درسته که از احساس ناکافی بودن بدم میاد ؛ ولی از آدمی که این حس رو بهم میده بیشتر بدم میاد!
نخیر عزیزم. بهت نمیگم ناراحت شدم. در عوض چندروز که کمتر و سطحیتر باهات حرف زدم و نگاهت نکردم میفهمی که لازم نیست هرچی توی ذهنت پرورش میدی رو به زبون بیاری.
بچها! بچهسربازای اسقاطیلی خیلی سوسولتر از اونین که واژهی "دشمن" رو بهشون نسبت بدیم. اینا نهایتا، واقعا تلاش کنن، خودشونو بکشن، بشن فامیلدور دشمنِ ما.
یهکانالای معروفی هستن که درحال حاضر دارن خودشونو نشون میدن. تحلیلگر مذهبی هم هستن. مطالب غالبا مفیدی هم دارن. فقط نمیدونم فحش ندن چی میشه ؟ فشارخون کسی میاد پایین ؟ کسی میمیره ؟ یا نه، نباید هیچ فرقی با کانالای فارسیزبان اونور آبی داشته باشن ؟ انگار یه بچه رو نشوندن پشت سیستم گفتن هرچی فحش تو مدرسه از بقیه شنیدی بگو. یکیم اینجا بزار. یکیم اونجا. عجب امتی هستید بابا!