eitaa logo
نیمرو🍳
676 دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
3.8هزار ویدیو
22 فایل
آدرس کانال تلگرام ===»»». @nimrootel آدرس کانال ایتا ===»»». @nimroo_eita حدودا هر سه ساعت 10 تا 15پست قرار داده میشود ارسال سوژه و تبادل ===»»». @nimroo_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️چرا هواپیمای ماهان کاهش ارتفاع ناگهانی داد؟ 🔹بر اساس آموزش‌هایی که به خلبانان هواپیماهای سیویل (غیر نظامی) داده می‌شود، هر هواپیمایی که در معرض خطر تصادف با هواپیمای دیگر یا هشدار از سوی هواپیماهای غیر تجاری قرار می‌گیرد، بلافاصله به سمت پایین و با سرعت بالا شیرجه می‌زند. 🔹کارشناسان هوانوردی: با توجه به اینکه شتاب موتور جت مسافری ضعیف است، امکان فرار به جلو ندارد؛ اما از آنجایی که شتاب جاذبه زمین در حد ۱ G است، به منظور افزایش سرعت، تغییر ارتفاع قوی‌ترین راه برای فاصله گرفتن از خطر است. 🔹این مانور روشی برای فرار از خطر است و خلبانان در دوره آموزشی آن را فرا می‌گیرند.
حماقت مدرن تتوی سقف دهان!
پزشک مشهدی: یک ساعت پیش کودک ۸ ساله مبتلا به کرونا رو بستری کردم، بخاطر اینکه بوسش کرده بودن مبتلا شده بود
اين زوج تايواني جذاب ٨٣ و ٨٤ ساله لباس هاي رها شده رندوم تو خشك شوييشون رو كه كسي نيومده ببره و بعضياشون ده ها سال ازشون گذشته رو ميپوشن و پشت فروشگاهشون پز ميگيرن و معتقدن نه خودشون پيرن و نه لباسهاي كهنه و قديمي اي كه ميپوشن و همه با هر توان خريدي ميتونن خوش لباس باشن ♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۱۰۰۰ سقط جنین در هر روز؛ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصویری از اصابت صاعقه به مجسمه آزادی در نیویورک
تنشون میخاره گویا
عرضه واکسن ایرانی آنفولانزا تا پاییز معاون کل وزارت بهداشت: 🔹امیدواریم واکسن آنفولانزای تولید داخل تا پاییز به‌صورت نهایی آماده و عرضه شود. 🔹زنان باردار تحت پوشش مراکز درمانی وزارت بهداشت، گروه‌های آسیب‌پذیر و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای از این واکسن برخوردار می‌شوند.
«صفر بیست و یک» در راه پخش 🔹 سریال تلویزیونی «آخر خط» بعد از ۲۶ قسمت به پایان راه رسید و آنتن را از شنبه چهارم مردادماه به مینی سریال ۷ قسمتی «دختر گمشده» واگذار می‌کند. 🔹بعد از این مینی سریال تلویزیونی، گروه سیدجواد رضویان و سیامک انصاری دو کارگردان مجموعه ۹۰ قسمتی شبکه سه، «صفر بیست و یک» را به آنتن می‌رسانند تا در ایام قربان تا غدیرخم آنتن سیما یک بار دیگر شاهدِ طنازی‌ این هنرمندان باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ترامپ: شمار زیادی در تظاهرات کشته شدند 🔹رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید و در جمع خبرنگاران: در شهرهای شیکاگو، نیویورک و دیترویت شاهد خشونت های بی حد و حصری هستیم. 🔹خشونت هایی که طی آنها افراد بسیار زیادی مصدوم شدند و شمار زیادی هم کشته شدند.  سلبریتی های هشتک زن کجان؟؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ساخت نیروگاه خورشیدی به بزرگی شهر پاریس در مراکش
🔵رفتن آسان ، برگشت سخت❗️ اِتَّقِ اَلْمُرْتَقَى اَلسَّهْلَ إِذَا كَانَ مُنْحَدَرُهُ وَعْراً. وَ كَانَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ( عليه السَّلام ) يَقُولُ: "لَا تَدَعِ النَّفْسَ وَ هَوَاهَا، فَإِنَّ هَوَاهَا فِي رَدَاهَا، وَ تَرْكُ النَّفْسِ وَ مَا تَهْوَى أَذَاهَا، وَ كَفُّ النَّفْسِ عَمَّا تَهْوَى دَوَاهَا" ( الشافی صفحه 598) ... می فرماید: بر حذر باش! پرهیز کن! از حرکت در یک سر بالایی آسان، در صورتی که ( پایان آن) سر پایینی آن سخت است. ... گاهی انسان یک راه هایی را در کوهستان می رود، چه پیاده، چه با وسیله، وقتی می رود، راه آسان و خیلی خوبی است. بعد که می رسد به نقطه ای که حالا باید سر پایینی بیاید، می بیند یک پرتگاه مهیب و سختی است، نمی شود پایین آمد، راه صعب العبوری است. ↩️منظورشان این هواهای نفسانی است. البته مرحوم فیض (رضوان الله علیه) در اینجا می فرمایند: ... یکی از مصادیقش همین طلب ریاست است. راه هایی که رفتنش به نظر انسان آسان است، لکن پایین آمدن از آن راه آسان نیست. وقتی انسـان آنجا رفـت، گیر خواهـد کرد. به نـقطه ای خواهد رسـید که اگر بـخواهد تنزل بکند، سـقوط است. می گویند از این گونه راه ها پرهیز کن. ↩️ این شهوات دنیاست. که یکی از آنها هم ، همین رفتن طرف ریاست است. جاه و مقام دنیوی و دنبال پست های گوناگون رفتن، که انسان وقتی از نبردبان شهوت بالا رفت و هوا و هوس نفسانی را اشباع و اغناء کرد، آن طرف قضیه، سقوط است. ... بعد حضرت از پدر بزرگوارشان نقل می فرمایند که آن بزرگوار فرمود: نفس و هوس های نفسانی را رها نکن، مثل یک حیوان که افسارش را بردارند و او را رها کنند، این طوری نباشد؛ رَدا به معنی سقوط است. هوای نفس انسان در آن چیزهایی است که مایه سقوط اوست. ↩️ هوس های نفسانی انسان را ساقط می کند، تنزل می دهد. رها کردن نفس با هوس هایش، که همین طور هر کار می خواهد انجام بدهد، داء و مرض نفس است. اگر چه سخت می آید، آسان نیست، اما با این كَفُّ النَّفْسِ ، انسان اعتلا پیدا می کند، نورانیت پیدا می کند. ( شرح حدیث از حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی ) ، مورّخ 15/10/ 88) ❤️ ❤️ 🔍 🔍 🔍 🔍 👌😍👌
🔺خباثت آمریکایی با مهارت خلبان ایرانی خنثی شد/ شبهات پیرامون اقدام تروریستی سنتکام 🔹 اواخر شب گذشته رهگیری هواپیمای خطوط هوایی ماهان از سوی دو جنگنده موجب زخمی شدن تعدادی از مسافرین به دلیل تغییر وضعیت سریع هواپیما شد. ارتش آمریکا گرچه ابتدا از اظهارنظر در این باره خودداری کرد، اما سپس مسئولیت آن را به عهده گرفت! 🔹یکی از فرضیات قابل اتکاء در این خصوص قصد آنها برای اجرای «عملیات سوتر» است و به نظر می‌رسد که جنگنده‌های آمریکایی با خباثت تمام عمدا چنین اقدامی کرده‌اند تا پدافند هوایی سوریه به اشتباه آن را ساقط کند. این نمونه همان عملیاتی است که جنگنده‌های اسرائیلی در مورد هواپیمای ایلیوشین ۲۰ روسی انجام دادند. 🔹البته در مورد اتفاق شب گذشته، خلبان ایرانی ایرباس ماهان با مهارت، ذکاوت و تصمیم درست در کاهش سریع ارتفاع موجب شد تا هواپیمای ایرانی هدف پدافند سوریه قرار نگیرد. رفتار هواپیماهای جنگنده در قبال پرواز ۱۱۵۲ ماهان در آسمان کشور ثالث، نقض آشکار امنیت هوانوردی و تخلف از اصل آزادی پرواز هواپیماهای غیرنظامی مطابق کنوانسیون ۱۹۴۴ شیکاگو است. 🔹اظهارات و اقدامات این روزهای ترامپ، پمپئو و مشاوران کاخ سفید می‌تواند موقعیت متزلزل ترامپ در داخل آمریکا و عرصه بین‌الملل را بیش از پیش با چالش‌های شکننده روبرو کند /نور نیوز
اگه یه روز خواستید حقایقی رو درباره زندگیتون بدونید کافیست یک بار با دوستان آشنایان یا خانواده ارجمندتان دعوا کنید تا دانستنیهای زندگیتان کاملا وبدون کم وکاستی برملا شود . . . این روش 100% تست شده است وقابل اعتماد است😂 .
💢تو انگلیس پشت پرده‌ها یخچاله! ♦️این کشف بزرگ بی‌بی‌سی رو به جامعه‌ی برانداز تبریک عرض می‌کنیم!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون ماسک وارد شوید؟😐 در حالی که رهبری و علما ماسک میزنن و توصیه به زدن ماسک میکنن، یه عده راه دیگری در پیش گرفتن! کاش ارگان های مسئول با اینچنین بی تدبیری ها و حماقتها برخورد کنن و اجازه برگزاری ندن!
آیا می توانید چهره یک زن را پیدا کنید؟🤔
⭕دست رد عموپورنگ به سینه حامیان مهناز افشار و سلبریتی‌های دو تابعیتی! 🔺عموپورنگ (داریوش فرضیایی) تهیه‌کننده برنامه های کودک گفته است که برخی از افراد و گروه‌ها به طور مداوم با من تماس می گیرند و اصرار می کنند که من از کشور خارج شده و در شبکه های تلویزیونی خارج کشور به اجرای برنامه برای کودکان بپردازم. 🔺اما من به این افراد و گروه ها گفته‌ام که نمی‌خواهم ۲۰ میلیون کودک ایرانی را ناامید کنم و از ایران خارج شوم. 🔹فرضیایی قبلا هم درباره پیشنهادات شبکه‌های ماهواره‌ای گفته بود: 🔺من کشورم را دوست دارم. کودک ایرانی را دوست دارم. اصلاً سرمایه من همین بچه‌های این مملکت هستند. از توانم هرچه دارم می‌گذارم، چون کار کودک را دوست دارم. کار کودک باید در کشورمان جدی گرفته شود. امثال ما باید با انگیزه بیشتری کار کنند. من کجا می‌خواهم بروم و این جا دارم زندگی می‌کنم. بهترین زندگی کنار مادرم است، همه زندگی من مادرم هست و همه بچه‌های این وطن آنقدر برای من عزیزند که سعی می‌کنم این بچه‌ها را از دست ندهم. این بچه‌ها را دوست دارم و برای این بچه‌ها وقت می‌گذارم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مشهور شو و به چشم بیا به هر قیمتی ، مهم نیست دلیل آن چیست. 🔹بسیاری از رکوردهای کتاب گینس جهل و نادانی محض است.
⚽️ پرویز مظلومی سرمربی تیم جوانان ایران شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نتيجه چند ساعت تفريح كنار رودخانه‌ها، چند تن زباله پشت سدهاست 🔹 می‌شود با جمع كردن زباله‌ها در كيسه‌ها شاهد اين صحنه‌ها نبود‌.