامی بدنبال داشته است.
کمپین استفاده از ماسک
یکم الی هفتم تیر ماه :هفته صرفه جویی در مصرف آب با تشکر از روابط عمومی سازمان آب و فاضلاب منطقه ۳ اصفهان
‏معمار واقعی اینه که با دوتا کانکس چنین چیزی میسازه! 👌
🔺دوبلور آلن دلون مهمان «دورهمی» می‌شود 🔹برنامه امشب «دورهمی» با حضور خسرو خسروشاهی دوبلور سرشناس کشورمان، ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.