eitaa logo
نیمرو🍳
692 دنبال‌کننده
9.4هزار عکس
3.8هزار ویدیو
22 فایل
آدرس کانال تلگرام ===»»». @nimrootel آدرس کانال ایتا ===»»». @nimroo_eita حدودا هر سه ساعت 10 تا 15پست قرار داده میشود ارسال سوژه و تبادل ===»»». @nimroo_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایران با هدف قراردادن پایگاه عین الاسد فقط انتقام خودروی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرفت 🔸امیر عبداللهیان، دستیار بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی: 🔹آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی دو خطا کردند، یکی هدف قرار دادن خودروی سردار و خطای دیگر هدف قرار دادن سردار سلیمانی و همراهانشان. 🔹انتقام خودرو با شلیک ۱۳ موشک گرفته شد اما انتقام خون سردار سلیمانی بزرگتر از آن است، خود آمریکایی‌ها می‌دانند و می‌ترسند.
▪️سالروز شهادت حضرت امام رضا ثامن الائمه (ع) را تسلیت می گوییم
از سرگیری اعدام زنان در آمریکا 🔹دادگستری آمریکا اعلام کرد قصد دارد «لیزا مونتگومری» را به دلیل قتل یک زن باردار در ۱۸ آذر اعدام کند. این اولین اعدام یک زن بعد از ۷۰ سال محسوب می‌شود. 🔸گفتنی است ترامپ در ماه‎های گذشته خواستار عدم قصاص قاتلان در ایران شده بود. سلبریتی ها کجای مجلس نشستن ؟!!!!!
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺ماه حیات و زندگی... 🔰حضرت آیت الله خامنه ای: بعضی از اهل معرفت و اهل سلوک معنوی معتقدند که ماه ربیع‌الاول، به معنای حقیقی کلمه، ربیع حیات است، ربیع زندگی است؛ زیرا در این ماه، وجود مقدس پیامبر گرامی و همچنین فرزند بزرگوارش حضرت ابی‌عبداللّه جعفربن‌محمدالصّادق ولادت یافته‌اند و ولادت پیغمبر سرآغاز همه‌ی برکاتی است که خدای متعال برای بشریت مقدر فرموده است. ما که اسلام را وسیله‌ی سعادت بشر و راه نجات انسان میدانیم، این موهبت الهی مترتب بر وجود مبارک پیغمبر است که در این ماه اتفاق افتاد. حقیقتاً باید این میلاد عظیم را مبدأ همه‌ی برکاتی دانست که خدای متعال جامعه‌ی بشری را، امت اسلامی را، پیروان حقیقت را به آن سرافراز کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ قسمت 15 ادامه دارد.. 💠باچنددقیقه وقت برای دیدن این کلیپ‌ اعتقادات خویش رامستحکم کنید و آن را برای دوستان خویش ارسال نمایید. 👈این قسمت: اگر میل به خدا فطری است چرا برخی از آدم‌ها میل به عبادت خداوند ندارند⁦⁉️
یا امام رضا کره زمین را به ما بده! ✍ نقل خاطره ای از استاد قرائتی یک بار رفتم حرم امام رضا (ع) دیدم حرم خیلی خلوت است گفتم یا امام رضا (ع)! ما چند سال پیش از شما یکی جلسه برای بچه‌ها خواستیم، شبش جلسه جوان‌ها را دادی، بعد هم همه ایران را خواستیم، به ما دادی. حالا یک کار دیگه کن. کره زمین را به ما بده! تمام دنیا را در اختیار ما بگذار. بعد به خودم گفتم خب! حالا تو که داری این حرف‌ها را می‌زنی، خودت چه عرضه‌ای داری؟ شکنجه شدی؟ برای اسلام خون دادی؟ سیلی خوردی؟ حلم داری؟ خلق داری؟ تقوا داری؟ نماز شب خوان هستی؟ 🔵👈 دیدم نه، هیچ کدام از این‌ها را ندارمو یک آدم معمولی هستم، ولیتا دلتان بخواهد ضعف دارم، ترس دارم، بخل دارم. گفتم یا امام رضا (ع) یک چیزی می‌گویم خواستی بدهی، نخواستی ندهی، چون دعا خیلی بزرگ است. 🔵👈 اگر دادی خیلی رئوفی و اگر هم ندادی خیلی حکیمی. بعد یک مثل برای امام رضا (ع) زدم که آدم حکیم، زعفران را توی سطل زباله نمی‌ریزد. 🔵👈من با این صفات بدی که دارم، پر از آشغالم و می‌گویم کره زمین را در اختیار من بگذار درست مثل این است که بگویم زعفران را توی سطل زباله بریز، پس اگر ندادی حکیمی و اگر دادی رئوفی. قصه گذشت دیدم تفسیر ما به 22 زبان ترجمه شد و حرف‌هایمان از رادیوهای برون مرزی پخش شد. [ سایت مشرق 25 تیر 1390 / کد خبر: ۵۷۰۱۵]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تنبیه کافه‌دار به سبک بوکسرهای معروف مسلمان! 🔺صاحب نژاد پرست این کافه روی درب نوشته است: ورود سگ، مسلمان و سیاه پوستان ممنوع! 🔺بوکسرهای معروف ، مایک ‌تایسون آمریکایی، گباد و‌جاک و آخری اهل سوئد و عامر عبدالله اردنی در این می روند و‌ نماز می خوانند، صاحب کافه هم جرات نمی‌کند اعتراض کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ قسمت 16 ادامه دارد.. 💠باچنددقیقه وقت برای دیدن این کلیپ‌ اعتقادات خویش رامستحکم کنید و آن را برای دوستان خویش ارسال نمایید. 🔴👈این قسمت: اثبات موجود کامل، به وسیله میل به کمال در وجود انسان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️شاید باورتون نشه، ولی روحانی از این کارا کرده با کشورمون
🔺سید محمود رضوی در توییتر خود از اختصاص واکسن آنفلوانزا به اعضای هیئت دولت و خانواده های آنها خبر داد.