بسه این قالب ناله و شکایت از امامحسین. بخدا ما زیر دینشیم. بسه. ادب کو ؟ ادب ماموم کو ؟
هدایت شده از مدرسه نویسندگی مبنا
فوقف العباس «متحیرا»...
#چندکلمه_روضه
| @mabnaschoole |
چقدر امشب راست میگفت مداح ؛
حالا فهمیدین علمدار برگرده چه حالیه ؟
حالا دیدین عباس بین خیمهها تکبیر میگفت چه شوقی توی رگ اهلخیام جریان میدا میکرد ؟
حالا فهمیدین ؟ :)))) آره والله.
هرطور حساب میکنم اگر ایرانی نبودم و دست تقدیر ملیتم رو جایی غیر از ایران قرار میداد با دیدن این لحظات از شدت حسادت و حسرت یکجا با هم، جون میدادم. واقعا بیچاره اونا که ایران ندارن..