. اوهام .
امروز کاملا اتفاقی : عه آقای حمیدنوری :))))) مسنیازایجنستبدحس :))))
اونروز توی حرم امیرالمومنین کاملا اتفاقی : عه آقای حامدعسکری :)))))) وایاوایویایوایایای :))))
قشنگترین قسمت زیارت امیرالمومنین اونجا بود که بااینکه با دودلی عربی حرف میزنم و اصلا حرف نمیزنم ؛ عربی با مولا حرف زدم :)
فکت : قیمهنجفی همهجای سرزمینعراق موجوده ولی کافیه به خود نجف برسی ببینی که یوك بابا یوك 😂😭❤️🩹 .
همینکه هیچکس نیست که بخوایم خیلی باهم حرف بزنیم یا منتظر هم باشیم یا ذوق تعریفکردن اتفاقات رو داشته باشیم باعث میشه به این فکر بیوفتم که خب، اینم یه طور ترقی و رشده .
از این پله هم میشه بالا رفت . همیشه که همهی پلهها یهجنس نیستن فلزین، چوبین، پلاستیکین، سنگین، ولی همشون کار ترفیع رو برای آدم سهل میکنن .
همین موضوع باعث میشه رغبت پیدا کنم که کمتر آنلاین بشم و کمتر وقتی برای فضایمجازی هزینه کنم .
بهونتم خوبه،
خستگیتم خوبه،
ناراحتیتم خوبه،
حزنتم خوبه،
خوشحالیتم خوبه،
امیدواریتم خوبه،
مسیرتم خوبه،
اصلا واژهی " خوب " تویی . فقط تویی،
یعنی نه خوبتر از همه نه خوبترین
نسبت به همه . خوب فقط خوده
خودت 128 .