سلام از اونی که آدم موردعلاقهی هیچکس نیست و همیشه باید نسبت به علاقهی همه شک داشته باشه چون فکرمیکنه اصلا کسی میتونه من رو دوستداشته باشه؟!
درسته که از احساس ناکافی بودن بدم میاد ؛ ولی از آدمی که این حس رو بهم میده بیشتر بدم میاد!
نخیر عزیزم. بهت نمیگم ناراحت شدم. در عوض چندروز که کمتر و سطحیتر باهات حرف زدم و نگاهت نکردم میفهمی که لازم نیست هرچی توی ذهنت پرورش میدی رو به زبون بیاری.
بچها! بچهسربازای اسقاطیلی خیلی سوسولتر از اونین که واژهی "دشمن" رو بهشون نسبت بدیم. اینا نهایتا، واقعا تلاش کنن، خودشونو بکشن، بشن فامیلدور دشمنِ ما.