. اوهام .
جنگ روانی فقط اینفوگرافی جدید اطلاحات نیوز..
حالا اوکی اصلا بگیم جوانان انقلابی ما معترضن به این موضوع. که البته جدای از لحن انتقادا بعضا درسته! ولی این حجم از شکاف آفرینی و دامن زدن به شکاف که تو بیای مقایسه بکنی برانداز و انقلابی رو و حرفاشون رو و همشون رو به عنوان منتقد یه جور ببینی دیگه.. یک مقداری نفاق مدرنیتس :)))
هدایت شده از گلچین روزگار
ماه کامل بعدی رو معلوم نیس کی داره از مشایه نگاه میکنه و کی از شهر خودش.
📬 قدرغیرمطلق
. اوهام .
ماه کامل بعدی رو معلوم نیس کی داره از مشایه نگاه میکنه و کی از شهر خودش. 📬 قدرغیرمطلق
بله دیگه. ما هم گنجونده میشیم در گزینه دوم.
هیئت امالبنین باعث شده دیگه دلم نخواد پسر باشم و موقع سینهزنی طرف آقایون تا کیفشو ببرم. چون همینطوری دارم کیف دوعالمو میبرم و به آرزوهام رسیدم.
دوست دارم یه بار یه اتفاقی بیوفته که بتونم این نفس اماره رو بیرون بکشم از وجودم بگم ولم کن توروقرآن انقد بهم نگو وای چقد خوبی. انقد با تعریف بقیه ذوق نکن. انقد غرور بهم نده. انقد نگو بابا کارت درسته. انقد نگو بدو برو این کارو بکن مث شهید فلانی. انقد گند نزن به نیتام. انقد ریا تو کارام نیار.
انقد نگو واهای چقد شبیه فلان شهید شدی. انقد نگو الان فلانی اشکتو ببینه میگه چه آدمیه. انقد نگو وای تو چقد بندهای. انقد نگو وای الان بقیه میگن ایول به این. انقد نگو وای بقیه ببینن میگن شبیه فلانی. انقد نگو انقد نگو انقد نگو!!!