انقد نگو واهای چقد شبیه فلان شهید شدی. انقد نگو الان فلانی اشکتو ببینه میگه چه آدمیه. انقد نگو وای تو چقد بندهای. انقد نگو وای الان بقیه میگن ایول به این. انقد نگو وای بقیه ببینن میگن شبیه فلانی. انقد نگو انقد نگو انقد نگو!!!
خدایا دوباره قراره چه اتفاقی بیوفته که انقد همه دارن به چشمام اشاره میکنن ؟ لطفا خیر باشه. البته قطعا خیر هست.
. اوهام .
از نیمه شب گذشت به ما سر نمیزنی ؟ :)
کلیسا رفتهای اما اتاق ما نمیآیی ؟
اصولا نفسامارم خیلی زحمت میکشه و خیلی حرف میزنه و خیلی فعالتر از باقی صداهای توی مغزمه. و عملا من رو فلج کرده!
کارفرهنگی تمیز فقط حاجمهدیرسولی با عنوان
" کوچهبهکوچهعشقتوراجارمیزنم " .
قشنگترین هیئتی که دیدم این هیئت دورهگرد کوچهها و شهرکها و محلههاست..
فقط منم که صدای سرماخوردهی مردها رو از صدای اصلیشون قشنگتر میدونم ؟
البته اینو فقط برای محرمها تجربه کردم..💔
ببخشید دخالت نمیکنم در پرونده قیامتتون،
ولی نامحرم حقیق و مجاز نداره که خیلی راحت چت میکنید یا فور میزنید توی کانالتون.