مداح میگه ؛ من قلبم برا بارون لک زده،
دیدم کربلا بارون اومده.
کار دنیا برعکس شده.
اینجا بارون زد!
نکنه تشنهی عالم، وسط شب
دلش تنگ بارون شده ؟
سلام از اونی که آدم موردعلاقهی هیچکس نیست و همیشه باید نسبت به علاقهی همه شک داشته باشه چون فکرمیکنه اصلا کسی میتونه من رو دوستداشته باشه؟!
درسته که از احساس ناکافی بودن بدم میاد ؛ ولی از آدمی که این حس رو بهم میده بیشتر بدم میاد!
نخیر عزیزم. بهت نمیگم ناراحت شدم. در عوض چندروز که کمتر و سطحیتر باهات حرف زدم و نگاهت نکردم میفهمی که لازم نیست هرچی توی ذهنت پرورش میدی رو به زبون بیاری.