eitaa logo
. اوهام .
3 دنبال‌کننده
166 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم‌است‌وچاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
درسته که از احساس ناکافی بودن بدم میاد ؛ ولی از آدمی که این حس رو بهم میده بیشتر بدم میاد!
نخیر عزیزم. بهت نمیگم ناراحت شدم. در عوض چندروز که کمتر و سطحی‌تر باهات حرف زدم و نگاهت نکردم میفهمی که لازم نیست هرچی توی ذهنت پرورش میدی رو به زبون بیاری.
یه‌قدم‌اگه‌بیام‌به‌سمتِ‌تو ؛ توهزارقدم‌میای‌به‌سوی‌من!
نزارکه‌بشم‌سرگردون ؛ منوبه‌خودت‌برگردون.
از قلم خودم بدم میاد وقتی درمورد غزه نمینویسه.
انگار بی‌برکتی بهش رخنه کرده.
انگار بهتره خشک بشه.
کاش یکی امشبو با دل من میرفت جلو، جلوی ضریحِ امام‌رضا.
هدایت شده از نُور*
خنده‌ ی همیشگی رو حفظ کنید ‌:))
بچها! بچه‌سربازای اسقاطیلی خیلی سوسول‌تر از اونین که واژه‌ی "دشمن" رو بهشون نسبت بدیم. اینا نهایتا، واقعا تلاش کنن، خودشونو بکشن، بشن فامیل‌دور دشمنِ ما.
یه‌کانالای معروفی هستن که درحال حاضر دارن خودشونو نشون میدن. تحلیلگر مذهبی هم هستن. مطالب غالبا مفیدی هم دارن. فقط نمیدونم فحش ندن چی میشه ؟ فشارخون کسی میاد پایین ؟ کسی میمیره ؟ یا نه، نباید هیچ فرقی با کانالای فارسی‌زبان اونور آبی داشته باشن ؟ انگار یه بچه رو نشوندن پشت سیستم گفتن هرچی فحش تو مدرسه از بقیه شنیدی بگو. یکیم اینجا بزار. یکیم اونجا. عجب امتی هستید بابا!