فقط باید لبخند بزنی و عبور کنی. بری جایی که بهش تعلق داری. تعلق خاطر! مثلا ؟ مشهد.
شرمنده من مجازی خیلی بیاعتمادم، بیا از این فضا بیارمت بیرون تا بتونم آسودهخاطر حرفامو بهت بگم 🎀 .
غم شهادت حضرتزهرا رو قلب امیرالمومنین رو نمیتونم درک کنم. از وقتی چشمم به گنبد بابام افتاده نمیتونم قبول کنم مردی با اون عظمت.. چی به سرت آوردن اول مظلوم ؟