eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
166 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم است و چاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
امشب عجیب بود چون استفاده چندانی نداشتم، وسط روضه مجبور شدم بلند بشم و برم، چون خواهر کوچیکم حالش بد شد . دوبار . مجبور شدم از وسط جمعیت عبورش بدم و از حسینیه وسط میدون رد بشیم . بریم بیرون ‌. درحالی که همه اعضای خانوادم داخل بودن و خادم و هیچکس نمیتونست بیاد کمکم . تنها توی خیابون موندیم . رفتم آب بخرم ولی فروشگاه زنجیره‌ای آب خنک نداشت . جای دیگه‌ای که رفتم فهمیدم موجودی کارتم تموم شده . شماره کارت گرفتم و زدم بیرون . دختری که پشت دخل بود از بچهای هیئتمون بود . اول ناخوناشو که دیدم تعجب کردم . حتی شاید قضاوتش کردم . بعد وقتی که فهمید موجودی ندارم خواست جلوی صاحب مغازه آبرومو بخره ‌. گفت فردا برام بیار ‌. گفتم نه همین الان میگم بابام واریز کنه . اون منو میشناخت ولی صاحب مغازه فقط بابامو میشناخت . نمیدونستم چطور باید به صاحب مغازه بفهمونم که دختر کیم . که نرگس، برگشت گفت اشکال نداره خانم فلانی .. احساس کردم جو داخل مغازه خوابید . حالم بهتر شد . الان که مینویسم میبینم چقدر بغضم گرفته از کار ناخودآگاهش . من خواهرمو لب جدول رها کردم و رفتم آب بخرم . ولی اون آبرومو حفظ کرد . کاری کرد که حتی یک ثانیه هم زودتر بتونم برگردم پیش خواهرم . احساس کردم خادمای امام‌حسین هم میتونن آبروت رو بخرن .. همه اینجا صاحب فضلن ..
بچها خنده‌داره ولی من حتی کلیپ این مداحی " باورندارم " هم میبینم درقبال تصویر آقا اصلا حس فقدان ندارم :) جدی جدی باورندارم :)
. اوهام .
بچها خنده‌داره ولی من حتی کلیپ این مداحی " باورندارم " هم میبینم درقبال تصویر آقا اصلا حس فقدان ندا
یعنی اینطوریم که درمورد کی میخونی حاج‌مهدی ؟ آقا هست . حتی تصاویرش زندست . انگار واقعا داره نگاهمون میکنه .
الان فهمیدم که با صدای اذان بجز ماه‌رمضونا واقعا ترس از خدا تو وجودم متبلور میشه . شاید درست‌ترش این باشه که بگم فقط ترسه . یه ترس ناخودآگاه . یه ترس مثل لحظه احتضار . نه ترس از کسی یا چیزی . ترس از ندونستن اسرار این ساعاته . و خلاصه که عجیب!
آقای‌بقائی من اگه رئیس‌جمهور بودم شما وزیر امورخارجه دولت زمان من بودی 🕶 .
کاش کسیو داشتم که از مشکلاتم بهش بگم و کمکم کنه . همینجا . روی زمین خاکی خدا .
هدایت شده از | ایده |
آه بچها آه.
. اوهام .
آه بچها آه.
امروز خیلی اینطوریم که سلام مردم رندوم تو کوچه خیابون، و کمک .
. اوهام .
امروز خیلی اینطوریم که سلام مردم رندوم تو کوچه خیابون، و کمک .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از بی‌نهایت
‌قشنگی پیام امشب آقا به این بود که خودشون و مردم رو «ما» خطاب کردن...
یعنی آقاجون میخوای بگی منِ کمترین که تنها هنرم شیعه‌ایرانی به‌دنیا اومدنه با شما که عالم بزرگ این کشوری و ولی‌فقیه و نائب‌امام‌زمانی تو یک کلمه به هم رسیدیم و با هم یکی شدیم ؟ :)))