. اوهام .
از نیمه شب گذشت به ما سر نمیزنی ؟ :)
کلیسا رفتهای اما اتاق ما نمیآیی ؟
اصولا نفسامارم خیلی زحمت میکشه و خیلی حرف میزنه و خیلی فعالتر از باقی صداهای توی مغزمه. و عملا من رو فلج کرده!
کارفرهنگی تمیز فقط حاجمهدیرسولی با عنوان
" کوچهبهکوچهعشقتوراجارمیزنم " .
قشنگترین هیئتی که دیدم این هیئت دورهگرد کوچهها و شهرکها و محلههاست..
فقط منم که صدای سرماخوردهی مردها رو از صدای اصلیشون قشنگتر میدونم ؟
البته اینو فقط برای محرمها تجربه کردم..💔
ببخشید دخالت نمیکنم در پرونده قیامتتون،
ولی نامحرم حقیق و مجاز نداره که خیلی راحت چت میکنید یا فور میزنید توی کانالتون.
یعنی اعصابم به هم میریزه نسترن از ایموجی " 😢 " استفاده میکنه. عالی بودی زن. چرا اینطوری میکنی با خودت و ما ؟