من از اسفند تا الان منتظر همین یه جمله و همین یهکلمه بودم، همینکه کسی بشینه روبروم و بگه ؛
- فاطمه، ما هممون باورت داریم و به اون چیزی که ایمان داری ما هم ایمان داریم :)))))
من اینجوری بودم که ایول! پس تنها نیستم. پس کساییو دارم که مثل من باشن! دلم گرم شد راستش.
وای اونروز آجیم کلاس نرفت و پروشات توی آموزشگاه زبان به تیچرشون گفته بود این دختره که از روضه میومد چرا امروز نیومده ؟ :)))))))))))))))) پرانتز از در آموزشگاه تا در هیئت )))))))))))))))
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
با خودم میخونم:
- لایقِ وصلِ تو که من نیستم ..
و این بنظرم طفلکیترین جملهی خبریِ دنیاست💔(: ..
#اباعبدالله
هدایت شده از سکانتوییت؛
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی همسرم میگه امسال اربعین میخوام با دوستام برم شمارو نمیبرم:
. اوهام .
بعله اینطوریشم دیدیم 😂😂😂🙏🏻 .
وای باورتون میشه یه حجیهای بود تو خونهای که تو کربلا ساکن شدیم و خیلی جدی سیگار پشت سیگار روشن میکرد :))))))) بابا حجیه رها کنننن :)))))))) اون ریه از بین رففففت :)))))
بعد مدل گعدش طوری بود که فکر میکردی شیخ یه قبیله بزرگ مثل طویرجه :)))))
. اوهام .
یکی از همسفرامون شبیه حاجمهدیرسولیه 😂😂 .
شاید باورتون نشه ولی اولین بار که کل کاروان با هم جمع شدیم ما خیلی جدی نزدیک بود به بابامون بگیم بریم با حاجمهدیرسولی عکس بگیریم 😂 ..
. اوهام .
نجف بودم :)💛.
دقیقا ساعت ابجد اسم مولا بود که اتوبوس ایستاد جلوی وادیالسلام :)